FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Česká spořitelna

Offline - Trvalý BAN Profil 
29. 4. 2021 18:57 Odeslat příspěvek
Tak to nemá cenu řešit, může to být také účet v zahraniční měně a přijemce také klidně mohl zaplatit za tu příchozí platbu víc než obdržel. Ale jde zažádat i přes IB.
https://www.moneta.cz/caste-dotazy/odpoved/jak-provedu-storno-zadaneho-prikazu-pres-ib-sb
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
5. 5. 2021 10:52 Odeslat příspěvek
Chodi vam dnes autorizační sms z George?


Offline - Administrátor Profil 
5. 5. 2021 12:38 Odeslat příspěvek
Teď jsem zkoušel a chodí.

Když už jsme u ČS, v jiném fóru jsem se dočetl, že se chystá zpřísnění podmínek pro Erste Premier, tak uvidíme.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 5. 2021 13:03 Odeslat příspěvek
Dle tvrzení mé bankéřky dojde k oznámení zpřísnění během léta. Už by nemělo stačit naplňování jen měsíčního příjmu na účet, ale bude nutné naplnění i depozitního kritéria současně s měsíčním příjmem. Výše těch kritérií mi ale nezmínila.


Offline - Nadšenec Profil 
5. 5. 2021 13:07 Odeslat příspěvek
Pak budou mít pořešené, že bude dostatečný přísun financí na účet, které pak mohou tlačit do jejich investic.


Offline - Diskutér Profil 
5. 5. 2021 14:25 Odeslat příspěvek
Me uz taky, chyba byla v mem telefonu, CS v tom byla nevině.

Dalsi zprisneni EP, to snad ne. Doufam ze aspon CSOB nic nenapadne.


Offline - Nadšenec Profil 
5. 5. 2021 15:09 Odeslat příspěvek
To víš, že se toho mohou chytit a inspirovat se. U ČSOB se už musí u nových účtů plnit další podmínky (aktivita), takže kdo ví, co nás čeká :)


Offline - VIP uživatel Profil 
7. 5. 2021 11:08 Odeslat příspěvek
slavo963 píše
Omylem jsem poslal na stary format cisla uctu penize(9 mistni) a nikdy se uz nevratili. v CS nikdo se mnou danou vec nechtel resit.



Dobrý den, v České spořitelně běžně řešíme i žádosti o součinnost při chybně odeslané platbě, když se na nás obrátí klient kterékoli banky. Samozřejmě za předpokladu, že byla platba odeslána do ČS.
Obecně lze říci, že pokud jste odeslal platbu na jakýkoliv účet, a tato platba se vám nevrátila, je na účtu příjemce připsána. Pokud příjemce platby tvrdí opak, mohou nastat dvě situace:

1/ pokud příjemce platby, který tvrdí, že ji neobdržel, znáte, je nutné, abyste si věc mezi sebou vyřešili v občanskoprávním sporu.
2/ Pokud příjemce platby neznáte, je nutné dodržet postup, který máme uveden na našem webu (https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/co- ... patny-ucet).

Naše součinnost spočívá v tom, že vyzveme neoprávněného příjemce platby, aby částku vrátil. Pokud tak neučiní, případně stále tvrdí, že platbu neobdržel, můžete požádat o sdělení identifikačních údajů příjemce. Žádost o sdělení identifikačních údajů příjemce doporučujeme podat po 30 dnech od podání výzvy příjemci neoprávněné platby.
Veškerá iniciativa, tedy žádost o součinnost i následná žádost o sdělení identifikačních údajů příjemce, musí vzejít od vás, jako odesílatele platby, a záleží pouze na vás, zda se v těchto záležitostech obrátíte na vaši (odesilatelskou) banku, nebo na banku příjemce. Nutno zmínit, že obecně jednodušší postup je začít věc řešit s vaší bankou, tedy bankou, odkud chybně odeslaná platba odešla.

Jiřka, ČS


Offline - Přeborník Profil 
7. 5. 2021 12:02 Odeslat příspěvek
Jsem klient Erste Premier a protoze platba byla odeslana z Moneta, tam po mne chteli poplatek 200kc za kazdou soucinnost(slo o 3 drobne platby pod/nad 500kc, coz se neoplati, kdyz je nejasny vysledek), tak to zkusil primo v CS(ne v Erste, ale pobocce pro bezny retail) a vase kolegyna, asi mene zkusena se nechtela nechat presvedcit, ze muzu pozadat primo banku prijemce(vas) a ne to resit s odesilajici bankou.
Tak jak to teda je? Diky...


Offline - VIP uživatel Profil 
7. 5. 2021 12:49 Odeslat příspěvek
Skutečnost, že jste klientem Erste Premier, striktně neznamená, že vás nemůžeme obsloužit na běžné pobočce, byť v praxi je především pro vás určitě vhodnější záležitosti spojené s účtem řešit s vaším Premier bankéřem. Běžný poradce na pobočce může mít totiž omezený náhled na vaše produkty a služby.
Pokud ale správně chápu, váš Premier účet v této kauze vůbec nefiguroval, jelikož transakce byla odeslaná z Monety jinému klientovi, který má účet u ČS. V takovém případě se jedná o běžnou součinnost, která nevyžaduje práci s vaším Premier účtem a kterou bychom vám měli poskytnout na kterékoliv pobočce bez ohledu na to, do čí péče jako klient patříte.
Umím si však představit, že mohlo dojít k situaci, kterou popisujete, protože na běžných pobočkách se s přítomností Premier klienta nesetkáváme zcela běžně a mohli jsme váš požadavek vyhodnotit v chybných souvislostech.
Za komplikace se omlouváme. Pokud si přejete, jsme připraveni na příslušnou pobočku předat zpětnou vazbu. V takovém případě bych vás požádala, abyste se s námi, prosím, spojil prostřednictvím některého z našich oficiálních komunikačních kanálů a sdělil nám veškeré podrobnosti.

Jiřka, ČS


Offline - Trvalý BAN Profil 
7. 5. 2021 15:50 Odeslat příspěvek
Otázka je, jestli nebude poplatek v ČS ještě vyšší než v Monetě. ;-)


Offline - VIP uživatel Profil 
7. 5. 2021 16:04 Odeslat příspěvek
Dobrý den, nebude, tuto službu poskytujeme zdarma.

Jiřka, ČS


Offline - Trvalý BAN Profil 
7. 5. 2021 16:36 Odeslat příspěvek
Tak tomu nevěřím. :-))


Offline - Přeborník Profil 
7. 5. 2021 18:17 Odeslat příspěvek
tak jak bude cas, tak tam skocim a poreferuji


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 7. 2021 18:24 Odeslat příspěvek
Tak už i ČS nabízí odměnu 1000CZK za založení účtu. Jen ty podmínky jsou, jak je v ČS už tak nějak standardem, trochu komplikovanější než je obvyklé :lol:

https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... s#mobilita
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 656  Další stránka
Stránka 459 z 656 [ Příspěvků: 9832 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies