FinExpert.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Amper Market

Offline - Přeborník Profil 
4. 12. 2011 23:05 Odeslat příspěvek
Zná tuto firmu někdo? Nebo dokonce využívá někdo jejich služeb? Vypadá to zajímavě, oproti eTarifu od čezu člověk nezaplatí ani těch 12 KČ a elektřinu mají nejlevnější ze všech ;-)

-- 4. 12. 2011 23:06 --

http://www.ampermarket.cz/
Poslední příspěvek


Offline - Kolemjdoucí Profil 
3. 1. 2012 16:26 Odeslat příspěvek
Firmu neznám, ale máš někde obchodní podmínky? Docela mě překvapuje, že je nemají vyvěšené na webu, těhle malých skupin je docela dost a některé (ne všechny) mají jenom za úkol nabrat klienty a pak celé portfolium prodat... Docela zajímavá forma obživy.

Takže bych se docela podíval jak to mají nastavené oblíbená je "záruka nejnižší ceny elektřiny" jak jí má bohemka, kde se člověk pak zavazuje na dva roky že bude odebírat elektřinu levněji než ji má dominant... ten je pak ale nejdražší na trhu.

-- 3. 1. 2012 17:27 --

Mmch firmu není moc potřeba znát - jak u plynu tak u elektřiny nehrozí, že by "nedodali" proud tohle riziko na sebe bere distributor, ale spíš jde o podmínky, za které účtují.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
3. 1. 2012 19:46 Odeslat příspěvek
Já k nim právě přecházím, protože jsou levnější asi o 1200 Kč ročně než ČEZ. Akorát že výpovědní doba u ČEZu je 3 měsíce, takže to bude chvíli trvat.


Offline - Diskutér Profil 
3. 1. 2012 23:05 Odeslat příspěvek
Co třeba převést elektroměr na manželku?


Offline - Přeborník Profil 
3. 1. 2012 23:07 Odeslat příspěvek
Nebo jsi měl dát výpověď ČEZU, protože nesouhlasíš se zvýšením ceny k 1/1 2012 .. ale to bys musel řešit už v prosinci


Offline - Poslední varování Profil 
8. 10. 2012 14:11 Odeslat příspěvek
ultima__ratio píše
Já k nim právě přecházím, protože jsou levnější asi o 1200 Kč ročně než ČEZ. Akorát že výpovědní doba u ČEZu je 3 měsíce, takže to bude chvíli trvat.
Mohl by jsi trochu popsat jak probíhal přechod k ním, zda nebyly nějaké problémy a zda jsi nyní spokojený? Smlouvu máš s nimi sepsanou na dobu určitou nebo neurčitou? Je možné od nich kdykoliv přejít jinam, tzn. zda nemají v podmínkách něco co by to znemožňovalo nebo odrazovalo, např. nějaké sankce, poplatek za výpověď smlouvy atp.
Zajímá mne to proto, že zvažují přechod s elektřinou od ČEZu jinam a jednou z možností o které uvažuji je Amper Market.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 10. 2012 17:44 Odeslat příspěvek
Postupoval jsem přesně podle tohodle návodu:
http://www.ampermarket.com/article/jakprejitdomacnosti
Smlouva a plná moc jsou ke stažení zde:
http://www.ampermarket.com/article/ceniky
Stačí to jen vyplnit v počítači, vytisknout, podepsat a poslat poštou s kopií smlouvy u ČEZu a s předpisem záloh od ČEZu na jejich adresu, aby mohli oni odhadnout výši záloh. Všechno pak vyřídili za mě, tedy podali výpověď u ČEZu a mě poslali svůj předpis záloh, platím to přes SIPO. Akorát ten přechod trval asi 4 měsíce, protože je u ČEZu tříměsíční výpovědní doba. Smlouva je přesně ta, co je na stažení na odkazu výše, je tam napsáno, že je uzavírána na dobu neurčitou.
http://kalkulator.eru.cz/


Naposledy upravil iura dne 8. 10. 2012 18:07, celkově upraveno 2


Offline - Přeborník Profil 
8. 10. 2012 18:02 Odeslat příspěvek
Souhlasím s tím, co napsal iura.

Také jsem asi před rokem odcházel od ČEZ eTarif k Amper Market a trvalo to skoro 4 měsíce (kvůli 3 měsíční výpovědní lhůtě u ČEZu).
ČEZ jsou kokoti, ale to tady všichni víme. Ta jejich nefunkční Virtuální kancelář mne už s.ala. Nedá se s nima komunikovat jinak, než emailem a odpovědi posílají přes VOK, ve které se absolutně nedá zorientovat, něco jako Datové schránky od S602, ale asi tak 100x horší :-)) Ještě mi dvakrát volalo retenční a poslali dopis s předvyplněnou plnou mocí, která zmocňovala ČEZ k odvolání mé výpovědi i s odpovědní obálkou "poštovné hradí příjemce" :roll: Takže se docela snaží.

Za ten rok proti Amperu nemohu nic říct. Jednou jsem tam volal (při přechodu, abych zjistil, jak to probíhá) a zvedla to jakási hodně protivná slečna, která mě odkázala na jejich web a pak práskla telefonem :-| To mě teda trochu odradilo, ale řekl jsem si, že majitelé Amperu holt šetří na telefonistkách, a možná i díky tomu mají tak nízkou cenu.

Jinak stačí poslat Amperu plnou moc a vyplnit smlouvu a oni přechod zařídí. Co se týče výpovědní lhůty, tak je 30 dní.
Vyúčtování mají docela přehledné, oproti fakturám od ČEZu se v nich i vyznám :-D
Platím SIPem. Oproti ČEZ jsem měl při stejné spotřebě a stejných zálohách (800 Kč) přeplatek 2400 Kč.


Offline - Inventář Profil 
8. 10. 2012 19:06 Odeslat příspěvek
"a jejich nefunkční Virtuální kancelář mne už s.ala. Nedá se s nima komunikovat jinak, než emailem a odpovědi posílají přes VOK, ve které se absolutně nedá zorientovat"
Tak ta tvoje VOK asi jede na jiném serveru než VOK moje a mojí přítelkyně, pokud byla někdy nefunkční, tak to bylo dost předem avizováno. A orientace ve VOK asi bude věcí přirozené inteligence, já jsem s tím nikdy problém neměl ;-) .


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 10. 2012 19:16 Odeslat příspěvek
No intuitivní to zrovna není, ale dá se to. Jinak ta VOK funguje dál i poté, co od ČEZu odejdeš.


Offline - Přeborník Profil 
8. 10. 2012 19:25 Odeslat příspěvek
iura píše
No intuitivní to zrovna není, ale dá se to. Jinak ta VOK funguje dál i poté, co od ČEZu odejdeš.


Já vim, už rok s nima bojuju, aby vymazali mé osobní údaje a VOK deaktivovali.


Offline - Poslední varování Profil 
8. 10. 2012 21:04 Odeslat příspěvek
iura píše
Jinak ta VOK funguje dál i poté, co od ČEZu odejdeš.
A k čemu je to dobré, že ti to stále funguje i když už nejsi zákazníkem ČEZu? Zobrazují se ti tam alespoň nějaké informace? Jediné co mne napadá je to, že by ti tam mohli posílat informace o plánovaných přerušeních dodávky elektřiny když oni zůstávají majitelem a správcem sítě. I když jsi přešel k jinému dodavateli elektřiny tak předpokládám, že ti asi zůstala nějaká smlouva s ČEZem ohledně připojení k jejích síti i když za to a za odebranou elektřinu platíš firmě jiné. Když se ti pokazí např. elektroměr a přestane ti fungovat elektřina tak to asi budeš hlásit ČEZu aby ti to přišli opravit, protože je to jejích elektroměr a to i přes to, že za elektřinu platíš jiné firmě.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
9. 10. 2012 03:46 Odeslat příspěvek
Jo přerušení dodávky, časy přepínání na nízký tarif, historie odečtů z elektroměru, můžeš zadat samoodečty, nabízí to přejít zpět k ČEZu po vyplnění nějakého on-line formuláře ve VOK, a tak podobně, je tam funkční snad vše krom faktur a záloh. Posílají i různé nesrozumitelné zprávy, tahle např. přišla teď nedávno 1.10.2012:
Citace
Chybná informace na faktuře
Vážená zákaznice, vážený zákazníku,
pokud jste během 1.10 2012 obdržel/a fakturu do aplikace ČEZ ON-LINE, jejíž součástí bylo také SDĚLENÍ O UKONČENÍ SMLOUVY, VÝZVA K ZAPLACENÍ, považujte prosím sdělení o ukončení smlouvy a výzvy k zaplacení za bezpředmětné. Ve vašem případě se jednalo se o systémovou chybu při generování faktury.
Na dokument faktury a zbylé náležitosti, toto chybně vygenerované sdělení nemá vliv, proto se prosím v případě úhrady i nadále řiďte jejími pokyny.
Omlouváme se Vám za případné komplikace.
Děkujeme Vám
Skupina ČEZ


Offline - Inventář Profil 
9. 10. 2012 06:15 Odeslat příspěvek
Co je na té zprávě nesrozumitelného?


Offline - Přeborník Profil 
23. 10. 2012 15:07 Odeslat příspěvek
také přemýšlím, že k Amper Marketu přejdu..jen je škoda, že nenabízí rovnou i plyn
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další stránka
Stránka 1 z 6 [ Příspěvků: 79 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies