FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Předchozí stránka | Další stránka |
ČEZ |
---|
kamey - Diskutér |
7. 3. 2012 11:13 |
Možná v Praze a velkých městech můžeš chtít kauci na 3 měsíce dopředu, tady nemáš šanci, měsíc ano, 2, to už je problém. Navíc co ti vyřeší kauce u bytu, když stejně nemůžeš nájemníka když přestane po určité době platit nájem a má zatím platnou nájemní smlouvu vystěhovat? Spotřebuješ kauci a jsi víš kde?
|
Poslední příspěvek |
S474N - Inventář |
7. 3. 2012 11:28 |
kamey: no vsak ale to je prave to "riziko podnikani". Pronajimani je byznys jako kazdej jinej. V kazdem pripade, resit se to da treba najemni smlouvou se znamym, co jde na ruku a ten dotycny filuta az jako podnajemni.
|
kamey - Diskutér |
7. 3. 2012 11:49 |
Řešit jde všechno, jenom si nejdřív musíš nabít pusu.....
|
S474N - Inventář |
7. 3. 2012 12:03 |
kamey: to neni pravda. George Bernard Shaw rekl:
Citace Lidé jsou moudří nikoliv v poměru ke své zkušenosti, nýbrž v poměru ke své způsobilosti pro zkušenost. A dle meho nazoru ti nejmoudrejsi umi vychazet i z pomeru ke zpusobilosti pro zkusenost jinych. |
mikicz - Inventář |
7. 3. 2012 12:52 |
S474N: dost pochybuju že něco takového řekl a ten český překlad je hodně debilní. Ale co kdybyste řešili jestli je nebo není normální že zaměstnanci čezu tvrdí něco co už rok není pravda?
|
Havers - Diskutér |
7. 3. 2012 18:25 |
George Bernard Shaw:
Citace We learn from experience that men never learn anything from experience. |
S474N - Inventář |
7. 3. 2012 20:43 |
No vono je vcelku jedno, kdo to rekl, ale dulezita je podstata toho sdeleni. A ja tvrdim, ze chytry clovek se umi poucit i z chyb jinych. Aneb nemusim si sahnout na plotnu, abych se spalil, kdyz vidim, ze se nekdo spalil prede mnou. Tot vse.
|
kejki3 - Mírně pokročilý |
8. 3. 2012 10:28 |
Pořád lepší platit revizi, než platit připojovací poplatek za A. Ten byl po 12 měsících.
|
kamey - Diskutér |
8. 3. 2012 14:21 |
No, tak jsme to vyřešili velmi dobře. Revizní zpráva být nemusí, pouze stačí razítko na smlouvě o připojení za 600,- a to si platí nájemce. Čez za připojení nechce nic. Takže pro mě pouze hodina času a cca 24 hodinová zkažená nálada, a včera opět špatné informace na infolince.
|
S474N - Inventář |
8. 3. 2012 19:37 |
No vidis, takze to dobre dopadlo................a zili spolu spokojene az do smrti
|
kamey - Diskutér |
8. 3. 2012 19:54 |
Netěším se předčasně - 2x infolinka, 2x rozdílné informace, až přijede nájemce a bude mít hodiny, tak tomu uvěřím....
|
Tomáš Marný - Inventář |
8. 3. 2012 20:31 |
Infolinka je naprosto k hounu... Nevím, kterého blba napadlo vytvářet klientská centra v nějaké ***** (ČEZ konkrétně v Plzni), místo co by to nechali tak jak to bylo, v regionech. Tam měli alespoň ponětí, odkud jste a co potřebujete. Když voláte na to klientské centrum, tak službu konající slečna nemá ani ánung o tom, kde se vaše bydliště nachází a co vlastně chcete (což ovšem není chyba její, ale chyba toho blba (na 99,99% MBA), co to vymyslel).
|
kejki3 - Mírně pokročilý |
8. 3. 2012 23:35 |
Ty dámy jsou žalostně neinformované, taky mi na tři hovory (mimochodem dost drahé) sdělily tři pravdy. A ještě lepší je psát mejly, to přijde po týdnu odpověď na jinou otázku, než člověk položil, stejně jako u aukra.
|
dave67 - Mírně pokročilý |
18. 4. 2013 21:31 |
Mám s ČEZem trochu problém. Nějakou dobu nám domů chodili doporučený dopisy, žel bohu na již mrtvého. Na poště mi nebyli schopni říct, od koho jsou, jen, že to oznámí adresátovi. Po půl roce přišlo vyčtování elektřiny obyčejným dopisem. Teprve pak jsem zjistil, že šlo o ČEZ. Roky platíme na chalupě zálohy složenkou, jednou ročně kolem tisícovky. Na podzim se ČEZ rozhodl bez mého vědomí změnit způsob platby záloh. Informoval o tom asi dopisem, který ale nikdo nemohl převzít... Mezitím samozřejmě nějaký penále a tak. Opět všechno doporučeně. Vzhledem k tomu, že šlo o hodně starou smlouvu, nebyl tam jinej kontakt, než adresa. Je to i moje blbost, že jsem to nepřepsal dřív, to beru. Všechny závazky jsem doplatil a smlouvu převedl.
Včera přišel email s číslem účtu, var. symbolem a částkou, kterou dlužím. Nejprve jsem to považoval za nějaký spam a snahu vylákat peníze, protože to tak opravdu vypadalo... Po komunikaci s ČEZem mi bylo řečeno, že to jsou zálohy za duben. Šlo o částku 1030 Kč. Takže bych měl platit měsíčně tisícovku, což je skoro roční spotřeba. Na to kdo to tak nastavil, ani proč, mi nebyli schopni odpovědět. O tom, že jsem se o těch dlužných zálohách dozvěděl až z toho meilu, nemluvě. Přitom smlouva byla již převedena před měsícem... Nechtěli přistoupit ani na změnu výše záloh. Chtěl jsem to platit jednou za rok. Prý pokud dlužím, tak to změní nejdříve další měsíc a minimální měsíční záloha je 100 Kč, i do budoucna. Komunikace s nimi probíhá tak, že na každý email odpovídá jiná osoba, která obvykle odpoví na to, co jsem se neptal a vůbec není v obraze, co se vlastně děje. Omlouvám se za skoro román. Jde mi o to, jak dál postupovat, protože s nimi domluva není. Chci prostě zaplatit zálohy na rok dopředu a mít pokoj. |
galan.marten - Mírně pokročilý |
18. 4. 2013 23:21 |
Je zjevné, že jsi dost velký blbec.
Ale hlavně když sis ulevil. Teď si ještě otevři osmičku z Lidlu a zanadávej si na Kalouska. Jinak bys stejně ani neusnul. |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 42 Další stránka Stránka 3 z 42 [ Příspěvků: 628 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |