FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Život » Tipy pro výhodné nákupy |
|
Pozdní dodání objednávky a odškodnění |
---|
Mamlas2 - Kolemjdoucí |
22. 1. 2016 18:06 |
Dobrý den,
chtel bych se vás zeptat zda má nekdo podobné skušenosti s pozdním dodání objednaneho zboží? . Objednal jsem si XY a na stránkách mají napsano že Zboží označené dostupností "skladem v eshopu" je odesláno do 24 hodin od přijetí platby prodávajicím. Zboží označené dostupností "skladem ve velkoskladu" je expedováno do 7-14 dní od přijetí platby prodávajicím. zboži měli skladem ale když jsem 3 dny neobdržel žadny e-mail že by byl odeslan tak jsem psal znovu. Jejich odpověd byla že zboži nemaj skaldem. Tak ok ale po tejdnu jsem zas nic neobdržel a tak jsem znova psal. Takhle se nekolikrát opakovalo a doba od objednání do doručení zboži byla 35 dnů ! A tak se vás chci zeptat zda máte zkušenosti na odškodnění za tak dlouhou dobu čekaní a v jaké finanční hodnotě jste byli odškodnění ... Předem děkuji za jakou koliv zkušenost . |
Poslední příspěvek |
osobne2 - Přeborník |
22. 1. 2016 18:09 |
Ne, ja vzdy odstoupil od smlouvy a vratili mi prachy.
|
vlazy - Poslední varování |
17. 2. 2016 13:03 |
Zkušenost s něčím takovým nemám, ale myslím, že nějaké odškodnění za delší dobu dodání objednaného zboží se asi jen tak nedá dožadovat, pokud to obchod nemá v obchodních podmínkách, že při pozdějším dodání je nárok na nějaké odškodné. Nevím jestli vůbec je něco takového řešené nějakým zákonem. Možná v případě, že by tím vznikla nějaká škoda tak by se mohlo požadovat o úhradu té vzniklé škody, ale to by se asi těžko dokazovalo a asi bez řešení soudní cestou by se to neobešlo.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 3 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Život » Tipy pro výhodné nákupy |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |