FinExpert.cz

Přihlásit se




Refinancování úvěru

Offline - Kolemjdoucí Profil 
28. 1. 2019 20:50 Odeslat příspěvek
Ahoj, mám úvěr u spořitelny 350 000 na 9 let, splátka 4599kč/měsíc, rpsn vychází cca 8%, no a zdá se mi to jako vysoký úrok (asi..nemam zkusenost) a chtel bych to tedy refinancovat, jestli to ma smysl :) Plánuji to splatit dříve, protože diky tomu úvěru získám další příjem...

Zárověň bych chtěl vyřešit problém a to, že nechci platit na internetu kartou která je navázaná na účet kde mi chodí výplata a je tam tedy dost peněz.

Chtěl bych se tedy zeptat, kde refinancovat a kde vyřešit placení po internetu ?
Vyplatí se vůbec v dnešní době zůstavat u spořitelny??, zakládal jsem účet jako student a v našem městě je jen spořitelna.

Dík a těším se na diskusi.
Poslední příspěvek


-
29. 1. 2019 18:05 Odeslat příspěvek
1.
Čím dříve refinancuješ, tím více ušetríš. Equa, a pod. Ale záleží na nastavení současného úvěru(poplatek za předčasné splacení), i tak je 9 let moc na spotřebák. Raději si urvat od huby hned než platit takovou dobu úrok.
2.
Je spousta možností: kreditka, předplacená karta. Určitě se ještě někdo ozve jak vyřešit placení na netu.
3.
Spořku u mě v rodině používají důchodci, a není to špatná volba pro jejich potřeby. (bez ironie)
Ale záleží na tvých potřebách ;-)


Offline - Kolemjdoucí Profil 
29. 1. 2019 19:26 Odeslat příspěvek
Díky, důchodce rozhodně nejsem, :-D a to placení po netu ztěžuje ještě to, že nemám telefon s systémem android, ale windows phone.


Offline - Inventář Profil 
29. 1. 2019 20:25 Odeslat příspěvek
nnnokiaE52 píše
Raději si urvat od huby hned než platit takovou dobu úrok.

Dovolím si rozporovat... :-) Například Sberbank CZ prodloužila do konce ledna svoji "vánoční akci", ve které poskytuje spotřebitelské úvěry s RPSN < 3 % - samozřejmě při splnění podmínek...