FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Česká spořitelna |
---|
xsw - Trvalý BAN |
29. 4. 2021 18:57 |
Tak to nemá cenu řešit, může to být také účet v zahraniční měně a přijemce také klidně mohl zaplatit za tu příchozí platbu víc než obdržel. Ale jde zažádat i přes IB.
https://www.moneta.cz/caste-dotazy/odpoved/jak-provedu-storno-zadaneho-prikazu-pres-ib-sb |
Poslední příspěvek |
taylor729 - Diskutér |
5. 5. 2021 10:52 |
Chodi vam dnes autorizační sms z George?
|
PatrikChrz - Administrátor |
5. 5. 2021 12:38 |
Teď jsem zkoušel a chodí.
Když už jsme u ČS, v jiném fóru jsem se dočetl, že se chystá zpřísnění podmínek pro Erste Premier, tak uvidíme. |
andrja499 - Kolemjdoucí |
5. 5. 2021 13:03 |
Dle tvrzení mé bankéřky dojde k oznámení zpřísnění během léta. Už by nemělo stačit naplňování jen měsíčního příjmu na účet, ale bude nutné naplnění i depozitního kritéria současně s měsíčním příjmem. Výše těch kritérií mi ale nezmínila.
|
cz01 - Nadšenec |
5. 5. 2021 13:07 |
Pak budou mít pořešené, že bude dostatečný přísun financí na účet, které pak mohou tlačit do jejich investic.
|
taylor729 - Diskutér |
5. 5. 2021 14:25 |
Me uz taky, chyba byla v mem telefonu, CS v tom byla nevině.
Dalsi zprisneni EP, to snad ne. Doufam ze aspon CSOB nic nenapadne. |
cz01 - Nadšenec |
5. 5. 2021 15:09 |
To víš, že se toho mohou chytit a inspirovat se. U ČSOB se už musí u nových účtů plnit další podmínky (aktivita), takže kdo ví, co nás čeká
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
7. 5. 2021 11:08 |
slavo963 píše Omylem jsem poslal na stary format cisla uctu penize(9 mistni) a nikdy se uz nevratili. v CS nikdo se mnou danou vec nechtel resit. Dobrý den, v České spořitelně běžně řešíme i žádosti o součinnost při chybně odeslané platbě, když se na nás obrátí klient kterékoli banky. Samozřejmě za předpokladu, že byla platba odeslána do ČS. Obecně lze říci, že pokud jste odeslal platbu na jakýkoliv účet, a tato platba se vám nevrátila, je na účtu příjemce připsána. Pokud příjemce platby tvrdí opak, mohou nastat dvě situace: 1/ pokud příjemce platby, který tvrdí, že ji neobdržel, znáte, je nutné, abyste si věc mezi sebou vyřešili v občanskoprávním sporu. 2/ Pokud příjemce platby neznáte, je nutné dodržet postup, který máme uveden na našem webu (https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/co- ... patny-ucet). Naše součinnost spočívá v tom, že vyzveme neoprávněného příjemce platby, aby částku vrátil. Pokud tak neučiní, případně stále tvrdí, že platbu neobdržel, můžete požádat o sdělení identifikačních údajů příjemce. Žádost o sdělení identifikačních údajů příjemce doporučujeme podat po 30 dnech od podání výzvy příjemci neoprávněné platby. Veškerá iniciativa, tedy žádost o součinnost i následná žádost o sdělení identifikačních údajů příjemce, musí vzejít od vás, jako odesílatele platby, a záleží pouze na vás, zda se v těchto záležitostech obrátíte na vaši (odesilatelskou) banku, nebo na banku příjemce. Nutno zmínit, že obecně jednodušší postup je začít věc řešit s vaší bankou, tedy bankou, odkud chybně odeslaná platba odešla. Jiřka, ČS |
slavo963 - Přeborník |
7. 5. 2021 12:02 |
Jsem klient Erste Premier a protoze platba byla odeslana z Moneta, tam po mne chteli poplatek 200kc za kazdou soucinnost(slo o 3 drobne platby pod/nad 500kc, coz se neoplati, kdyz je nejasny vysledek), tak to zkusil primo v CS(ne v Erste, ale pobocce pro bezny retail) a vase kolegyna, asi mene zkusena se nechtela nechat presvedcit, ze muzu pozadat primo banku prijemce(vas) a ne to resit s odesilajici bankou.
Tak jak to teda je? Diky... |
Česká spořitelna - VIP uživatel |
7. 5. 2021 12:49 |
Skutečnost, že jste klientem Erste Premier, striktně neznamená, že vás nemůžeme obsloužit na běžné pobočce, byť v praxi je především pro vás určitě vhodnější záležitosti spojené s účtem řešit s vaším Premier bankéřem. Běžný poradce na pobočce může mít totiž omezený náhled na vaše produkty a služby.
Pokud ale správně chápu, váš Premier účet v této kauze vůbec nefiguroval, jelikož transakce byla odeslaná z Monety jinému klientovi, který má účet u ČS. V takovém případě se jedná o běžnou součinnost, která nevyžaduje práci s vaším Premier účtem a kterou bychom vám měli poskytnout na kterékoliv pobočce bez ohledu na to, do čí péče jako klient patříte. Umím si však představit, že mohlo dojít k situaci, kterou popisujete, protože na běžných pobočkách se s přítomností Premier klienta nesetkáváme zcela běžně a mohli jsme váš požadavek vyhodnotit v chybných souvislostech. Za komplikace se omlouváme. Pokud si přejete, jsme připraveni na příslušnou pobočku předat zpětnou vazbu. V takovém případě bych vás požádala, abyste se s námi, prosím, spojil prostřednictvím některého z našich oficiálních komunikačních kanálů a sdělil nám veškeré podrobnosti. Jiřka, ČS |
xsw - Trvalý BAN |
7. 5. 2021 15:50 |
Otázka je, jestli nebude poplatek v ČS ještě vyšší než v Monetě.
|
Česká spořitelna - VIP uživatel |
7. 5. 2021 16:04 |
Dobrý den, nebude, tuto službu poskytujeme zdarma.
Jiřka, ČS |
xsw - Trvalý BAN |
7. 5. 2021 16:36 |
Tak tomu nevěřím.
|
slavo963 - Přeborník |
7. 5. 2021 18:17 |
tak jak bude cas, tak tam skocim a poreferuji
|
qwertz375 - Mírně pokročilý |
17. 7. 2021 18:24 |
Tak už i ČS nabízí odměnu 1000CZK za založení účtu. Jen ty podmínky jsou, jak je v ČS už tak nějak standardem, trochu komplikovanější než je obvyklé
https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/u ... s#mobilita |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462 ... 657 Další stránka Stránka 459 z 657 [ Příspěvků: 9841 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |