FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Česká spořitelna

Offline - Inventář Profil 
22. 10. 2021 07:30 Odeslat příspěvek
Důvěřovat, co mu nakukají v bance... ha ha ha. Tohle je vtip týdne.
Poslední příspěvek


Offline - VIP uživatel Profil 
22. 10. 2021 07:53 Odeslat příspěvek
minarjo píše
informace přišla jen emailem jako hotová věc, a to mnozí přehlédli či nepochopili důsledky.


Dobrý den, především bychom rádi sdělili, že nás situace okolo Bohemia Energy mrzí.
Chápeme, že si řada klientů Energie ČS bohužel až po oznámení krachu uvědomila, že došlo k prodeji Energie ČS společnosti Bohemia Energy. Nicméně o samotném prodeji Energie ČS jsme informovali na webu Energie ČS i v médiích a v podobě tiskové zprávy na našem webu již koncem října 2020 (https://bit.ly/tiskova-zprava-ECS) a následně v červenci 2021, kdy Energie ČS zaslala dopisy s oznámením o změně vlastníka všem svým klientům.

Při prodeji Energie ČS jsme nepředpokládali my ani nikdo jiný, že se situace na energetickém trhu vyvine tak, že způsobí pád jednoho z největších dodavatelů. Byli jsme si vědomi negativní reputace, kterou měla v minulosti Bohemia Energy, ale zároveň jsme vnímali výrazné zlepšení klientského přístupu v posledních letech, který z Bohemia Energy s takřka 900 tisíci klienty dělal respektovaného dodavatele energií. Také z toho důvodu se Bohemia Energy stala dodavatelem energií pro celou Spořitelnu a pro více než 2 tisíce našich zaměstnanců.
Ke strategické spolupráci s firmou Bohemia Energy jsme přistoupili proto, že Energie ČS za dobu svého působení hospodařila se ztrátou a bylo tedy nutné tuto situaci řešit. Společnost Europe Easy Energy ze skupiny Bohemia Energy dokázala nejlépe vyhovět našim požadavkům na obsluhu a podmínky nabízené klientům České spořitelny.
O klienty Energie ČS jsme se každopádně intenzivně starali i po samotném prodeji, díky čemuž jim jako jediným klientům Bohemia Energy, nebyla skokově zdražena energie v průběhu září a října.
V těchto dnech našim bývalým klientům Energie ČS nabízíme pomoc s přechodem k jinému dodavateli, viz info na našem webu: https://bit.ly/pomoc-klientum-ECS

Jiřka, ČS


Offline - Inventář Profil 
22. 10. 2021 08:42 Odeslat příspěvek
Dobrý den, Jiřko,
ano já jako klient Energie ČS jsem o transakci věděl, ale ne každý evidentně byl tak pozorný.
Hlavně ale jde o to, že klienti nedostali možnost volby: zkrátka jim byl nový dodavatel (jeho majitel) oznámen. Více proklientské by tehdy bylo, když by klienti dostali dopis (klidně emailem, pokud tak měli i fakturaci) s tím, že pokud s tou změnou souhlasí, nemusí dělat nic. Ale pokud ne a chtějí si sami vybrat jiného dodavatele, tak že jim nabízíte neuplatnění standardní výpovědní doby 3 celé kalendářní měsíce, ale umožníte výpověď ihned, jakmile nový dodavatel všechnu administrativu udělá (typicky 14 dní až měsíc). To by bylo férové, takové zapojení klientů do toho rozhodnutí. Přesně tak rychlou změnu teď mám u elektřiny já, vybral jsem si online jiného dodavatele minulý pátek 15.10., zkraje tohoto týdne to zpracovali a dodávky mi od nich začnou 9.11., tedy jen necelý měsíc budu klientem Dodavatele poslední instance (PRE) za ty vysoké DPI ceny. Tedy i tehdy to takto rychle šlo umožnit těm, co změnu vlastníka Energie ČS nechtěli.


Offline - Inventář Profil 
22. 10. 2021 09:04 Odeslat příspěvek
Nechcete se pochlubit, kolik ČS na úkor klientů tím prodejem vydělala?

Jinak bych to opravil, BE nekrachla. To si jen Písařík spočítal, že lepší než řešit dodávky při vyšších cenách bude klienty co nejdříve odkopnout a zalevno nakoupené kontrakty na energie za vyšší ceny prodat. Prostě si za ty roky vyzkoušeli spoustu podvodů s různými "garancemi cen" a podobnými nesmysly, tohle je jen další.


Offline - Trvalý BAN Profil 
22. 10. 2021 09:07 Odeslat příspěvek
Zajímavé bylo, že si to na Slovensku spočítal o den nebo dva dříve než v ČR.
:-)

xls píše
Důvěřovat, co mu nakukají v bance... ha ha ha. Tohle je vtip týdne.

ČS klame už svým názvem Česká spořitelna, miliony jejich klientů nejspíš ani neví, že je to pobočka rakouské banky, předpokládají stále, že patří státu.


Offline - Inventář Profil 
22. 10. 2021 09:28 Odeslat příspěvek
Na Slovensku jim regulátor nedovolil manipulovat s cenama, tak se na to vykašlali hned. Tady se pokoušeli smluvní fixy vypovědět nebo dotlačit zákazníky neoprávněně na nové ceníky, což se jim asi moc nedařilo, tak se na to vykašlali později.


Offline - Nadšenec Profil 
22. 10. 2021 10:59 Odeslat příspěvek
jako je skoda ze sporitelna na tom mela ztratu


Offline - Trvalý BAN Profil 
22. 10. 2021 14:39 Odeslat příspěvek
Standardně mají ztrátu jen její klienti. :D


Offline - Nadšenec Profil 
3. 11. 2021 21:50 Odeslat příspěvek
Nevíte jestli ještě spořka nabízí tu jejich "báječnou" službu "Moje zdravé finance" (či nějak jinak pojmenovanou) a zda v rámci této služby třeba aktivně nabízeli právě elektřinu od Energie ČS ? Protože pokkud ano, tak to můžou s jakoukoliv další "super" službou rovnou zabalit, protože tím, co udělali, tak si za mě podřízli s nějakým poradenstvím pro dost lidí větev. Samozřejmě pro neříkám hloupější část lidí, ale ty co se nevyznají v bankovnictví, energetice, pojišťovnictví apod. asi bude spořka pořád "dobrým" partnerem, ale to že vůbec dovolili odprodej pofiderní společnosti je za mě dost poškodilo. KDyby to vážně Jiřku (respektive ČS) nějak mrzelo, tak mám za to, že by bývalým klientům nabídli alespoň nějakou "kompenzaci" či "omluvenku". Neříkám samozřejmě, aby jim hradili rozdíl mezi cenou u Energie ČS a DPI (to by mělo to hovado Písařík), ale nějaké gesto v podobě poukazu apod. by takový moloch s obrovským ziskem snad udělat mohl..


Offline - Nadšenec Profil 
3. 11. 2021 22:16 Odeslat příspěvek
Česká spořitelna stále nabízí svou službu Moje zdravé finance - spoření, investování, stavební spoření, hypotéky, pojištění. I poté, co prodala svou Energii ČS, nabízela svým klientům její služby na dodávky energií.
https://faei.cz/ceska-sporitelna-ma-vazny-reputacni-problem-klienty-ktere-pred-rokem-prodala-bohemia-energy/


Offline - Trvalý BAN Profil 
4. 11. 2021 00:09 Odeslat příspěvek
ČS nabízela klientům vždy jen služby výhodné pro banku. Jestli to někdo rozpoznal až u Energie ČS, a myslí si, že ostatní služby jsou výhodné pro klienty, tak by se měl zamyslet hlavně sám nad sebou.


Offline - VIP uživatel Profil 
4. 11. 2021 06:42 Odeslat příspěvek
hannys85 píše
Nevíte jestli ještě spořka nabízí tu jejich "báječnou" službu "Moje zdravé finance" (či nějak jinak pojmenovanou) a zda v rámci této služby třeba aktivně nabízeli právě elektřinu od Energie ČS ?
KDyby to vážně Jiřku (respektive ČS) nějak mrzelo, tak mám za to, že by bývalým klientům nabídli alespoň nějakou "kompenzaci" či "omluvenku". Neříkám samozřejmě, aby jim hradili rozdíl mezi cenou u Energie ČS a DPI (to by mělo to hovado Písařík), ale nějaké gesto v podobě poukazu apod. by takový moloch s obrovským ziskem snad udělat mohl..


Dobrý den, v rámci konceptu Moje zdravé finance jsme nabízeli i nefinanční služby, tedy energie prostřednictvím naší (později bývalé) dceřiné společnosti Energie ČS.
V rámci tohoto konceptu nám dává smysl klientům nabízet různorodé služby, které mohou při správném nastavení ušetřit spoustu peněz v rodinném rozpočtu.
V okamžiku výběru strategického partnera byla Bohemia Energy s takřka milionem klientů respektovaným dodavatelem energií se standardním klientským přístupem a jelikož přistoupila na naše podmínky, tedy zachování výhodných cen pro naše bývalé klienty EČS, mohlo k obchodu dojít.
Jak už jsme uvedli výše, situace okolo Bohemia Energy nás překvapila stejně jako ostatní klienty. My sami jako Česká spořitelna máme stejný problém, jsme ve stejné situaci, protože všechny budovy ČS a všechny naše pobočky patří pod Energie ČS. Musíme tedy také vyřešit nového dodavatele.
Případnou další pomoc budeme komunikovat našim bývalým klientům EČS. Aktuálně jim pomáháme s expresním přechodem na standardní tarify nových dodavatelů energií.

Jiřka, ČS


Offline - Diskutér Profil 
4. 11. 2021 07:14 Odeslat příspěvek
Jenže problem je v tom, že na rozdíl od některých lidí, kteří po zaplacení energii a nájmu nebudou mít ani na chleba, vy na to mít budete.
Pro takovýto bordel jsem tedy na náměstí v roce 1989 nezvonil!!!


Offline - Mírně pokročilý Profil 
4. 11. 2021 07:44 Odeslat příspěvek
Pro zajímavost: pro co jsi tedy zvonil? Prosil bych to pouze v kladném vyjádření. (Tedy napsat proč, nezačít lamentovíní slovy "Rozhodně ne pro...")
Já pro osobní odpovědnost každého.


Offline - Trvalý BAN Profil 
4. 11. 2021 07:53 Odeslat příspěvek
Česká spořitelna píše
...
V okamžiku výběru strategického partnera byla Bohemia Energy s takřka milionem klientů respektovaným dodavatelem energií se standardním klientským přístupem ...
Jiřka, ČS


BE rozhodně nikdy nebyla respektovaným dodavatelem energií, vždy měli nálepku šmejdi, získávali nové klienty šmejdským způsobem tak, že na vesnicích objížděli důchodce s legendou, že jim jen překonrolují fakturu na dodávku elektřiny a dají jim za to zdarma LED žárovku, zíslali tím EAN kód a údaje totožnosti odběratele, při podpisu plné moci a smlouvy tvrdili skoro slepým důchodcům, že podepisují darovací smlouvy na LED žárovky a při výpovědi smlouvy BE nespolupracovala a udělovala přemrštěné smluvní pokuty. Ale jestli v ČS považují takové šmejdské chování za standardní přístup ke klientům, tak to se vaší definici nedivím. Akorát že vám asi někdo z nadřízených musel trochu vypláchnout mozek, protože to snad ani jinak není možné takto veřejně prezentovat.
https://www.mesec.cz/clanky/exekuce-za-zarovku-firma-vyhrozuje-i-nekolikrat-tydne-na-zacatku-byla-zmena-dodavatele/
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472 ... 657  Další stránka
Stránka 469 z 657 [ Příspěvků: 9841 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies