FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

Co se zásilkou z AliExpress která nedošla?

Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2019 13:29 Odeslat příspěvek
2vlazy
já jí naopak píšu, že: "za mě jsi byla příliš aktivní"
:arrow: Nepředpokládám, že u sporu, který je v podstatě uzavřený, lze snížit částku, kterou má prodejce vrátit - to by bylo řešení. Nechal bych proběhnout spor a pak to koupil znovu.. viz výše. Nebo bych vůbec nepřiznal doručení. Já jelikož zboží (které objednávám obvykle fakt) chci i několikrát dobu doručení sám prodlužuji. Ale pokud se prodejce zavázal (garantuje), že zboží dodá do určitého data a opakovaně to nestihl, nedodržel smlouvu.
:arrow: obvykle prodejce uvádí, či pod.:
Seller Guarantees:
On-time Delivery
60 days
Poslední příspěvek


Offline - Poslední varování Profil 
18. 2. 2019 16:19 Odeslat příspěvek
ROlda78:
U každé objednávky je na AliExpressu uvedené za jak dlouho by objednávka měla dorazit a že pokud nedorazí do uvedeného data tak se může požádat o vrácení peněz tím, že se otevře spor. Já mám u mojí poslední doposud nedoručené objednávky uvedené toto:
Citace
Your order should arrive within 22-41 Dni, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2019-03-18 , you can apply for a refund by opening a dispute.
2. To extend the Buyer Protection for this order, please click here .
Předpokládám, že se jedná pouze o předpokládaný čas doručení do kdy by za normálních okolnosti při určitém způsobu dopravy to mělo být doručené. Prodejce ani nikdo jiný ale asi nemůže tento čas nijak garantovat, protože to jestli to nějak více zdrží než je běžné pošta nebo celníci už nikdo z nich nemůže ovlivnit. Předpokládám, že na AliExpressu jsou ale pro prodejce stanovené podmínky, že pokud ve stanoveném čase zboží nebude doručené tak musí počítat s tím, že kupující může otevřít spor a požádat o vrácení peněz čímž prodejce má smůlu a za zboží bohužel nedostane zaplacené s čímž by měl každý prodejce počítat, že i to se může stát.
Nevím přesně jak to je s tím vrácením peněz na základě sporu, ale předpokládám, že za objednané zboží se platí AliExpressu a ne přímo konkrétnímu prodejci a proto případné vracení peněz provádí přímo AliExpress a ne prodejce. Prodejce dostane peníze za zaslané zboží až po potvrzení jejího doručení kupujícím nebo po uplynutí doby pro doručení pokud není podaný spor. Alespoň tak to chápu já, že to tak asi je.


Offline - Diskutér Profil 
18. 2. 2019 19:42 Odeslat příspěvek
je to úplně jinak vlazy..
u zboží, které kupuješ, např. u tohoto prstýnku: https://www.aliexpress.com/item/Vnox-8m ... 07ddfb7dcd je uvedeno toto:

Seller Guarantees:
On-time Delivery
60 days a v tooltipu (když nad to najedeš myší se píše "Full refund if product isn't recieved in 60 days")

více o podmínkách a výjimkách zde: https://sale.aliexpress.com/__pc/buyerp ... ebH8DVBW#1


Offline - Návštěvník Profil 
20. 2. 2019 12:32 Odeslat příspěvek
No. asi jsem to uspěchala, ale nenapsal, tak jako jiní, že zásilku odesílá. Když peníze dorazí, koupím ve stejné hodnotě a pak napíšu, že zboží došlo. Nevím, jak bych posílala 2EUR. Díky všem za rady.


Offline - Inventář Profil 
20. 2. 2019 17:02 Odeslat příspěvek
Pokud se neco blizi konci doby, tak si nechavam prodlouzit dobu o 14 dni, kdyz to nedojde ani potom, tak to beru jako smulu pro prodavajiciho, ze to nebyl schopen stihnout odeslat vcas (bezne zasilky sleduji pres 17Track a oni to odesilaij az treba 14 dni po platbe).


Offline - Kolemjdoucí Profil 
14. 10. 2022 06:39 Odeslat příspěvek
Omylem jsem klikla na „přijmout potvrzení“, když se zdálo, že moje objednávka je ve stavu „odesláno“. Myslel jsem, že bych na to měl kliknout. Tak jsem to udělal pro každou položku. Teď ale nevím, jestli mi objednávky dorazí


Offline - Trvalý BAN Profil 
14. 10. 2022 08:51 Odeslat příspěvek
To nevíš, ani když neklikneš.


Offline - Poslední varování Profil 
14. 10. 2022 10:20 Odeslat příspěvek
Myslet si něco znamená nic nevědět. Nyní nezbývá než čekat jestli ti to příjde. Jinak příliš nechápu co máš na mysli tím „přijmout potvrzení“. Jaké potvrzení jsi tím přijmul/a.


Offline - Návštěvník Profil 
23. 3. 2023 03:08 Odeslat příspěvek
Asi myslela potvrzení o doručení, po kterém jsou peníze uvolněny prodejci.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, #
Stránka 5 z 5 [ Příspěvků: 69 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies