FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Život » Tipy pro výhodné nákupy |
Předchozí stránka | Další stránka |
Co se zásilkou z AliExpress která nedošla? |
---|
![]() ![]() |
19. 1. 2019 23:43 ![]() |
xtonda: taky tohle v okoli slychavam. Faktem je, ze jsem ted objednal asi 30 zasilek z Ciny a realne mi to chodi po 14 dnech. Stejnou zkusenost muj kamarad z jineho mesta. A nejedna se o stejneho prodejce, ale eBay, Ali nebo Gearbest.
|
Poslední příspěvek |
![]() ![]() |
20. 1. 2019 01:22 ![]() |
SVitara píše Proste to neproclili, kdyby meli celnici clit kazdou zasilku v cene par USD, tak se z toho zblaznej. To, že celníci neproclívají každou zásilku je v pořádku, protože ne každá je na proclení, ale předpokládám, že snad každá zásilka ze zemi mimo EU včetně Číny přes celníky prochází a tak bych očekával, že o tom bude záznam ve sledování zásilek. Někde jsem četl, že někdo tam tento záznam měl.xtonda píše A měls tam i vstup na vyměňovací poštu? Vstup tam nemám, ale pouze výstup z vyměňovací pošty jako poslední záznam.xtonda píše Já sem vypozoroval, že i u tracked přes čínskou poštu (čísla LFxxxCN) pošťačka podpis nechce, kdežto u Aliexpress standard shipping co šel většinou přes Singapurskou poštu (čísla RBxxxSG) podpis chtějí. Je to zásilka s číslem LFXXXXXXCN a zároveň první u které mi to sledování na stránkách ČP funguje. U jiné zásilky z číslem LFXXXXXXCN mi sledování na stránkách ČP píše. že "Zásilka č. LFXXXXXXCN: Zásilka tohoto podacího čísla není v evidenci.". Objednával jsem toho z Číny už více, ale pošta po mne podpis nikdy nechtěla. Pošťáčka mi to vhodi do schránky a pokud se to tam nevejde tak zazvoní u dveří a předá mi to.xtonda píše u LFxxxCN vstup a přidělení českého čísla není a je tam až výstup z vyměňovací pošty. Když je tam uvedený výstup tak logicky by měl být i vstup, ale ČP to uvádí asi po svým. To už je ale jedno. Hlavně, že mi to už snad doručí. |
![]() ![]() |
21. 1. 2019 23:39 ![]() |
Tak dnes mi ta zásilka z Číny byla konečně doručená.
|
![]() ![]() |
22. 1. 2019 05:11 ![]() |
Vsak jsem ti to psal.
SVitara píše Proste cekej a neres to. |
![]() ![]() |
22. 1. 2019 05:11 ![]() |
Vsak jsem ti to psal.
SVitara píše Proste cekej a neres to. |
![]() ![]() |
22. 1. 2019 13:30 ![]() |
SVitara:
Kdybych čekal a neřešil to tak v případě, že by se ta zásilka ztratila a nebyla mi doručená bych přišel o možnost podání sporu a požádání o vrácení peněz. Z toho by možná někteří měli velkou radost, že jsem takto dopadnul a ti co mi radili prodloužit dobu doručení by mne kritizovali za to, že jsem nevyužil jejích radu. Takto mám alespoň dobrý pocit a čisté svědomí z toho, že jsem nakonec nepřišel o peníze které jsem za objednanou věc zaplatil a ani jsem o ně nepřipravil čínského prodejce. Já mám ve zvyku jednat opatrně a zároveň i čestně pokud to jde. |
![]() ![]() |
22. 1. 2019 14:19 ![]() |
Zato jsi tu par lidi malem pripravil o nervy.
|
![]() ![]() |
22. 1. 2019 14:39 ![]() |
SVitara píše Zato jsi tu par lidi malem pripravil o nervy. Tak to je už každého problém, že některým nevyšel jejích záměr poradit mi tak aby to pro mne nakonec nemuselo dopadnout příliš dobře. |
![]() ![]() |
22. 1. 2019 15:07 ![]() |
2Admin
Prosím uzamknout toto vlákno, díky. |
![]() ![]() |
22. 1. 2019 15:26 ![]() |
ROlda78:
Proč, z jakého důvodu? ![]() |
![]() ![]() |
18. 2. 2019 08:50 ![]() |
Zdravím, objednala jsem z Aliexpressu troje ponožky v celkové hodnotě 1,8 EUR. Ve stanovené lhůtě nic nedorazilo, ani prodejce se neozval. Tak jsem otevřela rozpor, který uznali a peníze jsou na cestě. Měly dorazit 28.1. Asi po 14ti dnech ponožky dorazily a hned jsem psala zpět, aby stopli refund. Od té doby mě obchodník denně bombarduje, ať mu vrátím peníze, ale mně na účet pořád nepřišly. Co mám dělat ? Děkuji
|
![]() ![]() |
18. 2. 2019 10:01 ![]() |
zkus se s ním dohodnout viewtopic.php?f=326&t=1295095&st=0&sk=t&sd=a&start=17 (za mě jsi byla příliš aktivní)
|
![]() ![]() |
18. 2. 2019 10:03 ![]() |
Napsal bych tomu obchodníkovi co se stalo s tím, že peníze které ti měly být vrácené ti zpět na účet nedorazily a proto mu nemáš co vracet. Případně bych to řešil i přímo s AliExpressem, že ti peníze které ti měly být vrácené doposud nedorazily na tvůj účet. Jinak je asi dobré s tím sporem příliš nespěchat a pokud zboží nedorazí ve stanovené lhůtě tak požádat o prodloužení doby pro doručení. Takto jsem to udělal já a nyní jsem rád, že jsem hned nepodal spor tak jak mi to někteří radili a nemusel pak řešit co s tím když by mi peníze byly vrácené a objednaná věc mi nakonec po delší době přišla. Ono je asi vždy třeba počítat s tím, že zásilka z Číny se může někde zdržet nebo zatoulat a nedorazit ve stanovené době.
|
![]() ![]() |
18. 2. 2019 10:22 ![]() |
Hlavne si nedovedu predstavit, jak prodejci refundovane penize vratit. Jinak nez novym nakupem to asi nepujde.
|
![]() ![]() |
18. 2. 2019 10:28 ![]() |
ROlda78:
Pokud nemá peníze vrácené zpět na účtu tak bych s tím znovuobjednáním bez zasílání zboží na základě dohody s prodejcem příliš nespěchal. Ono by se pak mohlo stát, že ty peníze se ji na základě sporu nevrátí a zboží by tak měla zaplacené 2x nebo by se pak mohla ohledně toho dohadovat s tím prodejcem nebo AliExpressem. Navíc to zboží už může být na AliExpressu za jinou dražší cenu nebo vlivem jiného kurzu USD - CZK to může vycházet dráž. Prodejce by asi měl počítat s rizikem, že zásilka nebude doručená včas ve stanovené lhůtě a kupující tak podá spor a požádá o vrácení peněz. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5, • # Další stránka Stránka 4 z 5 [ Příspěvků: 69 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Život » Tipy pro výhodné nákupy |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |