FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

Zrušení IŽP

Offline - Inventář Profil 
29. 1. 2023 10:32 Odeslat příspěvek
Skoro každé IŽP lze poměrně výrazně změnit (pojistné, pojistná částka, další úrazová a jiná připojištění) a vyjde to levněji než komplet zavírat a tvořit nové, hlavně kvůli těm provizím zprostředkovateli, jak píše @jjrr. Takže nenech se tlačit do komplexní změny za nový produkt - a parametrické změny vyřešíš i přímo s pojišťovnou, buď osobně, dopisem, nebo (pokud mají) přes jejich online kanál (klientkou zónu z webu, kterou má např. Generali ČP, Kooperativa, Allianz a jistě i další, tyto tři znám sám od sebe či rodičů).
Poslední příspěvek


Offline - Kolemjdoucí Profil 
30. 1. 2023 10:39 Odeslat příspěvek
úplně mi není jasný, z čeho vychází vaše úvahy, že chci uzavřít novej produkt s další provizí, nikde jsem nic takovýho nenapsal...

právě proto bych se chtěl poradit s někým nezávislým bez vazby na jakoukoliv pojišťovnu, aby mi poradil, co s tím dál a nedostat se do ještě větší ztráty, než jsem už teď


Offline - Mírně pokročilý Profil 
30. 1. 2023 11:03 Odeslat příspěvek
právě proto bych se chtěl poradit s někým nezávislým bez vazby na jakoukoliv pojišťovnu

Nezávislý bez vazby na pojišťovnu/finační společnost neexistuje.
KAždý zprostředkovatel/poradce/prodejce za prodej/zprostředkování obdrží od pojišťovny provizi.
Kvůli tomu to také dělají.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
16. 4. 2023 19:21 Odeslat příspěvek
Řeším také Aegon, nyní NN Invest & Live (tarif 2008), založené z velké míry masáží prodejce. Půlka vložené částky stále padá na poplatky, i když jsem před pár lety okleštil pojištění na absolutní minimum (již o něj nemám takový zájem) a nechal maximum na investice. Dle poradce Aegonu, ještě v té době, toto mělo poplatky výrazně srazit, ovšem to se nestalo. Při zrušení přijdu cca o 70 tisíc. Velmi smutné, ale jsou alternativy?


Offline - Kolemjdoucí Profil 
26. 7. 2023 11:10 Odeslat příspěvek
minarjo píše
Skoro každé IŽP lze poměrně výrazně změnit (pojistné, pojistná částka, další úrazová a jiná připojištění) a vyjde to levněji než komplet zavírat a tvořit nové, hlavně kvůli těm provizím zprostředkovateli, jak píše @jjrr. Takže nenech se tlačit do komplexní změny za nový produkt - a parametrické změny vyřešíš i přímo s pojišťovnou, buď osobně, dopisem, nebo (pokud mají) přes jejich online kanál (klientkou zónu z webu, kterou má např. Generali ČP, Kooperativa, Allianz a jistě i další, tyto tři znám sám od sebe či rodičů).


Zdravím, vycházíte v domněnce o změnách z praxe nebo je to jen dojem ? Telefonicky i osobně jsme se ptal a například IŽP Dynamik České Pojišťovny měnit NEJDE ...


Offline - Inventář Profil 
26. 7. 2023 11:12 Odeslat příspěvek
Ano bývalá ČP, dnes Generali Česká, to má dost nechutně dělané z hlediska poplatků i "zakonzervování" stavu, to není nic nového :). Ale mnou zmíněná IŽP od Kooperativy změny umožňuje i nyní, kdy už se ten typ Perspektiva 7BN nově neprodává (sám jsem měnil třeba výše částek pro trvalé následky úrazu a další věci k rizikové složce). Další možností je transformace stávající pojistky do nové, aktuálně prodávané, aniž by se zase hradila celá provize za sjednání té nové jako u nových klientů (ty desítky procent z pojistného až za první tři roky), i to některé pojišťovny dovedou nabídnout, mně to také před lety v Koop nabízeli, ale neměl jsem důvod. Neboli chce to vybírat správně pojišťovnu, Česká to u životka fakt není :).


Offline - Diskutér Profil 
13. 4. 2024 07:01 Odeslat příspěvek
Už dávno jsem nešťastnici příbuzné pomohl zrušit "životní" pojistku. Narazil jsem na téma neplatných smluv a svým způsobem mě láká pomoct jí vzít si zpět všechny peníze. Má někdo zkušenost s postupem? Použil někdo "Pojišťovny platí", "Podvedení klienti" apod.? Je to klasika, Perspektiva 7BN...


Offline - Inventář Profil 
13. 4. 2024 10:13 Odeslat příspěvek
Tak zrovna Kooperativa se svým produktem 7BN, který mám historicky i já, byla od začátku transparentní a v jejich ceníku všechny náklady lze celkem snadno dohledat (a šlo to i dřív, minimálně na webu byl vždy detailní ceník) - zde nevím proč by to bylo neplatné, to spíše u starých verzí smluv než právě ta 7BN, kde to Kooperativa už zvládla dobře. A hlavně jde v této kauze samosebou o smlouvy IŽP z bývalé České pojišťovny před převzetím od Generali, tam byly informace často blízké nule, jejich investiční životní pojistky byl typický blackbox, kde člověk nevěděl, kam ty náklady mizí, kolik za co vlastně platí, nic. Ale u 7BN, pokud není člověk líný, si toto vše do posledního procenta (koruny) mohl vždy snadno najít.


Offline - Diskutér Profil 
13. 4. 2024 13:48 Odeslat příspěvek
Neřeším faktickou stránku věci, ale zkušenosti s případným vyrovnáním. Já jsem byl do věci pouze zatažen jako vedlejší účastník, jakmile jsem tehdy tu smlouvu viděl, hned se rušila.


Offline - Inventář Profil 
13. 4. 2024 16:08 Odeslat příspěvek
No pokud pojišťovna prokáže, že vše bylo transparentní a ceník veřejný, což Kooperativa u Perspektivy 7BN měla, těžko lze něco vymoci. Ale u České pojišťovny, kde to bylo fakt skryté a odkrývali náklady postupně a pomalu až na nátlak (bylo to i v TV), tam si to představit umím. Jinak tyto vymáhací iniciativy, podobně jako před lety třeba Poplatkyzpět.cz u poplatků hypoték, často dokážou i přes pompézní kampaň vymoci prd a mají z toho akorát ostudu, jako u zmíněné poplatkové iniciativy advokát Toman a spol.


Offline - Diskutér Profil 
13. 4. 2024 18:21 Odeslat příspěvek
Tzn. bez realne zkusenosti.


Offline - Inventář Profil 
13. 4. 2024 18:56 Odeslat příspěvek
Právě že v projektu Poplatky zpět jsem měl velmi reálnou zkušenost, tam jsem byl jeden z prvních "klientů" přiřazen touto iniciativou k soudu, který to vše zamítal, a díky tomu že jsem byl mezi prvními jsem naštěstí dostal od této platformy soudní poplatky zpět, jak slibovali. Pak ale projektu jeho poskytovatelé "zavřeli krám", když bylo jasné, že soud to zamítá u všech shodnými odůvodněními, jako když Baťa seká cvičky, proto ostatní často ostrouhali a o soudní poplatek v řádu nižších tisíců (dle počtu žalovaných smluv) přišli :(. Zde u rádoby dobývání něčeho z pojistek, které podobně jako ty hypotéky lidé svobodně uzavřeli, nevidím v principu vůbec žádný rozdíl, a pokud se lidé už poučili, nebudou znova přes prostředníky doslova sr*t soudy něčím, co už zde v podobné podobě bylo a co soudy shledaly ok. Smlouva byla stejně jako u hypo uzavřena svobodně, lidé se mohli na vše informovat, pokud nevěděli (tedy nedělat po letech hloupé), tyto argumenty by se u soudu znova jen opakovaly.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Stránka 23 z 23 [ Příspěvků: 342 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies