FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Zkušenosti s nákupem z aliexpress.com

Offline - osobne Profil 
12. 4. 2024 12:17 Odeslat příspěvek
No z ebay jsou zas problémy s celní deklarací, to u aliexpress není, tam to fakt projde celnici jak nůž máslem.
:D
Poslední příspěvek


Online - Inventář Profil 
13. 4. 2024 00:44 Odeslat příspěvek
slavo963 píše
A nevim, jestli byste nebyli nastvani jako Marcus235, kdyby vas aliexpress scamnul o litr na nefunkcnich nebo nedodanych mysich a na drzovku takhle uzavrel claim...

Pokud jsem dobře četl, tak ty tři myši stály celkem "jen" tři stovky, takže @Marcus235 nepřišel o litr. A pokud během let objednal stovky položek, tak na nich určitě ve výsledku ušetřil výrazně víc, než kolik teď jednou prodělal.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
14. 4. 2024 20:07 Odeslat příspěvek
Základ toho, co jsem napsal o Aliexpress je v tom, že po letech nakupování se Aliexpress hodně zhoršil. Dnes vám jen tak od stolu nadrzo zhodí spor o nefunkčnost zboží anebo pro neúplnu dodávku, což se dřív nestávalo. Dnes jsem přišel o tři stovky, zítra by to mohly být tři tisíce a víc, a to je důvod, proč s Aliexpress končím, dokud mne ještě nepřipravil o větší částky peněz, což by se podle posledních poznatků mohlo snadno stát. Když mne někde okradou, vícekrát tam nejdu, ani kdyby šlo o jedinou korunu!!! Obchod není loterie ani výherní automat, kde počítám s tím, že jednou prodělám a jindy vydělám.


Offline - Nadšenec Profil 
14. 4. 2024 20:45 Odeslat příspěvek
Hmm, tak ale z Tebe férovost primo čiší ....


Offline - Kolemjdoucí Profil 
14. 4. 2024 23:48 Odeslat příspěvek
Nevím co tím chtěl "básník" Vašek říci. Zřejmě se jen chtěl pochlubit tím, že je idiot nadšenec. Ale to opravdu nemusel, neboť je to z jeho příspěvků všem dobře chápajícím a rozumným bytostem zcela zřejmé... A že tyká neznámým lidem a dokonce i takovým, kterým intelektem, vzděláním a zkušenostmi nesahá ani po paty, to navíc značí, že se jedná vedle toho všeho ostatního, o nevychovaného burana.


Offline - Přeborník Profil 
15. 4. 2024 10:27 Odeslat příspěvek
Hele, ja te chapu, i tri stovky nase***, a jsem na tvy strane, Ali ma stale horsi reference a maji jednani smejdu, ale mozna zdejsi osazestvo neni empaticke s tvym stylem psani kor s poslednim prispevkem.
Nikdy nevis, kdo je na druhe strane a nelze neco tvrdit o intelektu. Treba ma vysoke IQ, ale nizke to socialni...


Offline - Poslední varování Profil 
21. 4. 2024 19:08 Odeslat příspěvek
ski1961 píše
a k čemu je to vlastně dobré, že se nepřihlášeným uživatelům ukazuje nižšší cena ? pro objednání se pak stejně musím přihlásit a pak je cena vyšší nebo se pletu ?
Nevím, ale předpokládám, že i nepřihlášení a neregistrování mohou na AliExpress objednávat a nakupovat tak jako asi ve většině nejen čínských internetových obchodech. Pokud si dobře pamatuji tak před několika léty kdy jsem s AliExpress začínal tak jsem tam ze začátku nebyl registrovaný a neměl jsem se proto jak přihlásit a i přes to jsem tam jako nepřihlášený bez problémů nakupoval. Nevím to určitě, ale nepřihlášení asi nemají možnost podávat spory nebo sledovat zásilky.

Marcus235 píše
Základ toho, co jsem napsal o Aliexpress je v tom, že po letech nakupování se Aliexpress hodně zhoršil. Dnes vám jen tak od stolu nadrzo zhodí spor o nefunkčnost zboží anebo pro neúplnu dodávku, což se dřív nestávalo.
S tím plně souhlasím. Měl jsem podobnou zkušenost loni kdy u koupených sluchátek s mikrofonem nefungoval mikrofon. Podal jsem spor a po asi měsíci dohadování se ohledně toho spor ukončili a reklamaci samozřejmě neuznali kvůli tomu, že jsem jim nezaslal nahrané video ze kterého by bylo patrné, že mikrofon opravdu nefunguje. Jak ale nahrát video ze kterého by bylo vidět a slyšet, že mikrofon nefunguje?
Předpokládám, že asi hodně lidí podvádělo s těmi spory když kdysi jen tak na základě jakéhokoliv třeba i smyšleného zdůvodnění nebo tvrzení uznávali asi téměř každý spor a peníze vraceli a proto s tím uznáváním sporů přitvrdili.
Ono ani u nás v českých obchodech často není snadné něco vyreklamovat, protože obchodníci s kupujícím nekomunikují, reklamací co nejvíce zdržují, vymýšlejí různé i nesmyslné důvody proč reklamaci není možné uznat atp., protože dobře ví, že do soudního sporu s nejistým výsledkem s ními asi jen málokdo je ochoten jít.
Marcus235 píše
A že tyká neznámým lidem a dokonce i takovým, kterým intelektem, vzděláním a zkušenostmi nesahá ani po paty, to navíc značí, že se jedná vedle toho všeho ostatního, o nevychovaného burana.
S tím, ale nesouhlasím. V internetových diskuzích kde se diskutující ani neznají a neví kdo kým je, je běžné tykání. Naprostá většina lidí to bere jako něco normálního a nepozastavuje se nad tím, že někdo někomu tyká a nevyká. Pouze ti co se chtěji povýšovat nad jinými tím, že jsou něco víc než oni tak si žádají aby se jim vykalo.


Offline - Diskutér Profil 
22. 4. 2024 08:28 Odeslat příspěvek
A nejde u tehle problemu s nedodanim zaplaceneho zbozi pouzit Chargeback u sve banky?
Treba nekdo poradi...


Offline - Nadšenec Profil 
22. 4. 2024 08:36 Odeslat příspěvek
Perfektní nápad! Chargeback je super řešení v těchto případech.

Například na reddit.com se o tom hodně diskutuje a někteří lidé tuto cestu používají jako poslední způsob získání peněz zpět.

https://www.reddit.com/r/Aliexpress/com ... hargeback/


Offline - Návštěvník Profil 
11. 5. 2024 20:21 Odeslat příspěvek
Objednával někdo z Aliexpressu něco dražšího?
Zajímalo by mne, s jakou péčí je se zásilkou zacházeno na našem území, předpokládám, že vše doručuje Česká pošta.
Chtěl bych si tam objednat 5G modem, doručení Aliexpress Standard Shipping, v ceně něco přes 3 000 Kč.
Zatím mi i levnější věci, pokud se nevešly do schránky, končily k převzetí na poště, tak snad...
Ale radši se ptám, zda na to Aliexpress třeba nějak píše cenu zásilky, aby bylo jasné, že to není na nějaké pohození u schránek.


Online - Inventář Profil 
11. 5. 2024 21:16 Odeslat příspěvek
Pokud se zásilka nevejde do schránky, tak mi ji vždy uložili na poště.

Zboží nad 150EUR raději objednávám z evropských skladů, abych nemusel případně řešit a platit proclení. Zásilka přijde do týdne a doručuje ji obvykle PPL.


Offline - Poslední varování Profil 
11. 5. 2024 21:42 Odeslat příspěvek
Pokud se zásilka z AliExpress nevejde do schránky tak mi doručovatelka většinou zazvoní u dveří a předá mi ji osobně a nebo mi ji nechá položenou u vchodových dveří. Pouze jednozu kdysi dávno jsem měl ve schránce oznámení, že mám zásilku uloženou k vyzvedbuti na poště. Jinak předpokládám, že ČP se zásilkami z AliExpress zachází asi tak jako s jakýmikoliv jinými obyčejnými zásilkami. Ono ty zásilky jsou asi všechny jako obyčejné bez označení např. křehké a tak pošta asi nemá důvods s ními zacházet nějak jinak.


Online - Inventář Profil 
11. 5. 2024 21:57 Odeslat příspěvek
To jako že když nejsi doma, tak ti doručovatelka ČP sama od sebe nechává velké obyčejné zásilky položené u vchodových dveří? Nebo ti zavolá a ty jí řekneš, ať to nechá u vchodových dveří?


Offline - osobne Profil 
12. 5. 2024 04:15 Odeslat příspěvek
Já objednával i nad 20000 Kc, ale to nedorucovala posta, ale nejaka jina prepravni sluzba, DHL nebo něco takového.

Jinak balikova posta vola tesne pred dorucovanim, ja jim rikam, az to hodí pres plot na dvur. Nekdy ale priveze balik z ciny posta, ktera rozvazi dopisy, ta nevola, ale take hodi balik za plot, kdyz se ji ho nepodari narvat do postovni schranky.


Offline - Poslední varování Profil 
12. 5. 2024 17:14 Odeslat příspěvek
Milos:
Nějaké hodně velké věci z AliExpress většinou neobjednávám, ale i ty menší se ne vždy vejdou do schránky a tak mi je doručovatelka pokud nejsem doma nebo někdy i když doma jsem nechává položené u vchodových dveří a nebývá s tím problém. Pouze jednou se mi někdy před asi dvěma léty stalo, že jsem nebyl doma a doručovatel mi telefonoval, že má pro mne zásilku z Číny. Byl jsem už na cestě domů a tak jsem se s ním domluvil aby mi ji nechal položenou u vchodových dveří. Nevidím na tom nic neobvyklého a pro mne je lepší mít zásilku položenou u dveři než abych pro ni musel jít na poštu nebo pokud by mi nebylo oznámené uložení zásilky na poště tak aby ta zásilka zkončila kdo ví kde.

Nechávat si něco házet přes plot to bych rozhodně nechtěl. Některým věcem by to asi nevadilo, ale objednával jsem už z AliExpress např. i hodiny a tam by to vadit mohlo. Byl bych rád aby s mými zásilkami bylo zacházené dobře a šetrně i když kdo ví jak s ními zacházejí při přepravě.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Další stránka
Stránka 54 z 55 [ Příspěvků: 812 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies