FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Česká spořitelna

Offline - Diskutér Profil 
6. 8. 2021 17:51 Odeslat příspěvek
Přesně tak, mám tam jen kreditku a chtěl jsem využít Moneyback u obchodníka na eshopu.
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
12. 8. 2021 09:54 Odeslat příspěvek
Nevíte, případně máte vyzkoušeno, jestli se dá vkladní knížka zrušit jako normální účet mobilitou (např. přes Air), abych nemusel na pobočku?


Offline - VIP uživatel Profil 
12. 8. 2021 10:03 Odeslat příspěvek
Dobrý den, vkladní knížku je možné zrušit jen na našich pobočkách.
Jiřka, ČS


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 8. 2021 08:57 Odeslat příspěvek
Po několika letech stížností od klientů v ČS pochopili, že znemožnit uživateli smazat příjemce (kontakt) je naprostý nesmysl. Nově se kontakty v George po kliknutí na tlačítko smazat skutečně trvale mažou místo pouhého přesunu do složky smazané.


Naposledy upravil qwertz375 dne 17. 8. 2021 10:01, celkově upraveno 1


Offline - Nadšenec Profil 
17. 8. 2021 10:00 Odeslat příspěvek
Vetsi problem vidim v tom, ze kazdou chvili nelze identifikovat platba. Jako odesilatel je CS misto jmena klienta.
Coz jim zacalo blbnout letos a porad to trva...


Offline - VIP uživatel Profil 
17. 8. 2021 10:23 Odeslat příspěvek
Dobrý den, tato situace může nastat u okamžitých plateb. Aby platba odešla jako okamžitá a ne jako standardní, máme 7 sekund na spárování všech potřebných informací a náležitostí. V těchto sedmi sekundách je nutné synchronizovat všechny systémy, které do platby vstupují. Pokud se nestihne spárovat číslo účtu s názvem účtu, dochází k timeoutu a abychom neohrozili rychlost platby, není v těchto případech u platby zobrazen název účtu plátce. Banka příjemce pak u této platby doplňuje název banky, v našem případě tedy Česká spořitelna.
Jiřka, ČS


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 8. 2021 11:04 Odeslat příspěvek
Jak funguji ty virtualni karty v mobilnim Geroge? Jsou trvale nebo jednorazove? A lze virtuální kartu pořídit i disponentovi, který fyzickou kartu nemá?


Offline - VIP uživatel Profil 
17. 8. 2021 11:14 Odeslat příspěvek
Dobrý den, virtuální George kartu si může zřídit každý klient, který má Bankovní IDentitu, aktivní přístup do George a přístup účtu, ke kterému má právo požádat o platební kartu. Disponentům toto právo nastavuje majitel účtu.
Není nutné, aby disponent měl fyzickou platební kartu, je nutné však splnit výše uvedené podmínky.

Virtuální karty v Georgi jsou trvalé s možností je po transakci zrušit.
Jednorázové karty, které se zruší automaticky po jejich použití, jak je znali naši klienti ve spojitosti s Poketkou, zařadíme do naší produktové nabídky do konce tohoto roku.

Jiřka, ČS


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 8. 2021 11:30 Odeslat příspěvek
K účtu Standard je vydávána bez poplatku 1 plastová karta. Je virtuální karta k tomuto účtu v nějaké kombinaci zpoplatněna nebo je vždy zdarma i v případě disponentů (plastovou kartu má majitel účtu)?


Offline - VIP uživatel Profil 
17. 8. 2021 11:47 Odeslat příspěvek
K účtu Standard je možné vydat jednu virtuální kartu, která je vždy zdarma.
Jiřka, ČS


Offline - Kolemjdoucí Profil 
17. 8. 2021 13:02 Odeslat příspěvek
Zřídil jsem si Standard účet, potřeboval jsem vkládat hotovost v místě bydliště. Vkladomat je de facto nepoužitelný – je dělaný pro trpaslíky, mám jej fakt u kolen � a pak opakovaně nerozpoznává bankovky. Tak ok, vkládám na přepážce, je to taky zdarma. Po čase jsem si zřídil kreditku. Účtovací období začíná 11. dne v měsíci. Tak ok, to přežiju, ale nechápu, co brání normálnímu kalendářnímu měsíci. Při zřízení dotaz – umíte e-mailové notifikace o platbách kreditkou? Ne neumíme. A ejhle, v Georgi nastaveno a chodí. Pak dotaz – umíte výpisy e-mailem. Ne, výpisy e-mailem neposíláme kvůli bezpečnosti. Aha, a jak to, že ze Standard účtu mi je e-mailem posíláte a heslo je myslím rok narození. Opravdu? V hlase jsem rozpoznal značné překvapení. Pak ePIN, nastavit si sami nemůžete, ale generovat si jej můžete kolikrát chcete. Tak při dlouhé chvíli jsem se jal generování, než tam padlo číslo, co mi vyhovovalo. Nějaký smysl? Platební šablona lze uložit jen s částkou> 0. Opravdu neplatím pokaždé stejnou částku (to bych si udělal trvalák) a mít X šablon pro jeden účet s různou částkou? Pak koukám na výpis z kreditky. Co takhle přidat QR pro platbu? Jinak musím uznat, že spořka má dostupný zákaznický servis – reagují rychle. Jen opět nelogičnost typu – chat přes George, ale pro změnu mi musí zavolat. Tak mi zavolá, řeknu díky a změnu provede. Vidím, že fórum sleduje pracovník spořky, tak jsem dal menší zpětnou vazbu.


Offline - VIP uživatel Profil 
17. 8. 2021 14:08 Odeslat příspěvek
Dobrý den, pokud je vkladový bankomat umístěn takto nízko, jde zřejmě o bezbariérový přístup. Obecně s rozpoznáváním a přijímáním bankovek nebývají potíže. Pokud se s tím setkáváte opakovaně, prosím, kontaktujte nás prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů a my tento přístroj prověříme.
Pokud se vám často v rukou hromadí hotovost, rádi s vámi probereme veškeré možnosti, jak platby přijímat, abyste mohl tyto starosti eliminovat.
Co se týká účetního období u kreditních karet, je nastaveno od 11. do 10. následujícího měsíce z dobrého důvodu. U účetního cyklu, který by byl nastaven od 1. do posledního dne v měsíci, by splatnost minimální nebo celkové dlužné částky nastala okolo 25. dne v měsíci. V případě, že klient z různých důvodů splátku opomene zaslat, je taková situace právě závěrem měsíce propsána do bankovních registrů, čímž vzniká větší riziko negativních záznamů. Proto jsme posunuli účetní cyklus o 10 dnů, aby splatnost nastávala okolo 5. dne v měsíci a klient tak získal více času pro zaplacení splátky v případě, že na ni z různých důvodů zapomene.
Výpisy z účtu, a to jak osobního, tak kartového, vám můžeme zdarma distribuovat elektronicky do bankovnictví George. Tyto výpisy budou brzy dostupné i v mobilní aplikaci.
Pokud používáte ePIN, doporučujeme pro větší pohodlí využívání naší aplikace George klíč. Své platby kartou pak budete moci autorizovat prostřednictvím této aplikace biometricky nebo za pomoci vámi zvoleného PINu.
Díky moc za námět na vylepšení našich výpisů z kartového účtu. Pokud splácíte kreditku před George, máte možnost ji přímo v detailu produktu jednoduše splatit, aniž byste musel kromě částky vyplňovat jiné údaje.
Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.

Jiřka, ČS


Offline - Kolemjdoucí Profil 
17. 8. 2021 14:34 Odeslat příspěvek
Děkuji za odpověď, potvrdilo se, že spořka reaguje rychle. Vidíte, možnost, že je ATM tak nízko s ohledem na naše spoluobčany na vozíku mě nenapadlo. Pak už to dává smysl. Jen pak je vlastně zdraví člověk v nevýhodě, ale díky bohu mám nohy zdravé a můžu si připadně k bankomatu dřepnout. Zmiňoval jsem výpis e-mailem, ne do George (ano, tam je taky). Ano, ePIN lze nahradit George klíčem, ale ten nechci, tak jsem nadhodil nemožnost si ePIN zvolit sám. A poslední, pokud máme splatnost 5. a výplatu 10. tak s ohledem na bezúročné období mu spíše toto nastavení škodí (pokud to nechává až na splatnost a nehradí hned po vystavení s výplatou). Ale to už má každý jinak.


Offline - Inventář Profil 
17. 8. 2021 20:51 Odeslat příspěvek
Toho 5. dne v měsíci bych taky viděl jako ideální termín splatnosti KK (pro banku), protože člověk bude pravděpodobně švorc. Argument s odesíláním do registru mi přijde jako výmluva, snad tam neposílají záznam, kdy je člověk týden po splatnosti.

K posílání výpisů: Banky se snaží co nejvíc otravovat, dřív (a i teď) to třeba posílaly nějaká mailem zašifrované, některé posílají jen upozornění na stažení z IB (což je opruz), některé dokonce v momentě, kdy tam výpis ještě není (dvojnásobný opruz). Kupodivu existují i banky, které zasílají po nastavení výpis e-mailem nešifrovaný a neotravují.

V obou případech není vzhledem ke stupni rozvoje výpočetní techniky problém, aby si člověk nastavil libovolnou splatnost kreditky a i způsob přístupu k výpisu - podle toho, co mu vyhovuje. Slušné banky se vstřícným přístupem k zákazníkům to umožní, ostatní si budou vymýšlet příčiny, proč to nejde, dokud je člově nevymění.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
19. 8. 2021 11:09 Odeslat příspěvek
Pánové, zřejmě jste to vůbec nepochopili. Kreditka má bezúročné období 55 dnů. Jestliže je konec účetního období stanoven na 10. den v měsíci, klient obdrží výpis z KK k uhrazení v době, kdy mu přibližně chodí výplata. Může tak kreditku ihned uhradit i v případě, že a účtu do té doby neměl dostatek prostředků. Na provedení této úhrady má díky tomu dalších 25 dnů - tzn. splatnost je 5. den následujícího měsíce. Pokud by byl výpis generován jindy, tohle časové okno pro bezúročné placení od výplaty do data splatnosti by se zkrátilo. Z pohledu klienta se jedná o nejvýhodnější nastavení.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467 ... 657  Další stránka
Stránka 464 z 657 [ Příspěvků: 9841 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies