FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Česká pojišťovna - to jsou věci

Offline - Administrátor Profil 
17. 6. 2011 15:24 Odeslat příspěvek
První vlákno o ČP, co jsem našel, tak to hodím sem.
Toto prosím musí podepisovat zaměstnanci České pošty :(, pod pohrůžkou výpovědi.

Přílohy

post-8590-051337200 1308076506.jpg
post-8590-051337200 1308076506.jpg
[ 598.36 | Zobrazeno 386 krát ]


Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
17. 6. 2011 17:23 Odeslat příspěvek
Ber kde ber, ne? Specialisté na pojištění. :(
P.S. Doufám, že to není tvoje vlastní.


Offline - Administrátor Profil 
17. 6. 2011 21:03 Odeslat příspěvek
kamey: nestraš :), to by mi ještě scházelo


Offline - Mírně pokročilý Profil 
22. 6. 2011 11:11 Odeslat příspěvek
je otázka, za jak dlouho má být těch 15 tisíc běžně placeného životního pojištění. Když jsem zkoušel prodávat já, uvažovali jsme vždy běžne pojistné za rok. Potom by 15 tisíc byla zhruba jedna smlouva životního pojištění neboli za to čtvrtletí jeden "ulovený" klient. To se vcelku dá.
Pokud by to mělo být za čtvrtletí, to je 60 tisíc ročně, to je tak 3 - 5 klientů, které ta pošťačka či slečna u přepážky musí zvládnout za 3 měsíce. To už je pomalu množství smluv na úrovni nějakého slabšího oficiálního pojišťovacího zprostředkovatele, který "lovení" klientů věnuje veškerý svůj čas.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
22. 6. 2011 12:28 Odeslat příspěvek
15 tis. je roční pojistné. 15 tis. za čtvrtletí to je každý měsíc jedna smlouva. To je pro poštovní doručovatelku celkem dost.


Offline - Trvalý BAN Profil 
4. 11. 2021 08:47 Odeslat příspěvek
Nekrachla tahle pojišťovna? Už několik dnů jim nefungují internetové stránky https://www.generaliceska.cz/. Potřeboval bych zaplatit pojistné kartou a nemám šanci.
https://www.generaliceska.cz/placeni/
Nebo to nefunguje pouze mně?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
5. 11. 2021 01:18 Odeslat příspěvek
https://www.generaliceska.cz/platba presmeruje na https://www.generaliceska.cz/vyhledani-zaznamu


Offline - Diskutér Profil 
5. 11. 2021 07:37 Odeslat příspěvek
Už to fachčí..


Offline - Trvalý BAN Profil 
5. 11. 2021 09:15 Odeslat příspěvek
Díky za info.


Offline - Administrátor Profil 
20. 1. 2023 04:45 Odeslat příspěvek
Jen takové povzdechnutí, jak u nás funguje likvidace.

Likvidátor má za úkol maximálně snížit pojistné plnění (také jsem tuhle práci dělal, teď jsem přešel na druhou stranu barikády a zastupuji dopravní firmu při vymáhání plnění po pojišťovnách) a je k tomu motivován přímými či nepřímými bonusy za vykázání tzv. úspor.

Funguje to takto - klient dodá fakturu, likvidátor mu ji seškrtá a do statistiky vykáže úspory. Na ty jsou pak navázané měsíční, čtvrtletní nebo roční odměny. Část lidí se neozve, část se ozve, těm se to pak doplatí.

Takže Generali Česká pojišťovna se domnívá, že obvyklá cena v autorizovaném servisu Mercedes je 500 Kč za hodinu :-o. No, milá pojišťovno, za to dneska neopraví ani Škodovku.

Takže rozporuji, možná budu muset zapojit naše právníky, znalecký posudek,.... Já těch pár stovek, co "ušetřila" z pojišťovny dostanu, i když to bude Pyrrhovo vítězství, jen náklady na moji mzdu (vedle nákladů na právní zastoupení i když jsou jen virtuální, protože si na to platíme pojištění) budou asi několikanásobně přesahovat vymáhanou částku. A na to pojišťovna spoléhá, pár stovek drbne tady, pár támhle, celkem to dá ročně slušný balík. A ozve se jen minimum lidí.

Nezbytným příslušenstvím k jakékoliv pojistce je pak další pojištění u někoho, kdo za vás bude zajišťovat, že ta první pojišťovna zaplatí, co zaplatit má, jenže obvykle nezaplatí a někdo to po ní bude muset vymáhat. Protože běžnej "Franta Vomáčka" nemá šanci z pojišťovny bez této pomoci dostat to, co by dostat měl a na co je pojištěn.

Pak se mi různí naháněči, co mi vnucují všelijaké pojistky diví, že od nich žádnou koupit nechci. Tak jen říkám - já dělal roky likvidátora, ne fakt, žádnou pojistku nechci...

Přílohy

krácení GČP.png
krácení GČP.png
[ 49.52 | Zobrazeno 111 krát ]




Offline - Trvalý BAN Profil 
20. 1. 2023 06:01 Odeslat příspěvek
Také bych se dobrovolně nikdy nepojistil, k tomu jsem ale nepotřeboval dělat likvidátora, tuhle jsem ale řešil oznámení pojišťovny na klienta o pojistném podvodu, musel jsem to odložit, hlášení pojistné události vyplnil za klienta pojišťovák, klient to ani nečetl a podepsal, nedal se klientovi prokázat úmysl, že prý k nesrovnalostem došlo omylem při telefonickém hovotu mezi klientem a pojišťovákem, pojišťovák kryl klienta proti vlastnímu zaměstnavateli, asi měl z jeho pojistek dost velké provize.
:D


Offline - Diskutér Profil 
20. 1. 2023 07:09 Odeslat příspěvek
Je snad normalni, ze slusny pojistovak jen neprodava, ale pomaha i s resenim udalosti. A jako je par slusnych policistu, jsou i slusni nekteri pojistovaci.

Patrik, dalich: to chce minimalne clanek nebo rovnou televizi


Offline - Administrátor Profil 
20. 1. 2023 07:22 Odeslat příspěvek
A o čem tady chceš psát, nebo točit? O běžné likvidační praxi všech pojišťoven v ČR? Ani by mě nenapadlo na to upozorňovat, kdybych se před pár dny v jedné diskusi nechytl s jedním člověkem, co dělá pro Generali, že "oni tohle nedělají"


Offline - Návštěvník Profil 
20. 1. 2023 08:32 Odeslat příspěvek
"Nezbytným příslušenstvím k jakékoliv pojistce je pak další pojištění u někoho, kdo za vás bude zajišťovat, že ta první pojišťovna zaplatí, co zaplatit má"

Šlo by tohle nějak rozvést? Např. uzavřu pojistku na vybavení bytu/havarijko na auto atd, a co mám tedy udělat, abych při případném plnění nebyl vzat na hůl?

To se sjednává ještě další pojištení u jiné pojištovny na to, aby mi ta první pojištovna skutečně zaplatila to, co má? :D
(pro mě je to tedy čistě akademická debata, pojistky moc nevedu, ale umím si představit, že např. s pořízením nového auta bude havarijko nutné, když třeba jen světlo stojí 100k...)


Offline - Administrátor Profil 
20. 1. 2023 08:43 Odeslat příspěvek
Ano, přesně tak. Pojištění právní ochrany. Zkrátka náklady na právní zastoupení, třeba i soudní řízení pokud je ti způsobena nějaká újma. Ta může být, samozřejmě všelijaká, ne jen, že ti pojišťovna nechce zaplatit. Často stačí na pojišťovnu poslat výhrůžný mail s razítkem advokátní kanceláře. Pozná, že si nemůže s klientem dělat co chce a zaplatí.

Jsou i jiné varianty, např. jsou společnosti, které se zajímají jen a pouze o to pojistné plnění (tedy ochrana je užší, než v prvním případě), někdy si peníze bere makléř za správu pojistek (a někteří si umí v pojišťovně jo zjednat pořádek, někdy to až překlopit na druhou stranu, taky se mi stávalo, že jsem jako likvidátor něco zamítl a najednou přišel z obchodního oddělení příkaz "víme, že nemá nárok, ale zaplaťte to, tohohle makléře si nemůžeme rozčílit, jednáme teď o prodloužení pojistky na další rok,...")

Velké firmy mají spoustu možností a pojišťovna je odrbe maximálně jednou (pak přejdou k jiné), ale běžnej Franta Vomáčka má většinou smůlu.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, #  Další stránka
Stránka 2 z 3 [ Příspěvků: 35 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies