FinExpert.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Co se zásilkou z AliExpress která nedošla?

Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 12:20 Odeslat příspěvek
Stalo se mni poprvé co mi zásilka z Číny z AliExpress nedošla. Začátkem listopadu 2018 jsem na AliExpress mezi 11 - 12.11. objednal celkem 5 různých věcí. Čtyři mi postupně došly do 1 - 2 měsíců. Poslední těsně po vánocích. Jedna ale po téměř dvou měsících nedošla. Jedna se o věc za kterou jsem zaplatil 5,59 USD. V administraci mám u tohoto zboží uvedené, že táto objednávka bude uzavřená za necelé 4 dny což předpokládám, že do této doby (do konce týdne) mi to pošta už asi nedoručí. U této zásilky mi funguje i její sledování na stránkách české pošty když tam zadám číslo této zásilky. Píše mi to tam, že "17.11.2018 Zásilka převzata do přepravy. 21.11.2018 Odeslání zásilky do České republiky.". Až tak dlouho se to snad do ČR nepřepravuje i když byly Vánoce a mohlo se to trochu zdržet a celníci to také asi tak dlouho nedrží.
Nyní by mne zajímalo jak bych měl ohledně této zásilky postupovat. Nikdy jsem ještě něco takového nepotřeboval řešit i když jsem už toho z Číny objednával v minulosti více a tak s tím nemám žádné zkušenosti. Měl bych počkat ty necelé 4 dny až se objednávka uzavře a až pak něco s tím dělat nebo začít něco dělat už nyní? Jaké máte kdo s něčím takovým zkušenosti?
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
8. 1. 2019 12:24 Odeslat příspěvek
Musíš otevřít spor a to před uzavřením objednávky, jinak se to už nedořeší.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 12:41 Odeslat příspěvek
A co nebo jak se tím sporem řeší a dá vyřešit? Řeší se ten spor s AliExpressem a nebo přímo s prodejcem který dané zboží prodává? Nikdy jsem ještě nic takového nepotřeboval řešit a tak s tím nemám žádné zkušenosti.


Naposledy upravil vlazy dne 8. 1. 2019 13:02, celkově upraveno 1


Offline - Nadšenec Profil 
8. 1. 2019 13:00 Odeslat příspěvek
Řešil jsem to několikrát na ebay. Prostě napíšeš, že zásilka ještě nedorazila, jestli máš ještě čekat. Zbytek je už na nich. Nic víc dělat stejně nemůžeš. Obvykle mi hned vrátili peníze.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 13:06 Odeslat příspěvek
mlsal:
Ebay je ale něco jiného a na AliExpress to může probíhat jinak a být jiné.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 1. 2019 13:09 Odeslat příspěvek
Proste cekej a neres to.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 13:20 Odeslat příspěvek
SVitara:
To se ale také té zásilky nemusím už nikdy dočkat a pak když ani po delší době nic nepřijde můžu zjistit, že se už s tím nedá nic dělat. Nevím, ale předpokládám, že když to začnu řešit už nyní tak je možná nějaká šance, že mi budou vrácené peníze a nebo mi prodejce to zboží zašle znova.


Offline - Nadšenec Profil 
8. 1. 2019 13:25 Odeslat příspěvek
Tak nečekej a řeš to.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 1. 2019 13:41 Odeslat příspěvek
Vidis, ze byla odeslana, nemuzes delat nic jineho, nez cekat.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 13:54 Odeslat příspěvek
SVitara:
To ale můžu také čekat třeba i 10 let nebo do nekonečna. To, že se poštovní zásilky občas ztratí nebo se vrátí nedoručené odesilateli se bohužel občas stává. Vím, že takové situace lidí nějak řeší (už jsem to někde četl), ale nevím jak.


Offline - Diskutér Profil 
8. 1. 2019 13:54 Odeslat příspěvek
vlazy: Vyber příslušnou objednávku, klikni na Open Dispute. Dá ti to na výběr 2 způsoby, jak situaci řešit, vyber Refund Only (vrátit peníze). Konej ihned, za chvíli už bude pozdě. Kdyby se ti ozval prodejce a přemlouval tě k uzavření Dispute, tak ho neposlouchej, jinak přijdeš o peníze.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 14:00 Odeslat příspěvek
Franklin:
Konečně nějaká rozumnější odpověď. Zkusím to a uvidím co se bude dít. Máš s tím nějaké konkrétní osobní zkušenosti?


Offline - Diskutér Profil 
8. 1. 2019 14:05 Odeslat příspěvek
Jo jo, několik Dispute už mám za sebou. Aliexpress mi peníze vždycky vrátil, a to na kartu, kterou bylo placeno. Aliexpress si to pak na pozadí vyřídí s obchodníkem, ale to už tě nemusí vzrušovat.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 1. 2019 14:16 Odeslat příspěvek
Franklin:
A co když ta zásilka, možná někde zatoulaná, třeba i po delší době se doručí, což je sice málo pravděpodobné, ale vyloučit to asi nejde? To by mne už také nemuselo vzrušovat a zajímat, ale jsem čestný člověk a rád bych to vyřešil čestně vůči tomu prodejci který za to asi nemůže i když i s takovým rizikem by měl počítat, že se to bohužel může stát.


Offline - Nadšenec Profil 
8. 1. 2019 14:27 Odeslat příspěvek
Dal jsem si takový soukromý tip, kolikrát se ten starý kokot kvůli takové blbosti ještě zeptá a kolik odpovědí bude potřebovat, než dá pokoj. Už se k němu blíží...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, #  Další stránka
Stránka 1 z 5 [ Příspěvků: 69 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies