FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
mBank |
---|
pedrysek7 - Návštěvník |
11. 10. 2020 07:26 |
Mám prosím dotaz, psal jsem dotazy k platbám kartou na internetu, internetovému bankovnictví do 3 různých bank, je to asi skoro měsíc.
Bylo to Komerční banka, Hello bank a Mbank. Velice rychlá odpověď byla z Komernčí banky, za pár dnůz Hello bank, ale do dnešního dne, nic nepřišlo z Mbank. Je toto normální u Mbank? Jaké máte s touto bankou zkušenosti s klientským přístupem, vyřizování reklamací a jiných požadavků klientů? |
Poslední příspěvek |
suram - Diskutér |
11. 10. 2020 07:47 |
Já banky trapnými dotazy neobtěžuji, řeším jen reklamace.
|
Schwarzie - Nadšenec |
11. 10. 2020 09:11 |
Ty vis, na co se ptal, ze vis, ze slo o trapne dotazy?
|
Delitzsch - Diskutér |
11. 10. 2020 09:17 |
Šlo o implementaci směrnice EU.
Především bych obecně neobesílal banky s podobnými dotazy, protože to nic nepřinese, podrobné informace většinou banka neposkytne. Ale samozřejmě iniciativě se meze nekladou. K mBank: Když jsem v minulosti zaslal asi dvakrát dotaz na mBank a netýkal se určité konkrétní transakce na účtu nebo reklamace, tak odpověď přišla za dlouho, v nedobré češtině, podepsaná člověkem s polským jménem. Ke konkrétním otázkám se naopak vyjádřili velice rychle, třeba během jednoho, dvou dní. S vyřizováním reklamace v této bance mám velmi špatné zkušenosti, bez právních znalostí bych zřejmě vůbec neuspěl. |
srato - Mírně pokročilý |
11. 10. 2020 11:23 |
Tak jsem se podíval na mých pár trapných dotazů do mbank a tady je souhrn za poslední dva roky:
16.1.2019 1555 dotaz, 1557 odpověď 16.10.2019 2126 dotaz, 17.10. 0954 odpověď 10.12.2019 1556 dotaz, 2028 odpověď 10.5.2020 1445 dotaz, 1659 odpověď Jsem asi velice nenáročný a trpělivý klient protože mně to stačí. |
pedrysek7 - Návštěvník |
11. 10. 2020 14:47 |
Schwarzie píše Ty vis, na co se ptal, ze vis, ze slo o trapne dotazy? Určitě to nebyly trapné dotazy. Běžné dotazy k internetovému bankovnictví, plateb kartou a založení účtu. Je jen zajímavé, že takových dnů pryč a zatím nic. -- 11. 10. 2020 16:05 -- Delitzsch píše Šlo o implementaci směrnice EU. Především bych obecně neobesílal banky s podobnými dotazy, protože to nic nepřinese, podrobné informace většinou banka neposkytne. Ale samozřejmě iniciativě se meze nekladou. K mBank: Když jsem v minulosti zaslal asi dvakrát dotaz na mBank a netýkal se určité konkrétní transakce na účtu nebo reklamace, tak odpověď přišla za dlouho, v nedobré češtině, podepsaná člověkem s polským jménem. Ke konkrétním otázkám se naopak vyjádřili velice rychle, třeba během jednoho, dvou dní. S vyřizováním reklamace v této bance mám velmi špatné zkušenosti, bez právních znalostí bych zřejmě vůbec neuspěl. Můžete popsat o co šlo ohledně reklamace, jaké s tím byly problémy a za jak dlouho se to vyřešilo, včetně úsilí. |
Delitzsch - Diskutér |
11. 10. 2020 15:23 |
pedrysek7: Jednalo se o reklamaci karetní transakce, proces trval cca 3 měsíce a na jeho konci banka uzavřela reklamaci jako oprávněnou. Více nemohu být konkrétní, protože by mě banka mohla identifikovat, což nechci. Stále jsem jejím klientem a rád bych, aby to tak zůstalo.
|
Persbrandt - Mírně pokročilý |
12. 10. 2020 05:11 |
Žulda píše Mě první litr hned další měsíc a 500 minulý týden. Zakládal jsem někdy v červnu. Tak jsem si chtel postezovat, ze jsem zakladal Mkonto s Msporenim uz 29.5. a pritom mi dosud neprisel ten bonus 1500 kc. Dival jsem se ale stale na stav Mkonta, mne fakt nenapadlo, ze se musim podivat primo na to Msporeni, ze to poslou tam, az ted, kdyz uz jsem malem psal mailovou rekjlkamaci mne to trklo. Jsem pako, ale je to taky tim, ze v tom zakldanim prehledu uctu v IB se to vubec neukaze. Jiny banky se pripsanim bonusu klientovi pochlubi v smsce nebo mailu, Mbank evidentne ne, zrovna takova smska by mi pritom nevadila. Stejne mi ale tech 1500 kc pripsali az 17.9., coz je podle mne v prodleve oproti podminkam, kdyz jsem zakladal uz toho 29.5. a hned v cervnu jsem zacal plnit podminky. A taky je divny, ze mi to poslali az dohoromady a ne nejdriv tech 1000 kc a potom druhou cast 500 kc, jak to tady prislo jinym lidem. No hlavne, ze to prislo. Poslali to taky nekomu jinemu az dohromady v jedne sume? Jinak to zobrazeni historie transakci na Msporeni v IB, to je z hlediska uzivatelskeho komfortu opravdu chutovku. Uz jsem si zacinal myslel, ze tam podrobny nahled na transakce snad ani neni... |
eR99 - Nadšenec |
12. 10. 2020 22:37 |
Také mi byl bonus připsán najednou a také až 17.9.2020.
Na připsání bonusu jsem vedl s mBank reklamační spor od července 2020. |
Persbrandt - Mírně pokročilý |
13. 10. 2020 02:59 |
er99: A to se teda zeptam, pamatujete si, kdy jste presne to Mkonto zakladal? Jestli asi ve stejne dobe jako ja, tak to je celkem legrace, kdyz mne pripsali bez reklamace 17.9. a vam i s reklamaci ve stejny den...takze to vlastne ta reklamace nijak neuspisila.
A nereklamoval jste v 7/2020 vzhledem k podminkam prilis brzo? Vlastne na prvni cast bonusu jste v te dobe uz asi mel narok... Ja teda jsem u sebe tak trochu ocekaval problemy s bonusem, protoze mi tehdy na Mkiosku zalozili jenom Mkonto bez Msporeni (podminkou bylo zalozit Msporeni spolu s Mkontem), ale byla to jejich chyba, zahy jsem si Msporeni pres IB dozalozil a na muj mailovy pozadavek mi potvrdili, ze budu taky do te kampane zarazen. Nakonec tedy pripsali bonus v tom zari, aniz by byla nutna reklamace. |
harmiczek - Návštěvník |
14. 10. 2020 07:49 |
Zdravím, nemám telefon ani hodinky s kterýma by se dalo platit, ale píše se o Google Pay, dá se tedy pro získání bonusu i započítat třeba platba v Google Play skrz Google Pay?
|
shockerek - Návštěvník |
14. 10. 2020 09:24 |
V pravidlech akce není uvedeno, že to musí být v telefonu, ale osobně to vyzkoušený nemám.
https://www.mbank.cz/informace-k-produk ... ri2020.pdf Bratr má starší telefon bez NFC, takže planujeme se sejít, vložit jeho kartu do mýho a v Albertu koupit na samooblužný pokladně něco jako 5 tatranek po jedný a voilà. |
harmiczek - Návštěvník |
14. 10. 2020 10:35 |
Taky mě ta varianta napadla, že bych vložil kartu k přítelkynia udělal pár nákupů. To by možná bylo i levnější jak 1$ nákup přes nějakou aplikaci v Play.
|
ripper6 - Poslední varování |
14. 10. 2020 12:20 |
Uz prudi i tady mBank
s ohledem na naše zákonné povinnosti, ale i vaši bezpečnost, vás chceme požádat o kontrolu vašich osobních údajů. Pozornost věnujte především údajům u svých identifikačních dokumentů (většinou občanský průkaz). Jak na to? Stačí kliknout na odkaz níže a zvolit možnost Upravit u údajů, které nejsou nadále platné. Kontrolu, prosíme, proveďte v co nejbližším možném termínu, nejpozději však do 30.11.2020. Jo i nahradni OP to chtelo, zamestnani to chce taky a kupodivu i z OP kterou tam maj davno to chce kdo doklad vydal, platnost dokladu. Na konci je smajlik, jak hodnotite tuto zadost? Dal jsem tam nastvanyho |
vpe - Poslední varování |
14. 10. 2020 12:38 |
Nevydavaji novou kartu a nemaji treba uz stary a/nebo expirovany (zruseny, prosly) nebo nekompletni OP?
Banka si muze pozadavot co uzna za vhodne a muze ti zrusit ucet, kdyz bude chtit, i bez duvodu. Ale muzes prijit na kiosek a tam udelat opis, neni asi nezbytne to kopirovat. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 883 Další stránka Stránka 699 z 883 [ Příspěvků: 13243 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |