FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

LIDL Plus (věrnostní kartička)

Offline - Diskutér Profil 
18. 10. 2020 14:40 Odeslat příspěvek
Hlavně je dost blbý, že QR code je v mobilu, rozhodně je to výrazně pomalejší (zdržuje, překáží, hrozí spanutí mobilu a jeho zničení...) než obyčejná plastová kartička. Musím odklopit chránič obrazovky, přejet prstem přes obrazovku, zadat pin, nalistovat appku, otevřít karta lidl plus - QR code, to sice jde udělat ve frontě, ale než ho přiložím ke čtečce, tak už zase mám zamknutý display (30 sec).
Zlatá stará dobrá kartička, vytáhnu spolu s platební kartou a píp (věrnostní k.) a píp (platební k.) a je to...
Dnešní výhra - tentokrát to nevyšlo... (tj. zase hoxno!)
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
18. 10. 2020 14:48 Odeslat příspěvek
To by pak musel člověk nosit plný ruksak kartiček, ještě že všechny jdou dát do mobilu.


Offline - Nadšenec Profil 
18. 10. 2020 15:06 Odeslat příspěvek
Drum - jde to i takhle slozite (vc. placeni fyzickou platebni kartou)
Ale nastesti to jde i jednoduseji (nam ostatnim)...


Offline - Diskutér Profil 
18. 10. 2020 18:56 Odeslat příspěvek
To DrumSession:

Tak si ten QR kód vytiskni na papír a dej do peněženky. Případné slevy v aplikaci si můžeš aktivovat v klidu mimo frontu u pokladny...


Offline - Mírně pokročilý Profil 
21. 10. 2020 19:36 Odeslat příspěvek
Copak o to, vyhrávám celkem pravidelně, ale většinou drobnosti, které se moc nevyplatí nakupovat. Pokud bych už o nákupu uvažoval, tak je zboží beznadějně vyprodáno po dobu platnosti slevy. Naposledy to byl Jar na nádobí, který do regálu doplnili přesně druhý den, kdy sleva skončila. Prostě taková hra se zákazníkem.


Offline - Diskutér Profil 
22. 10. 2020 10:59 Odeslat příspěvek
Jo, to samý s ústní vodou, na mém žebříčku Lidl pěkně klesá.


Offline - Diskutér Profil 
22. 10. 2020 15:47 Odeslat příspěvek
Dnešní výhra - tentokrát to nevyšlo...


Offline - Diskutér Profil 
22. 10. 2020 18:31 Odeslat příspěvek
To jsou prozatím všechny moje výhry ... zas si nemůžu stěžovat na jejich kvalitu ;-)


Offline - Diskutér Profil 
22. 10. 2020 22:03 Odeslat příspěvek
Prej nechce ústní vodu...

Spojením info z tvého tlf o pohybu na Google Maps v kombinaci s přihlášením na FB a budíku "se odežřelo", že po zazvonění budíku a zahájení pohybu tlf. uplyne jen velmi krátká doba, a že si ráno nestačíš vyčisti zuby naotožpak použít ústní vodu, a to je potvrzeno tím, že tvé přítelkyně z FB po stekání s tebou sami od sebe po krátké době odcházejí (zatím co ty setrváváš na jednom místě) a ony během dne pak nakupují TicTac, Halls nebo ústní vodu. LíhlAnalytiCS-Hadr & Soon 8-D :shock:


Offline - Diskutér Profil 
28. 10. 2020 01:23 Odeslat příspěvek
Do lidlu chodím normálně, ale většinou v těch slevách stejně není nic, co chci koupit. Tak se s kartou neobtěžuju, ale dneska mě nachytali s těmi kupony, kdy v aplikaci jsou aktuální a také ty, co budou funkční za týden. Není tám žádný vizuální předěl.


Offline - Návštěvník Profil 
3. 12. 2020 15:42 Odeslat příspěvek
Včera se mě ptali jestli mám jejich App, oč v ní běží?


Offline - Diskutér Profil 
3. 12. 2020 16:20 Odeslat příspěvek
Jsou tam výhodné nabídky.


Offline - Diskutér Profil 
11. 1. 2021 18:36 Odeslat příspěvek
Štěstí, muška jenom zlatá, ULETĚLA !

No ti jsou vtipní ve stíracím lose.


Offline - Nadšenec Profil 
21. 11. 2021 21:43 Odeslat příspěvek
Havers píše
To DrumSession:

Tak si ten QR kód vytiskni na papír a dej do peněženky. Případné slevy v aplikaci si můžeš aktivovat v klidu mimo frontu u pokladny...

Ja si ten QR kod karety ulozil do nornálního telefonu. a Zatím jednou se mi lidl plus nefungoval, i když na poklade lidl plus aktivován, Jediné co stojí zato je kupon pokud v okolí otrevřou nový lídl 20 procent sleva je dobra Za me dobry ze tam jsou ty učtenky.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
11. 2. 2024 23:53 Odeslat příspěvek
tak mně v neděli zase neskutečně naštvali v Lidlu. Mají ty svoje nesmyslné kupóny na slevy, nabízejí to lidem. ale je k tomu potřeba internet. Tak jsem nakoupil nějaké ovoce , co bylo v akci s kupónem. Ovšem u pokladny před 22 hod (zavíračka) fronta, než jsem přišel na řadu, tak bylo po 22 hod, když jsem chtěl pípnout appku Lidl Plus, tak koukám že mne Wifina Lidlu vykopla (neměl jsem zrovna mobilní data) a když jsem se chtěl znovu přihlásit do WiFi, tak ouha, po 22 hod se už nelze přihlásit! vskutku geniální..
k tomu absurdní debata s neandrtálskou prodavačkou, která mi na můj dotaz, zda tedy pro jistotu využití kuponů musí mít člověk mobilní data, sebevědomě tvrdila, "ano samozřejmě všichni zákazníci musí mít mobilní data, aby to mohli využívat, tak to funguje všude". paní tam sice pracuje aspoň 10 let, ale evidentně nechápe rozdíl mezi mobilním daty a WiFi připojením.. což naznačila i její další replika "my tady všichni prodavači ty mobilní data samozřejmě máme".
tak mě ta neschopná, ale za to sebevědomá ženština (která má ve věci jasno, přitom nerozumí ničemu), v té situaci tak zmátla, že i když jsem si jasně vzpomínal, že jsem ty kupóny na ovoce v appce ještě má prodejně aktivoval, takže by to mělo být v pořádku, tak mne to odhlášení Lidl wifiny a její nesmyslné kecy tak zmátly, že jsem ji asi zapomněl upozornit na to, že mi má především pípnout kód z appky (k čemuž by neměl být potřeba internet, ale nějak jsem pod tíhou situace asi na chvíli podlehl klamu, že by ta data na načtení kódu možná nutná byla, zvláště když jsem si v ten okamžik nemohl tu aktivaci kupónu zkontrolovat), takže jsem jí tam nakonec to ovoce s kupónovou slevou nechal, k čemuž mě sama vydatně ponoukala, aby už měla pokoj, i když jsem ho samozřejmě chtěl, ale jen s tou slevou. protože ona mi prý "nemůže říct, jestli se ty kupóny načtou, to můžete vědět jenom vy jako zákazník"
A vrcholná ironie je, že jsme se s prodavačkou takhle handrkovali dobrých 7 minút, ona mne poučovala o svých nesmyslech a několikrát totéž opakovala, ovšem ani jednou nesplnila svůj základní ukol, totiž aby mne vyzvala k pípnutí kódu z mojí aplikace, přitom je to přece její denní chleba. Pak by se mi totiž kupóny jistě že systému načetly, já bych tam nemusel ovoce nechávat, se "zlevněným" ovocem bych spokojeně odkráčel domů a ona by ho nemusela odnášet zpátky do regálu. Ale ona se radši hádala a poučovala ...

PS teď si uvědomuju, že ona si asi pletla i přihlášení do aplikace Lidlu s přihlášením k WiFi síti Lidlu. Svědčí o tom to, že když jsem ji na mobilu ukazoval tu stránku, že k WiFi Lidlu se již nelze přihlásit a že tato WiFi je dostupná pouze v čase 7-22 hod, tak mi potom ještě při rozloučení právě s odkazem na tuto stránku říkala "no tak si doma ještě v klidu dokončíte přihlášení do té appky Lidlu". To je potom těžké. Samozřejmě že v appce Lidlu jsem nalogován neustále, doma se mi ta appka s mými daty zobrazila okamžitě...
Tyhle nesmyslné kupóny Lidlu jsou fakt neskutečný opruz, ale co má člověk dělat, když se nechce nechat kartelovými řetězci sdirat z kůže..

Pokud by se mi měla podobná situace v Lidlu někdy opakovat (mobilní data si zrovna kvůli tomuhle určitě kupovat nebudu), že bych si nebyl jist jestli se slevové kupóny načtou a budu bez dat, tak vůbec nebudu poslouchat prodavsčku, především si pípnu kód z appky, nechám si všechno hezky namarkovat, pak zkontroluju ještě před placením na displeji, jestli se kupóny načetly (to snad musím vidět), pokud ano zaplatím, pokud ne, budu trvat na částečném stornu. protože už mě to fakt nebaví..
A je mi úplně jedno, jestli budu tím stornem třeba ve 22 hod zdržovat , je to jejich problém , že si vynucují takové nesmysly a přitom mají bordel s wifinou a zároveň zaměstnanci neumí podávat informace. Prostě nemám peníze, stornujte část nákupu, je mi líto. už fakt ne.
Stejně je to nehoráznost že si ve 22hod jen tak vypnou WiFi, když je ještě před kasou řada lidí, z nichž někteří si např budou chtít aktivovat kupón, že jo...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další stránka
Stránka 4 z 6 [ Příspěvků: 82 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies