FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Česká spořitelna |
---|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
3. 9. 2021 07:11 |
Dobrý den,
rušíme investiční účty v cizích měnách i v CZK a místo nich klientům nabízíme běžný cizoměnový účet nebo účet Standard (CZK). Cizoměnový účet: Účet pro Vás povedeme po dobu šesti měsíců zdarma. Po uplynutí této doby bude účet zpoplatněn podle aktuálního ceníku služby, kterou využíváte. Číslo účtu zůstává stejné. Případné trvalé příkazy k úhradě Vám zachováme. Účet budete moci obsluhovat v internetovém bankovnictví George, pokud jej máte. Účet Standard (CZK): Účet pro Vás povedeme zdarma. Číslo účtu zůstává stejné. Případné trvalé příkazy k úhradě Vám zachováme. Účet budete moci obsluhovat v internetovém bankovnictví George, pokud jej máte. Všechny příchozí úhrady i elektronicky zadané odchozí úhrady v českých korunách a eurech budou v rámci Evropského hospodářského prostoru zdarma. Budete-li mít zájem, poskytneme Vám zdarma debetní kartu pro bezplatné výběry z našich bankomatů. Peněžní prostředky na účtu pak bude možné používat i k placení prostřednictvím chytrého telefonu s Apple Pay nebo Google Pay. Jiřka, ČS |
Poslední příspěvek |
retron - Diskutér |
3. 9. 2021 07:50 |
A asi také rušíte okamžité platby, nefunkční včera před půlnocí i po půlnoci.
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
3. 9. 2021 08:13 |
Dobrý den,
okamžité platby nejsou garantovanou službou a skutečně se může stát, že z různých příčin, které však ani nemusejí být na straně České spořitelny, zadaná platba neodejde jako instantní. Tentokrát však byla příčina opravdu u nás. Okolo půlnoci jsme prováděli krátkou plánovanou údržbu, která mohla ovlivnit zadávání okamžitých plateb. Za komplikace se omlouváme. Jiřka, ČS |
DoubleSix - Diskutér |
3. 9. 2021 12:31 |
Česká spořitelna píše Cizoměnový účet: Takže zdražení. Tohle, kdyby mi udělala ČSOB, tak s nimi končím. Účet pro Vás povedeme po dobu šesti měsíců zdarma. Po uplynutí této doby bude účet zpoplatněn podle aktuálního ceníku služby, kterou využíváte. A věřím tomu, že to hodně klientů udělá i ČS. |
xls - Inventář |
3. 9. 2021 13:30 |
Tak když už někoho natlačili k poplatkům za investice, proč je k tomu nedonutit i platit si další zbytečný účet/účty.
Jinak zrovna ČSOB něco podobného před 20 lety udělala, po zpoplatnění jsem musel JPY a USD účty zřízené kvůli investicím rušit. |
DoubleSix - Diskutér |
3. 9. 2021 14:03 |
Zajímavé, já mám v ČSOB transakční účty kvůli investicím v CZK, EUR i v USD, a vše zdarma.
|
xls - Inventář |
3. 9. 2021 14:19 |
Třeba se to zase změnilo. Předtím to bylo nejdřív zdarma, pak udělali myslím 20 Kč měsíčně za vedení. Tak jsem to zrušil a dál nesledoval.
|
DoubleSix - Diskutér |
3. 9. 2021 14:45 |
Já tam ty účty mám od roku 2012.
Ale jakmile by to zpoplatnili, tak pápá. Už tak si berou dost velký poplatky za nákupy a správu fondů. |
lubik2 - Mírně pokročilý |
3. 9. 2021 21:13 |
filip893 píše fc70 píše A pro ty, co mají v ČS cizoměnové investice: Ruší se oddělené investiční účty, které měly aspoň vnitrobankovní platby zdarma; takže dividendy v EUR/USD přijdou na obyčejný cizoměnový běžný účet, a poslání do devizovky bude stát 5 Kč. V emailu od ČS se píše Všechny příchozí úhrady i elektronicky zadané odchozí úhrady v českých korunách a eurech budou v rámci Evropského hospodářského prostoru zdarma. Já to čtu jako změnu ceníku, a eurové platby by měli stát 0 Kč místo stávajících 5+2 Kč. Ale třeba té větě nerozumím... To je klasika. Píšou, že úhrada v eurech bude zdarma. Ale píšou to u účtu v korunách, kde si strhnou kurzové poplatky, tj. většinou více než 5 Kč. U cizoměnového účtu o úhradách zdarma nepíšou. |
marcurba - Návštěvník |
5. 10. 2021 14:25 |
Zdravíčko, věděl by někdo, jak dostat do iphonu face id pro prihlaseni do George? V Geroge Klíč mi to funguje...když se mrknu přímo do George na snadný přístup, tak mi to nabízí pouze PIN a gesto, face ID tam vůbec není. Mám nejnovější iOS na iPhone 13 a za boha to nemůžu nikde najít... Dík!
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
5. 10. 2021 14:36 |
Dobrý den, omlouváme se za tuto chybu, pracujeme na opravě. Díky moc za trpělivost.
Jiřka, ČS |
marcurba - Návštěvník |
6. 10. 2021 10:31 |
Zdravím JIřko,zajímavé že na iP11 jsem to včera nastavil bez problému, všechno funguje jak má. iP13 pořád stejný problém...
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
6. 10. 2021 11:15 |
Ano, problém evidujeme skutečně jen u iPhone 13 s iOS 15. U starších zařízení je možné Face ID nastavit v pořádku.
Jiřka, ČS |
qxdxqxdx - Trvalý BAN |
6. 10. 2021 14:21 |
S kompatibilitou měl Apple vždycky problém.
|
xls - Inventář |
15. 10. 2021 15:04 |
Česká spořitelna si udělala další zářez na pažbě při úspěšném podnikání. Nejdřív lákala lidi na "výhodné" energie zajišťované spořkou, pak klienty potichu prodala těm největším šmejdům. Takhle se vydělává! Ojebávat vlastní klienty ale není pro spořku nic nového, předtím to byl třeba Brokerjet. Pokud jste nespadli do tohoto průšvihu, tak si počkejte na další, ona už spořka něco vymyslí.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469 ... 656 Další stránka Stránka 466 z 656 [ Příspěvků: 9832 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |