FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Přepravní služby

Offline - Administrátor Profil 
29. 11. 2009 09:17 Odeslat příspěvek
S Českou poštou to určitě funguje pro firmy, co odesílají zboží častěji. Dá se uzavřít smlouva a oni se pak každý den zastaví ve firmě a naberou, co má firma k odeslání. Jde to ale použít jen pro dražší obchodní balíky (a profi balíky). Pro cenná psaní a obyčejné balíky nikoliv.
Poslední příspěvek


Offline - Inventář Profil 
29. 11. 2009 11:08 Odeslat příspěvek
Presne tak, svozy u CP funguji uz zatracene dlouho. PPL ma tu vyhodu, ze vzdycky v den doruceni rano zavolaji, jestli v tolik a tolik budete na zadane adrese. Naproti tomu spolecnost GP je tragedie a i kdyz volaji, tak se mi ani jednou nestalo, ze by zavolali.

Jinak problemy s dorucenim u CP jsou do doby, nez si to clovek osobne vyridi s nadrizenym (ja vzdycky rikam, at si tam u me udela cervenej vykricnik) a to jsou potom omluvy :-))


Offline - Kolemjdoucí Profil 
30. 11. 2009 15:52 Odeslat příspěvek
Ja mam zkusenosti smisene. U nas posta dodava docela v pohode, sice semtam je oznameni misto balicku, i kdyz jsem doma byl.

Na druhou stranu, rodice pritelkyne bydli v odlehle casti mesta, proste za prumyslovou zonou je jeste takovych 20 baraku, ale je tam dlouha cesta. Tam se postaci vetsinou ani neobtezuji dodat upozorneni na zasilku, natoz zasilku jako takovou.


Offline - Administrátor Profil 
30. 11. 2009 16:12 Odeslat příspěvek
A snažili se to už řešit? To chce s KONKRÉTNÍM problémem (zásilka xy ze dne yx) napsat na info@cpost.cz. Pokud se to nevyřeší hned na poprvé, tak na podruhé určitě.

Já jsem tímto způsobem "naučil" některé pobočky přijímat cenné balíky. Jak to bylo za víc než 30 tisíc, tak si vymýšlely neuvěřitelné požadavky na balení. Stačil jeden (vyjímečně dva) dopis na info@cpost.cz, byly náležitě instruovány a příště vzali úplně všechno :D


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 12. 2009 12:10 Odeslat příspěvek
Včerejší situaci na centrálním překladišti ČP radši ukazovat Nova ani neměla, když jsem viděl jakym zpusobem to tam "převáží" ani bych se nedivil, že se ty balíky ztrácejí, na druhou stranu nevím jak to vypadá u jiných slolečností, takže se to blbě posuzuje ale tohle bylo fakt něco. Já čekám od cca 8.12. na balík a pořád nic. Největší srandou je, že odesilatel si nenechal celkem drahý balík pojistit a poslal ho obyčejně, tudíž nemá doklad o poslání, takže se nemohu podívat kde je balík zaseknut, ještě větší štěstí je, že jsem to neplatil předem ale je to dobírkou jinak bych asi milého prodejce jel osobně zaškrtit.


Offline - Administrátor Profil 
18. 12. 2009 12:13 Odeslat příspěvek
Na kolik ho pojistil? Balíky pojištěné do 5000 Kč jdou jako obyčejná pošta a klidně přes týden. Ale když si připlatíš nějakých 10 Kč, tak to máš pojištěno na 30 000 Kč a v 99 % přijdou do druhého dne (aspoň mezi velkými městy).


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 12. 2009 12:54 Odeslat příspěvek
Právě, že asi na nic :D Doklad o podání nemá. Tak do 5000,- se vejdu. Pro mě už za 2000,- je docela drahý, každý to má jinak.
Já Ti nevím, jeslti to je tím, že maj tolik práce nebo jeslti je tam tolik lajdáků.
Teď přišel jeden balík. Zazvonili, tak jim zvoním oblíkám se a chvátám dolu, sotva jsem doběhl už chtěli odjíždět. Jet někdo výtahem předemnou už si to zase šinu na poštu.
Kouknu do schránky, už 2. upozornění na vyzvednutí (jiného balíku) ale 1. upozornění nikde :D A to jsem celý týden doma, a pravidelně čumím do schránky, nidko nezvonil. Navíc jiný směrovací číslo, jiná částka dobírky, takže mám dilema co je to za balík. To je fakt sci-fi.
S Českou Poštou pohodové Vánoce, to si radši fakt dám pár kaček navíc a pošlu to přes PPL než tohle divadlo. Navíc, v některých případech je PPL fakt levnější.


Offline - Administrátor Profil 
18. 12. 2009 13:10 Odeslat příspěvek
1) když je něco v nepořádku, napiš na info@cpost.cz
Já jsem tím vyřešil naprostou většinu problémů. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí :D. Prostě když si nestěžuješ, nemůžeš čekat nějakou náhradu. A stěžovat si přímo na pobočce nemá smysl, vedoucí to tam zamete pod koberec, protože by přišla o prémie.

2) když něco posílat, tak jako cenný balík pojištěný na 30 000 Kč, ta desetikoruna mi za to stojí. Pokud jsem měl možnost ověřit, kdy skutečně dorazil, tak to vždy bylo druhý den.
Jo a není to ani rozdíl té desetikoruny, ale pouhých 7 Kč:
Udaná cena
do 500 Kč Udané ceny zdarma (je to v ceně příplatku za "doporučený" balík)
do 5.000 Kč Udané ceny 5
do 30.000 Kč Udané ceny 12
za každých započatých 10.000 Kč nad 30.000 Kč Udané ceny 12


Když holt někdo škudlí 7 Kč, tak se nemůže divit. Navíc na rozdíl od PPL, DPD, FedExu a podobných vyplácí Česká pošta náhradu naprosto bez keců a bez nutnosti složitě dokazovat co v zásilce bylo (mám osobní zkušenost)

3) já mám zase špatnou zkušenost s PPL. V "mé" minulé firmě nám ztratili celou jednu vánoční zásilku (mnoho balíků do různých firem - zboží pro vánoční trh), našla se po novém roce (kdy nám byla k ... :( ). Náhrada samozřejmě žádná.
Na eBay jsem koupil od německé firmy vysavač - zasílaný z Dánska. Když dlouho nešel, kontaktoval jsem firmu, přes ně jsem se dostal na PPL, kde jsem se dozvěděl, že byl údajně 2 x uskutečněn pokus o dodání a to neúspěšně (oznámení samozřejmě nikde) a zásilka by byla za několik dní odeslána zpět do Dánska jako nevyzvednutá. Tak jsem si pro to jel osobně až do Uhříněvsi.

Taky je otázka jestli to vůbec poslal :D


Offline - Diskutér Profil 
18. 12. 2009 13:44 Odeslat příspěvek
To voshi: Poslals bez pojištění a bez dokladu? Ty jsi už zapomněl na Břeclav?

Jinak trochu bokem: V pondělí jsem vysloveně náhodou zjistil, že pošťačka se VŮBEC NEOBTĚŽUJE s sebou nosit doporučené zásilky, ale má s sebou už předem vypsané lístečky, že zásilka je na poště. Dost mě to vytočilo, když jsem ji "přistihl", že mi do schránky dává lístečky a tak jsem na ni uhodil, že ty zásilky chci, že proto nepoletím na Poštu a ona, že je s sebou ani nemá, že jsou na poště, že je ráno s sebou ani nebrala.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 12. 2009 13:45 Odeslat příspěvek
To jsi psal už i dřív.
Když někdo posílá téměř každý den tak se mu ty problémy taky objevují. Já jsem s PPL neměl ještě nic, a když byla nějaká nejasnost, zavolalo se na centrálu, tam to se to předalo řidiči a zachvíli jsem měl telefonát, nebo rovnou na řidiče. Kdežto s ČP!
Jo chyba odesílatele, taky se mi to zdá jako amaterismus, pokud by se to ztratilo, jejich škoda, přišli o zboží za cca 3000,- a mají o jednoho nas**nýho zákazníka navíc.
Pokud nemáš doklad o podání nepomohou Ti ani na info@cpost.cz
Mimo to asi jsou dost přetížený na všech frontách, celý dopoledne nefachčil ani web.

Ruprecht001: Nn já neposílám, já zoufale čekám. Posílalo Brno :potichu
Já si nechávám dát potvrzení takřka na všechno. Nikdy nevíš.
Jo hele ja bych se ani nedivil, kdyby to tak chodilo i tady.

Tímto děkuji pozornému oku :)


Naposledy upravil voshi dne 18. 12. 2009 15:03, celkově upraveno 1


Offline - Diskutér Profil 
18. 12. 2009 14:27 Odeslat příspěvek
To voshi: No jooo... Brno... není ono kousek od Břeclavi? :-D


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 12. 2009 15:06 Odeslat příspěvek
Brno je zlatá loď :D

Dotaz: objevila se jistá myšlenka, že pokud PPL nestíhá doručovat, zkrátka má toho hodně, automaticky udává do protokolu, že příjemce nebyl zastižen, nepodařilo se kontaktovat. Zjistil už toto někdo?
Přijde mi to to taky sci-fi. Mohu si vyjet výpis hovorů a vida, žádné číslo PPL tak papa.


Offline - Diskutér Profil 
18. 12. 2009 17:25 Odeslat příspěvek
S PPL mám spíše zkušenost, že se s nimi člověk domluví přesně na 12:00 a oni přijedou v půl čtvrté s tím, že toho mají hodně a že dříve nestíhali :-/


Offline - Návštěvník Profil 
18. 12. 2009 18:19 Odeslat příspěvek
voshi píše
Dotaz: objevila se jistá myšlenka, že pokud PPL nestíhá doručovat, zkrátka má toho hodně, automaticky udává do protokolu, že příjemce nebyl zastižen, nepodařilo se kontaktovat. Zjistil už toto někdo?
Přijde mi to to taky sci-fi. Mohu si vyjet výpis hovorů a vida, žádné číslo PPL tak papa.

No cca před rokem, kdy k nám nejezdil současnej řidič, ale nějaký hovado, co klidně balík vozilo tejden po městě, každej den volalo, že přijede a nepřijelo, to byla běžná praxe, teď nevím, tenhle řidič je spolehlivej. U pošty je aspoň kde si stěžovat, u PPL, jak jsem slyšel od jednoho řidiče, akorát po položení sluchátka řeknou "debil" a dál nic neřešej a je pravda, že mi na toho původního řidiče stížnost na depu nestačila, stížnost na depo na centrále taky ne, takže se jen modlím, aby mi současnej řidič vydržel hodně dlouho.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
18. 12. 2009 19:28 Odeslat příspěvek
voshi píše
Dotaz: objevila se jistá myšlenka, že pokud PPL nestíhá doručovat, zkrátka má toho hodně, automaticky udává do protokolu, že příjemce nebyl zastižen, nepodařilo se kontaktovat. Zjistil už toto někdo?
Přijde mi to to taky sci-fi. Mohu si vyjet výpis hovorů a vida, žádné číslo PPL tak papa.


Jo přesně tohle se mi stalo loni nebo předloni. A řešit něco s PPL? Kdzž se nechce, je to horší než kdzž to nejde. YMMV
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, #  Další stránka
Stránka 2 z 5 [ Příspěvků: 67 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies