FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Česká spořitelna

Offline - Návštěvník Profil 
4. 4. 2008 14:08 Odeslat příspěvek
PatrikChrz píše
Je to až úchylárna, že poslat peníze v hotovosti poštou je výhodnější, než bankovní převod :-)

Pokud tedy zásilka neskončí na x-let zašitá popř. vykradená někde v pytli v tunelu... :wink:
Poslední příspěvek


Offline - Administrátor Profil 
4. 4. 2008 14:59 Odeslat příspěvek
To je právě ta výhoda POJIŠTĚNÝCH zásilek. Jen do Německa se mi ztratilo 5 kusů a protože všechny byly mírně nadpojištěny (zaokrouhleny na celé tisíce nahoru) tak jsem na tom i něco "trhnul" :-)
V tomhle si nemůžu na Českou poštu stěžovat, náhrady vyplácí celkem svižně a bez keců (nechce žádné faktury a podobné doklady), na rozdíl např. od PPL.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 4. 2008 13:38 Odeslat příspěvek
Zdravím, zkoušeli jste v poslední době někdo kontaktovat ČS emailem? Za poslední cca měsíc a půl jsem jim psal 4 emaily (každý se týkal něčeho jiného, 2x na csas@csas.cz, 2x z IB) a dodnes nemám ani jednu odpověď. Přitom dříve reagovali do 24 hodin i na dost záludné otázky, tak nevím :hm První dny jsem si myslel že mají zpoždění kvůli phishingové vlně, teď už tu odpověď ani nečekám, ale nevím jak si to vysvětlit, buď jsem na nějakém black listu, nebo že by už nebyl zájem? Ruším postupně všechny služby a zůstatek mám prakticky nulový..


Offline - VIP uživatel Profil 
15. 4. 2008 15:31 Odeslat příspěvek
Doporučuji dojít přímo na pobočku, poptat a pořešit vše tam a účet u ČS zrušit. Chování třéto banky začíný být stále podivnější a podivnější... Co s nimi jiného.


Offline - Návštěvník Profil 
19. 4. 2008 22:23 Odeslat příspěvek
Česká spořitelna má v tomto okamžiku na svém webu opět oznámení o situaci, ke které dochází nejvýše 1x za 10 let...:
Vážený návštěvníku,
stránky České spořitelny jsou z technických důvodů momentálně nedostupné.
Tímto se Vám omlouváme za způsobené problémy.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 4. 2008 02:48 Odeslat příspěvek
Mě zase pobavilo (volal jsem na S24), že žádosti o blokaci elektronických platebních prostředků, vyjma platebních karet, se mají posílat na email. To by mě zajímalo jak by to asi dopadlo, viz. můj předchozí příspěvek :D


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 7. 2008 17:06 Odeslat příspěvek
tak spořitelna zakázala v Internetbankingu změnu telefonního čísla pro autorizační sms :oboze teď abych se táhl na pobočku :-\


Offline - Administrátor Profil 
17. 7. 2008 17:10 Odeslat příspěvek
A když už tam budeš tak zkus provést to co se probírá v tomto tématu a pak napiš svou zkušenost :lol:


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 7. 2008 16:25 Odeslat příspěvek
:mrgreen: ne, to je jen vedený na mě a "spravuju" to, jinak to používá jiný člen rodiny, ale už to asi pořešíme taky. Bylo to změněný hned, jsem nadával, tak mi dali za odměnu novou kartu s delfínkem prej, tak do týdne dorazí 8-) (akorát na ozdobu, když tam nic nedělám na tom účtu...) Na druhou stranu autorizační číslo nejde změnit ani u GE a tuším ani u ČSOB přes net. U ČSOB to ale nemůžu ověřit, protože mám čipovku.


Offline - Návštěvník Profil 
18. 7. 2008 20:12 Odeslat příspěvek
snowboarder píše
... Na druhou stranu autorizační číslo nejde změnit ani u GE a tuším ani u ČSOB přes net. U ČSOB to ale nemůžu ověřit, protože mám čipovku.


Internetové bankovnictví ČSOB používám od roku 2004 a změna čísla mob. tel. byla možná vždy jen změnou smlouvy na pobočce. Takže od té doby žádná změna :-)


Offline - Mírně pokročilý Profil 
19. 7. 2008 17:09 Odeslat příspěvek
snowboarder píše
tak spořitelna zakázala v Internetbankingu změnu telefonního čísla pro autorizační sms :oboze teď abych se táhl na pobočku :-\


Jo, to mě také naštvalo, kvůli lamám co skočí každému na špek to zavedli pro všechny, mohli to dát alespoň jako volitelnou možnost :grr:


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 7. 2008 13:42 Odeslat příspěvek
omfg, dejte si bacha na náhledy ve spořce, když pracujete s IB, tak nevím jak v jinde, ale v náhledu účtu se zobrazí číslo účtu v adresovým řádku, což by se ještě přežít dalo, ale když dám náhled platební karty, tak se tam přepíše celý její číslo :oboze


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 7. 2008 17:17 Odeslat příspěvek
Tak mně to naopak vyhovuje. Jedno číslo mobilu mám od roku 96 a nehodlám ho měnit. Pouze jsem při obdržení služebního mobilu minimalizoval paušál.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 7. 2008 18:01 Odeslat příspěvek
Já to číslo sice také nikdy neměnil (snad jen když jsem zkoušel jak to funguje) ale i tak mi to vadí :-D Ale jde spíš o situace, kdy jsou lidé dlouhodobě mimo domov a při ztrátě nebo chybě sim karty nemají možnost změny atd. Pokud nemá člověk ještě třeba kalkulátor, je hodně v nevýhodě.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 7. 2008 18:20 Odeslat příspěvek
Tak to je pravda. Tahle věc mně nikdy nenapadla. Nicméně, za celou dobu používání jsem telefon neztratil/nebyl mi ukraden a ani se nepoškodila SIMka. Stát se to ale může, to je fakt. I pro tento případ jsem pojištěn. V rodině je vždy někdo solventní, kdo by případnou částku mohl ihned poslat. Takže mi to vcelku nevadí.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 657  Další stránka
Stránka 5 z 657 [ Příspěvků: 9841 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies