FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
mBank |
---|
hyper9 - Nadšenec |
18. 3. 2023 09:01 |
Super.
Já jsem zvědavý, kdy připíšou 2000 Kč za platbu mobilem nebo hodinkami u mě jako u nového klienta. Jinak jsem si chvíli říkal, že bych si ten jejich účet nechal na stálo. Ale to bankovnictví jak v PC, tak v mobilu, je pro mě děsně chaotické, naprosto se to vymyká všem standardům, a princip fungování mSpoření je mi proti srsti. Jestli mají pocit, že mají míň klientů než chtějí, tak tohle je jeden z hlavních důvodů. |
Poslední příspěvek |
A1rh- - Diskutér |
19. 3. 2023 22:49 |
pan osobní bankéř Šmarda z mBank mě oslovil s nabídkou mKreditky Plus s tím, že mi může vracet 1% nejen z plateb mobilem u obchodníků, ale i z internetových plateb, stejně jako nyní moje mKreditka eShop, pokud budu platit pomocí GPay.
Podle mě to nemá oporu v informacích banky ani v podmínkách. info z webu mBank - mKreditka Plus: "1 % zpět z plateb mobilem nebo hodinkami" Z podmínek "2.2 Z každé zaúčtované bezhotovostní platby u obchodníka prostřednictvím terminálu provedené tokenem kreditní karty mKreditka Plus a mKreditka Broker Consulting pomocí zařízení podporujícího mobilní bezkontaktní transakce v daném kalendářním měsíci připíše Banka v následujícím kalendářním měsíci odměnu ve výši 1 % z částky platby na účet mSpoření. " Tedy platba na fyzickém terminálu, nikoliv internetová platba pomocí GPay. Funguje to prakticky jinak než je v podmínkách? Tedy např. jako u KK eShop, CRV/ATM nebo GPay/RVLT ? Díky. |
Milos - Inventář |
19. 3. 2023 23:40 |
Řekl bych, že jsi špatně pochopil, co ti napsal. Stejný je ten 1% bonus, ale u každé karty je to z jiného typu plateb.
|
A1rh- - Diskutér |
20. 3. 2023 00:10 |
to Miloš: Právě jsem upravil svůj příspěvek výše, omlouvám se, protože z té mnou uvedené citace opravdu plynulo co píšeš, ale on mi předtím volal i telefonicky a tam mluvil přímo o tom, že ta kreditka Plus umí vracet jak za fyzické, tak i internetové platby, jinak bych mu ani neříkal, ať mi pošle další informace.
Dnes jsem mu odepsal ať mi to své tvrzení doloží konkrétními podmínkami k produktu. Zavaní to trochu snahou prodat za každou cenu, do telefonu řekne něco co nelze později doložit, do mailu pošle lehce zavádějící vyjádření, které se dá pochopit 2 způsoby, ale vykecal by se z toho, že to myslel jinak. Jsem zvědav co mi odepíše nebo zavolá. Takže předpokládám, že z internetových plateb s mKreditkou Plus žádný bonus nijak získat nelze. |
minarjo - Inventář |
20. 3. 2023 11:09 |
Tak banka může povolit (v systémech nastavit) cokoliv, záleží, jaké mají bankéři ve vztahu k vedení/IT kontakty a pravomoci. Šlo by logicky o neveřejnou nabídku, když by to v podstatě bylo sloučení odměn kreditky Plus a eShop do jediné. Třeba to časem bude i veřejné a nebude třeba šaškovat s dvěma kreditkami (i když pravda, u takové sloučené by to chtělo strop odměn na 2x200 Kč, abychom nebyli kráceni ). Fakt ale považuji za nepravděpodobné, že by nějaký bankéř projevil tak hrubou neznalost, aby nevěděl, že veřejné podmínky těch dvou kreditek toto obojí na jedné neumožňují - i proto předpokládám neveřejnou nabídku (možná testovací?).
|
Lenny__ - Kolemjdoucí |
21. 3. 2023 14:32 |
A nebylo to tohle?
Mi přijde, že v mbank nabrali novou, kvalitně proškolenou a výrazně proklientskou sílu https://twitter.com/lenny_cze/status/16 ... 5209601024 |
lukas1107 - Mírně pokročilý |
21. 3. 2023 16:40 |
Já teď něco řešil s mbank podporou a pokaždé jsem dostal naprosto rozdílnou odpověď, a když je na to upozorním tak se naprosto nic neděje.
|
rssreader - Kolemjdoucí |
22. 3. 2023 10:16 |
radoch1 píše rssreader píše Dneska mi z aplikace mBank naskočilo upozornění o příchozí platbě 0.00 korun, ať se prej podívám o koho mi přišla... Stalo se to také někomu, nebo si dělají srandu jen ze mě? Doplnění: Tak prý se jednalo o chybu. Pokud se to někomu také stalo, doporučují vypnout a zapnout notifikace v Aplikaci. Mám několik týdnů stejný problém. Zkoušel jsem notifikace vypnout, uzavřít aplikaci, znovu zapnout, ale problém se stále vyskytuje. Aktualizováno na poslední verzi. Neví někdo o dalším řešení? Ješte mě napadá vymazat data aplikace a znovu zprovoznit..... Tak mě to také stále chodí. Dle informací z chatu je to chyba na jejímž odstranění stále pracují. Ještě mě napadá zkusit úplně odinstalovat aplikaci a znovu nainstalovat, ale na to kašlu. Nehodlám na to mrhat svým časem. Snad to někdy opraví... Jen začínám mít trochu obavy o peníze u nich, když jim dělá problém opravit takový primitivní bug. |
mareka - Mírně pokročilý |
22. 3. 2023 10:42 |
Předpokládám že nabití Revolutu (s použitím Curve karty) není u mKreditky Plus okamžitě úročeno?
(Nenašel jsem žádnou info zde ani na webu mBank) |
Milos - Inventář |
22. 3. 2023 10:46 |
Předpokládáš správně a klidně to můžeš udělat i napřímo, bez zapojení Curve. Okamžitě úročeno je to jen u kreditek HB.
|
mareka - Mírně pokročilý |
22. 3. 2023 11:05 |
Díky za ujištění.
Curve je zapojená jen kvůli budoucímu GBIT (a budu doufat že Curve nebude mít s Revolutem problém...). |
hopo.hopo - Nadšenec |
22. 3. 2023 11:19 |
minarjo píše Fakt ale považuji za nepravděpodobné, že by nějaký bankéř projevil tak hrubou neznalost, aby nevěděl, že veřejné podmínky těch dvou kreditek toto obojí na jedné neumožňují - i proto předpokládám neveřejnou nabídku (možná testovací?). vždyť je to ve všech bankách stejný |
Roman245 - Kolemjdoucí |
22. 3. 2023 18:49 |
Zdravím, platí ta akce 2000Kč i pro založení přes mobilní aplikaci nebo to musí být přes web? Nikde sem to nedohledal, tak se radši zeptám. díky
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845 ... 883 Další stránka Stránka 842 z 883 [ Příspěvků: 13244 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |