FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
mBank |
---|
stormborec - Mírně pokročilý |
30. 11. 2021 10:20 |
Schwarzie píše Na kazde z mSporeni preved max. 100000. Pokud tam das vic, tak se ti to nebude urocit. Muzes mit az, myslim, osm mSporeni. Vklada se pomoci tlacitka vlozit u kazdeho z mSporeni. OK, to by šlo, i když je to trochu zvláštní že to mají takhle... |
Poslední příspěvek |
fikycz - Kolemjdoucí |
8. 12. 2021 14:49 |
depa, pry do konce roku
|
A1rh- - Diskutér |
11. 12. 2021 17:49 |
zase vymýšlí ptákoviny, šifrování výpisů. Ok, mají to i jinde, ale většinou stačí jako heslo buď mobil, nebo datum narození, .. tady chtějí min 10 znaků a min ze 3 skupin (malá, velká, čísla, spec. znak) ...
|
octaviampi - Diskutér |
11. 12. 2021 19:03 |
Pritom by stacila moznost vyzvedavat vypisy v IB.
|
fc70 - Přeborník |
11. 12. 2021 20:47 |
Taky myslím, že výpisy ke stažení jsou daleko lepší než libovolný mail.
|
slavo963 - Přeborník |
14. 12. 2021 07:40 |
Lze nejak zrusit ucet v mbank, bez toho, abych nekde chodil, volal, posilal postou? Mam mkonto, msporeni, emax a emax plus, karty nemam zadne. Bankovni mobilitou bych zrusil mkonto, ale co se zbytkem?
|
Alfréd z hor - Nadšenec |
14. 12. 2021 08:14 |
Jo, v IB pozrušuješ emax a mspoření (kde to v tom paskvilu najdeš se neptej, bo už si nepamatuju ), poslední účet, mkonto zrušíš přes mobilitu ...
|
Milos - Inventář |
14. 12. 2021 08:55 |
@slavo963: Přes IB lze zrušit všechny produkty mBank, včetně mKonta:
V horní liště kliknout na INFO -> pak kliknout na Zadat jinou žádost -> vybrat možnost Kategorie -> pak vybrat kategorii Účty -> následně zvolit Žádost o zrušení nebo vypovězení produktu |
slavo963 - Přeborník |
14. 12. 2021 09:00 |
jj, diky, nasel jsem to
|
peliculiar - Nadšenec |
14. 12. 2021 14:05 |
Alfréd z hor píše Jo, v IB pozrušuješ emax a mspoření (kde to v tom paskvilu najdeš se neptej, bo už si nepamatuju ), poslední účet, mkonto zrušíš přes mobilitu ... Už jsem tu chtěl napsat, že to nejde, resp. při všech předchozích pokusech zrušit eMax / eMax Plus mi to napsalo, že žádost byla zamítnuta. Níže čtu co dál, tak jsem to chtěl vyzkoušet. No a jako obvykle po nějakém tom měsíci nepoužívání, si to nepamatuje můj počítač coby důvěryhodné zařízení. Chce potvrzení přes mobilní aplikaci, ale tu jsem v mezidobí odinstaloval, přesto se to na ní stále odkazuje - zkrátka žádné SMS kódy. Co s tím? Nechci nikam volat a řešit takovou blbost po telefonu. |
slavo963 - Přeborník |
14. 12. 2021 14:33 |
Nainstalovat aplikaci bude nejjednodusi cesta.
Jinak v mem pripade jsem mel na vyber, ktery ucet chci zrusit, zazadal o vsechny. |
kajer - Mírně pokročilý |
16. 12. 2021 23:19 |
Nevsiml si nekdo? Nebyva okamzita platba pred pulnoci nejak pravidelneji nedostupna?
Chtel jsem ted neco prevest airbank do mbank a hlaska o mmnt nemoznosti. Zkusil jsem z monety a ta upresnuje ... Příloha .Edit: doplneni... Tak jednu hodinu po pulnoci uz to slo... |
vpe - Poslední varování |
20. 12. 2021 01:22 |
Zpracování okamžitých plateb probíhá neustále, v noci i o víkendech, a velmi rychle a spolehlivě. Z důvodu náhodných mikrovýpadků na komunikační trase může občas dojít ke zpoždění platby či k jejímu odmítnutí. K odmítnutí platby s těchto důvodů dochází v 0,1 až 0,2 procentech případů (1 až 2 platby z tisíce okamžitých plateb).
|
kajer - Mírně pokročilý |
20. 12. 2021 08:17 |
Ano, tato vseobecna info. je tady asi znama kazdemu.
Ja se ptal na : "Nebyva okamzita platba pred pulnoci nejak pravidelneji nedostupna?" ,a jelikoz jsme v konkretnim vlakne tak dotaz byl na tuto banku. Ostatnim bankam fungovaly. Jestli si tedy nevsiml jeste nekdo, ze by to kolem pulnoci u mBanky nekdy neslo. Sam provadim taky zridka. A jak jsem psal tak za dve hodiny uz to jelo. Tak zda treba nemaj obcas nejaky up systemu jenz toto zasahne. |
minarjo - Inventář |
20. 12. 2021 09:58 |
@kajer:
Napadá mě jen souvislost s datem, kdy k tomu u tebe došlo: 16. v měsíci typicky mBank připisuje odměny z kreditek, takže možná i kvůli tomu ten systém občas nejde (třeba odstaven proto, aby to utáhl vypočítat a zaúčtovat ). Ono by to nebylo u bank nic vzácného: shodou okolností stejný den (16.) probíhá u Raiffeisenbank zahájení nového účetního období a tím i generování výpisů kreditek (nevím zda všech, ale třeba u RB Mall nemalé množství, co vím i odtud od jiných) a tento den jsou jejich systémy také vytížené natolik, že splátka kreditky není zaúčtována za 1-2h jako jiné dny, ale třeba až za půl dne. A třeba u Equa bank jsou systémy 1. v měsíci často vytížené tolik, že trvalý příkaz (nebo jednorázový zadaný předem na 1.) je někdy realizován a zaúčtován místo ráno až později odpoledne (o dlouhých převodech mezi SÚ a BÚ stejného klienta ani nemluvě). |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 744, 745, 746, 747, 748, 749, 750 ... 883 Další stránka Stránka 747 z 883 [ Příspěvků: 13240 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |