FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Česká spořitelna

Offline - Trvalý BAN Profil 
25. 7. 2021 21:12 Odeslat příspěvek
Tady se asi někdo zbláznil, že chce po klientech, aby po každě platbě měnili kategorie.
:D
Poslední příspěvek


Offline - Návštěvník Profil 
25. 7. 2021 21:16 Odeslat příspěvek
Česká spořitelna píše
GeneHawkins píše
Není to tak jednoduché. Pokud z firemního účtu koupím v Kauflandu prodlužovačku a ono mi to tam napíše "potraviny", ostatní disponenti se podivují.

Dobrý den, pokud nakoupíte elektroniku v supermarketu, je platba Georgem označena jako potraviny v souvislosti s kódem obchodníka. Kód kategorie obchodníků je založen na převládající činnosti, kterou podnik provádí, i když je zapojen do více druhů obchodu. Vy však máte možnost si platbu v George kategorizovat ručně a pokud jste koupil zmíněnou prodlužovačku, můžete si ji zařadit do jiné kategorie.
Jiřka, ČS

Ale já tam to rozšíření nechci!!! Proč mi nutíte něco, co nechci a co jsem si neobjednal! Proč tomu říkáte "rozšíření", když to nejde odinstalovat ani zakázat!


Offline - VIP uživatel Profil 
25. 7. 2021 21:21 Odeslat příspěvek
Dobrý den, George se umí naučit pokyny, které mu v souvislosti s kategorizací plateb nařídíte, a v budoucnu bude platbám dávat štítky, které preferujete. Problém však nastává ve zmíněných supermarketech, kde jednou nakupujete potraviny, jindy drogerii nebo zahrádkářské potřeby či elektroniku. U těchto plateb může nastat situace, kdy je lepší štítek zkontrolovat a případně upravit podle aktuálního nákupu.
Jiřka, ČS


Offline - Návštěvník Profil 
25. 7. 2021 21:27 Odeslat příspěvek
Sakra co furt votravujete se štítkama!!!


Offline - Kolemjdoucí Profil 
25. 7. 2021 21:44 Odeslat příspěvek
Mně osobně třeba na Georgovi vadí, že rok tam má seknuté triviální chyby a nikdo s tím nic nedělá. Neustále upozorňuji na to, že v mobilní aplikaci se trvalé platby neřadí podle data odeslání. Totéž i v IB - odebrali možnost řazení trvalých příkazů podle data, takže teď je to asi podle abecedy - čert ví. Už to tam nevrátili.

Ve výpisu budoucích plateb také byly chyby a trvalé příkazy se s naplánovanými nedokázaly podle data seřadit.

Přitom je George třeba šikovný v mezisoučtech plateb (při vyhledávání), apod. To jsou věci, které mi jinde chybí.

Avšak třeba kvůli omezené tříleté historii plánuji spíš přechod jinam. Nezvládnuté (třeba dnes) a nepřiměřeně dlouhé čtvrtletní aktualizace mě jen utvrzují v přesvědčení.


Offline - Diskutér Profil 
25. 7. 2021 23:29 Odeslat příspěvek
Ono je to bohužel tak, že IB se jako každý jiný SW se zdokonaluje a v určitém okamžiku se stane téměř perfektním. Bankéři a sw firmy potřebují ale pořád vykazovat nějakou činnost a dokazovat, jak jsou důležití, takže vývoj jde dál, jen se to IB mrví.
Takže v českých bankách jsou buď jednoduše ovladatelná starší IB, nebo nové paskvily, kde s problémy najdete i to základní, co potřebujete, a někdy to tam nenajdete vůbec, ale zato je tam spousta nepotřebných blbostí, které otravují život.
Na českém trhu znám jen jedinou výjimku, kdy i staré IB bylo perfektní a to nové je asi ještě lepší (a George to není).


Offline - Diskutér Profil 
26. 7. 2021 00:20 Odeslat příspěvek
@GeneHawkins:
A koukal jsi místo toho rozčilování na bankovnictví jiných bank? Kategorizace plateb (typicky automatická dle MCC kódu terminálu obchodníka či dle jména obchodníka, kterou lze ručně změnit) je naprosto normální (a stejně jako u George pevná neoddělitelná od transakce) třeba i v mobilní aplikaci (případně i internetbankingu) Raiffeisenbank, Air Bank, mBank, Equa bank a mnohých dalších, stejně jako doplňování loga obchodníka ke karetní transakci. To je trend doby a spíše je už náhoda najít banku, která by to v internetovém a/nebo mobilním bankovnictví ještě neměla. Tedy více pokory a koukat i jinde, je to normální a snad nikomu to nemůže vadit, zvlášť když kategorii lze ručně upravit!


Offline - Návštěvník Profil 
26. 7. 2021 06:17 Odeslat příspěvek
Srandu si dělej z někoho jinýho...


Offline - Mírně pokročilý Profil 
26. 7. 2021 07:35 Odeslat příspěvek
Když štítky nepotřebuješ, tak ho nauč ať všude dává štítek 'Ostatní', a je vymalováno, ne?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
26. 7. 2021 20:15 Odeslat příspěvek
Jedna věc je učit nebo zakazovat štítky v soukromém účtu, druhá věc je řešit tyhle nechtěné vychytávky ve firemním. Myslím, že by měla být možnost fičuru vypnout a nepoužívat.


Offline - Trvalý BAN Profil 
26. 7. 2021 20:19 Odeslat příspěvek
A je to vůbec reálné, naučit svůj IB, že má všem platbám přidělovat štítek ostatní?


Offline - Diskutér Profil 
29. 7. 2021 07:04 Odeslat příspěvek
O poplatku za prichozi a odchozi SEPA platbu 5kc jsem vedel(odecteno jako 0,19€), ale zaskocil mne poplatek 0,08€ - "Příplatek za úhradu z jiné banky v EUR v rámci EHP". V ceniku Erste Premier je dany poplatek 2Kč("Příplatek za úhradu z/do jiné banky v EUR v rámci EHP – Účet Premier v cizí měně"). To jenom pro info, protoze se zde spomina, ze sporka ma jenom 5Kc poplatek za SEPA...


Offline - Diskutér Profil 
2. 8. 2021 11:53 Odeslat příspěvek
Kdykoliv si člověk začne myslet, že by ČS mohla být použitelná banka, vyvede ho rychle z omylu. ČS neumožňuje změnu typu účtu z Plus na Standard. Naopak to lze. Je možné buď Plus účet úplně zrušit a zřídit si nový Standard, anebo ho převést na Základní účet, kde je kromě vedení vše zpoplatněno. Jistě není problém v technickém omezení, ale jde o zřejmou snahu ČS udržet klienty na přímo/nepřímo zpoplatněném produktu Plus. Ostudné chování!


Offline - VIP uživatel Profil 
2. 8. 2021 14:38 Odeslat příspěvek
Dobrý den,
účet Standard je koncipován tak, aby šel sjednat pouze on-line, jelikož je jednoduchý a zcela bez podmínek. Touto skutečností se nijak netajíme ani na našem webu: https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... cet-online
Na pobočce je možné založit účet Plus, který však nemusí být vůbec prohrou, spíše naopak.
U účtu Plus stačí být aktivní ve smyslu placení kartou, měsíčního příjmu ve výši alespoň 7 000 Kč a využívání dalšího našeho produktu (penzijko, životko, investice, hypotéka, úvěr, kreditka) a díky těmto aktivitám lze mít účet Plus zcela zdarma. Mnoho klientů bez potíží zmíněné podmínky plní a mají tak náš nejvychytanější účet bez poplatků. Našim klientům vždy primárně nabízíme sjednání účtu Plus, jelikož zapadá do poradenského konceptu Moje zdravé finance a dokážeme v mnoha případech klientům najít takové nastavení, aby pro ně bylo výhodné.
Oproti tomu účet Standard je zdarma a zcela bez podmínek, nicméně nenabízí tolik výhod jako účet Plus, a proto nepovažujeme za ostudné, že účet Plus klientům nabízíme primárně.
Ráda bych vysvětlila, že při založení účtu Standard prostřednictvím pobočky narážíme právě na technické omezení, o kterém se domníváte, že neexistuje. Pobočka má sice možnost velmi komplikovanou cestou požádat o nastavení účtu Standard, stále ale platí, že ho na pobočce nelze založit přímo. V praxi je to tak, že klientovi na pobočce založíme účet Plus (pokud ho ještě nemá) a až poté prostřednictvím back-officu převedeme tento účet na účet Standard. Změna je provedena do několika dnů, ale nutností je podepsat dokumentaci v Georgi, nebo jít znovu na pobočku. Bohužel to nelze udělat jednou návštěvou nebo bez George.
Pokud tedy nedosáhnete na vedení účtu Plus bez poplatků, výslovně jste si přál na pobočce váš stávající účet Plus převést na Standard a my jsme vám nevyhověli, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů, zajistíme vám novou schůzku.
Jiřka, ČS


Offline - Nadšenec Profil 
2. 8. 2021 14:49 Odeslat příspěvek
Teď nevím jestli je 1.dubna nebo tady někdo netrollí jménem České šiditelny.
To snad není možný, co Jiřka odepsala.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466  Další stránka
Stránka 462 z 466 [ Příspěvků: 6984 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies