FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Česká spořitelna |
---|
xls - Inventář |
2. 8. 2021 13:58 |
No prostě spořka, unikátní ústav ve své kategorii. Jediný překvapivý je, kolik lidí se jí drží zuby nehty a nechá si tyhle postupy líbit.
|
Poslední příspěvek |
Delitzsch - Diskutér |
2. 8. 2021 14:27 |
Jiřka, Česká spořitelna: Ostudná není preference účtu Plus, ale skutečnost, že není možná jednoduchá změna typu účtu na pobočce. Nedovolil bych si vytýkat bance, že chce pro klienty to nejlepší, to jste si jistě nemyslela, že by mi vadilo. Pracovnice na pobočce kategoricky vyloučila, že by změna byla možná. Kdybych obdržel informaci, že to za určitých okolností lze, tak bych se na tom na pobočce rovnou domluvil a nevadilo by mi, že změna neproběhne okamžitě. Omlouvám se, že jsem podezříval ČS z nepěkného úmyslu, ale opravdu jsem neočekával technické omezení systému, když do konce prosince minulého roku žádně takové omezení neexistovalo a ČS veřejně zdůrazňuje užívání vyspělé technologie na všech úrovních. Jinak pro změnu typu účtu může být i jiný důvod než nemožnost dosáhnout na vedení účtu Plus bez poplatků.
Vyjádření banky dle mého názoru ilustruje současný přístup ČS. Výhradně banka určuje, co je pro klienta dobré a co má chtít. Něco jiného je sice eventuálně možné, ale jen výjimečně a s překážkami. Jinak to dělení - účet Standard = výhradně online, bez poradenství vs. účet Plus = pobočka, s poradenstvím - mi vybavilo vzpomínku z jedné cesty po Francii. Polovina autobusu fungovala jako běžná linka, polovina jako turistická cesta s průvodcem. Průvodce chtěl, aby si cestující v linkové části autobusu zakrývali uši a neposlouchali jeho výklad, který si druhá polovina cestujících zaplatila... |
Česká spořitelna - VIP uživatel |
2. 8. 2021 16:42 |
Ke změně procesu v převedení účtu Plus na Standard prostřednictvím pobočky došlo přibližně v polovině ledna. Mrzí mě komplikace, které jsou s tímto postupem nově spojeny a především to, že jsme vám na pobočce nevyšli vstříc.
Pokud si přejete, můžete využít mnou zmíněnou možnost a vše řešit prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů. Vaší případnou stížností se budeme zabývat a může to být právě ona, která celý proces přivede k opětovné přívětivosti. Je mi moc líto, ale v tuto chvíli pro vás bohužel nemám uspokojivější řešení. Díky moc za zpětnou vazbu, tuto konkrétní považuji za velmi cennou. Jiřka, ČS |
peter23p - Diskutér |
3. 8. 2021 09:32 |
Může mi Jiřka prosím ukázat jak na Nokii 3310 nainstalovat aplikaci George klíč aby mohli rodiče dále platit svoje účty? A nebo se jedná o zaměřenou diskriminaci starších občanů?
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
3. 8. 2021 09:47 |
Dobrý den, klienti, kteří nemají George v mobilu a používají jen internetové bankovnictví George, budou mít samozřejmě i nadále možnost využívat pro přihlašování a potvrzování plateb sms zprávy.
Nucený přechod na bezpečnostní metodu George klíč se týká pouze klientů s nainstalovaným mobilním Georgem. Jiřka, ČS |
peter23p - Diskutér |
3. 8. 2021 10:01 |
A pokud chce jeden používat starý způsob a druhý nový k jednomu účtu? Pokud k jednomu účtu bude jeden používat aplikaci v mobilu a zároveň chce druhý přistupovat přes sms.
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
3. 8. 2021 10:28 |
Tato situace se řeší vždy ve vztahu k jednomu uživateli, tedy k majiteli bankovní identity.
Pokud například bude mít váš otec na základě své bankovní identity George v mobilu, musí mít i George klíč. Zatímco matka ho mít nemusí, pokud na účet vstupuje jen přes internetové bankovnictví George. Klíčové je, a vždy jsme to klientům zdůrazňovali, aby měl každý své přístupy, tedy svou bankovní identitu, byť obsluhují společný účet. Jiřka, ČS |
redhaven - Trvalý BAN |
3. 8. 2021 19:18 |
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/sef- ... ich-171215
Tak jsem se již dlouho nenasmál, vrchní Šejdíř "Šiditelna Ešte" , se vydává za lidumila co chce pomoci malým podnikům za peníze drobných střadatelů, přičemž veškerté rizika výběru menších firem do toho fondu Šiditelnou Eště, samozřejmě ponese drobný investor a Šiditelna schrábne vždy provizi jak, od drobného investora, tak od malé firmy, at již bude fond ziskový nebo ztrátový. |
wit.cz - Diskutér |
5. 8. 2021 14:43 |
Snažil jsem se v Georgi, mobilním i na PC, zjistit číslo kreditky. Bohužel, není to možné. Tak jsem musel použít konkurenční kartu. Nechápu, proč to ani po ověření nikde není možné zjistit.
|
qwepo753 - Trvalý BAN |
5. 8. 2021 16:41 |
Ja to naopak chapu, tupejsi klienti jsou schopni zadat prihlasovaci udaje do IB na odkazu poslanem pres fcb klidne.
|
Klient ps - Poslední varování |
6. 8. 2021 07:47 |
V ČSOB Smart teda zobrazení čísla karty je, i se zadní stranou.
|
milanBrno - Nadšenec |
6. 8. 2021 10:08 |
Jasne, to ma vice bank, ale k cemu je to dobre klientovi CS, to fakt nechapu...
|
qwepo753 - Trvalý BAN |
6. 8. 2021 10:22 |
Mozna umi appka CSOB zobrazit karty CS?
|
Klient ps - Poslední varování |
6. 8. 2021 13:23 |
milanBrno píše Jasne, to ma vice bank, ale k cemu je to dobre klientovi CS, to fakt nechapu... Ehm. Třeba se klient ČS rozhoupe a odejde z téhle sranda banky pryč. |
milanBrno - Nadšenec |
6. 8. 2021 14:58 |
Ehm a prijde tak o 350kc/mes. bez prace (mozna i vice)...
PS: kazdy nedokaze ziskat 1000kc u CSOB bez prace a bez nakladu |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 640 Další stránka Stránka 463 z 640 [ Příspěvků: 9586 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |