FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Europe Easy Energy a.s

Offline - Návštěvník Profil 
13. 10. 2021 19:17 Odeslat příspěvek
Stejně mám takový tušení, že nás pravý vypečou. Myslím, že velcí dodavatelé budou sázet na to, že s nima do sporu plebs nepůjde... Ale třeba jsem jen negativista... :-)
Poslední příspěvek


Offline - Poslední varování Profil 
13. 10. 2021 20:03 Odeslat příspěvek
mahdy1666 píše
co mě zarazilo je start dodávky 3.11.2021 (elektřina je od 1.11.2021). Co myslíte, jedná se o lidskou chybu přepisu textu nebo holt budeme 2-3 dny o svíčkách? :-)
O svíčkách asi nebudeš. Měl jsem podobnou situaci když jsem loni v únoru přecházel přes skautskou energií od 3-e k Yello. S 3-e jsem měl vypovězenou dodávku elektřiny k 31.1.2020 a Yello mi mělo podle smlouvy zahájit dodávku od 1.2.2020, ale bohužel nezahájili. Dostal jsem dopis od ČEZ Distribuce ve kterém mne informovali, že od 1.2.2020 není k mému odběrnému místu přiřazený žádný dodavatel a žádali mne k bezodkladnému učinění kroků vedoucích ke sjednání nápravy. Yello mne informovalo, že mne připojí až od 8.2.2020 což mi potvrdili i u ČEZu, že na mým odběrným místě evidují dodavatele elektřiny Yello až od 8.2.2020 a že elektřinu v době od 1.2.2020 do 7.2.2020 mi vyúčtuje ČEZ. Musel jsem si to u Yello vyhádat aby respektovali smlouvu a učinili nápravu což se stalo až někdy asi 10.2.2020 kdy zpětně zaevidovali dodávku elektřiny od 1.2.2020. Jedna se asi o šlendryjánství kdy nového zákazníka zaeviduji u distributora energie tak jak jim to vyhovuje a to, že bude několik dnů bez dodavatele jich nezajímá. Doporučil bych to řešit už nyní s novým dodavatelem elektřiny a nečekat až tě distributor bude informovat, že na tvým odběrným místě neevidují žádného dodavatele a budou tě žádat o učinění nápravy.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
13. 10. 2021 20:15 Odeslat příspěvek
myšpulín píše
Já odstoupení udělal přes https://online.3-e.cz a potvrdili mi ho asi 3 den do mailu, to jsem vytiskl a donesl s dalšími podklady na ČEZ, kde jsem uzavřel novou smlouvu.

Já podepisoval plnou moc a ujišťovali mě 6.10. že za mě pošlou výpověď....
nevím jestli má nyní význam dávat extra výpověď u 3e když stejně skončili....
ČEZ dává pokutu jen 150 Kč za nevyužitý měsíc pokud odejdu v době fixace.... Takže budu 2 roky sledovat....
Slibuji že již nikdy malý dodavatel :-D


Offline - Návštěvník Profil 
14. 10. 2021 09:15 Odeslat příspěvek
Ufff.. Tak tu mám další věc...

V současnosti mám čerstvě uzavřené smlouvy s E.ONem, podepsané o zpětně doručené i z jejich strany, a to smlouvy na elektřinu (dodávka od 1.11.2021) a plyn (dodávka od 3.11.2021)

...a teď mi právě přistálo v mailu tohle:

________________________________

Vážený zákazníku,

dovolte, abychom Vás informovali o ukončení Smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy s Vaším stávajícím obchodníkem s plynem. Důvodem ukončení je oznámení Operátora trhu, který v souladu s § 118 odst. 5 vyhlášky č. 349/2015 Sb., o Pravidlech trhu s plynem, pozastavuje možnost nominovat, přenášet a přebírat odpovědnost za odchylku a účastnit se vnitrodenního trhu s plynem společnosti Europe Easy Energy a.s..

Tímto Vám oznamujeme, že s účinností od 17.10.2021 není pro Vaše odběrné místo EIC XXXXXXXXX, umístěné na adrese: XXXXX, město XXXXX, zajištěna dodávka a distribuce plynu.

Současně Vám sdělujeme, že pokud si nejpozději v termínu do 17.10.2021 nezajistíte dodávku plynu od jiného Vámi zvoleného obchodníka s plynem, bude Vám v souladu s § 12a zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon), ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "EZ"), s účinností od 17.10.2021 zajištěna dodávka plynu v náhradním režimu a to dodavatelem poslední instance (DPI), obchodníkem s plynem společnosti innogy Energie, s.r.o.

Poznámka:
Upozorňujeme na skutečnost, že dodavatel plynu poslední instance (DPI) není povinen (dle ustanovení § 12a zákona č. 458/2000 Sb., EZ) zajistit dodávku do Vašeho odběrného místa v náhradním režimu DPI v případě, že je na tomto odběrném místě evidován neoprávněný odběr plynu (NOP).

Dále Vám uvádíme, že dle ustanovení § 12a EZ je dodavatel poslední instance oprávněn do Vašeho odběrného místa dodávat nejvýše po dobu 6-ti měsíců. V této době je tak nutné si zajistit řádnou dodávku a distribuci plynu u Vámi zvoleného obchodníka s plynem. Současně Vám níže uvádíme odkaz na webové stránky Energetického regulačního úřadu: http://www.eru.cz/, kde jsou uvedeny všechny subjekty, které mají platnou licenci na obchod s plynem.

Děkujeme za využívání našich služeb.

S pozdravem
GasNet, s.r.o.
________________________________


Nevíte prosím, co mám teď dělat ? Jedná se o časový nesoulad vzniklý z aktuální bezprecedentní situace na trhu s energiemi nebo bordelem a chaosem v BE (respektive u 3E) ?

Mám to v tuto chvíli nechat plavat nebo nakoupit svíčky a zásoby slivovice ?

Díky

Marek


Offline - Hlavní administrátor Profil 
14. 10. 2021 09:22 Odeslat příspěvek
Zajímavá situace. BE končí prakticky okamžitě, takže na 14 dnů byste byl u dodavatele poslední instance.

Zkusil bych kontaktovat Eon, jestli by jeho dodávky nemohly vzhledem k ukončení činnosti BE a jeho firem začít dřív, než je v aktuální smlouvě. Jestli se vám tam v aktuálním zmatku podaří dovolat...


Offline - VIP uživatel Profil 
14. 10. 2021 09:34 Odeslat příspěvek
Aha, to vypadá, že s koncem smlouvy dodavatele skončila i smlouva s distributorem, což je nemilé. Osobně mám uzavřenou samostatnou smlouvu s distributorem plynu a elektřiny a jen měním dodavatele dle potřeby... Potřeba obratem uzavřít smlouvu s distributorem, tuším.


Offline - Návštěvník Profil 
14. 10. 2021 09:58 Odeslat příspěvek
Překvapivě jsem se po 10 minutách dovolal na linku E.ONu.

Řekli mi, že obě uzavřené smlouvy (elektřina, plyn) mají řádně evidované v jejich systému, ALE tím, že dodávka má začít až 1.11.2021, že se teprve vedení E.ONu rozhodne, jak s takovými smlouvami naloží a ve hře je prý i jejich odstoupení od smlouvy. To se dalo čekat. Jistota není žádná.. :-( Zatím marně hledám v čerstvě uzevřené smlouvě, na základě jaké klauzule mě můžou takhle jednoduše eventuálně poslat "do zadele"...

u plynu mám v nové smlouvě s E.ONem taxativně uvedeno toto:

"Produktová řada a cena Produktová řada: Pro Základní smluvní období (24 měsíců) se sjednává produktová řada Variant PRO a cena za dodávku plynu, která je pro toto období neměnná, je stanovena Ceníkem Variant PRO 24 Únor 2021, přiloženým ke Smlouvě. Pro Následující smluvní období se sjednává produktová řada Variant a cena za dodávku plynu bude stanovena Ceníkem Variant, který je ke dni uzavření této Smlouvy zveřejněn na www.eon.cz a Dodavatel je oprávněn jej jednostranně měnit."

u elektřiny je toto:

Produkt dodávky elektřiny: Klasik, Produktová řada: Pro Základní smluvní období (24 měsíců) platí individuální cena za dodávku elektřiny uvedená níže (tj. 1390 Kč/MWh a stálý měsíční plat 74 Kč bez DPH) . Pro následující období se sjednává produktová řada Variant a cena za dodávku elektřiny bude stanovena Ceníkem Variant zveřejněným ke dni uzavření této Smlouvy na www.eon.cz.


Offline - Poslední varování Profil 
16. 10. 2021 20:25 Odeslat příspěvek
A co pisemne pozadat EON o drivejsi - okamzite zahajeni dodavky? Dodavatel takovou moznost ma.

Napis jim to mailem ze chces zahajit dodavku okamzite a nasledne jim zavolej cislo pozadavku (z potvrzeni emailu) s urgenci vyrizeni.


Offline - Nadšenec Profil 
17. 10. 2021 13:07 Odeslat příspěvek
hahaha urgence, hahaha, pani ja chci urgenci, kamo spadne do uplne stejnyho urgen kose jako kazdy.


Offline - Návštěvník Profil 
12. 12. 2021 17:48 Odeslat příspěvek
Dostali jste už konečně vyúčtování? Podle jejich stránek na to měli 4 týdny.


Offline - Návštěvník Profil 
14. 12. 2021 14:51 Odeslat příspěvek
Také na něj marně čekám, hold se jim nechce vracet přeplatky. Vše ostatní z následného režimu DPI je už k dnešnímu dni srovnáno.


Offline - Poslední varování Profil 
14. 12. 2021 15:04 Odeslat příspěvek
evelista píše
hahaha urgence, hahaha, pani ja chci urgenci, kamo spadne do uplne stejnyho urgen kose jako kazdy.

Vetsina problemu je zpusobena chybnou zadosti (at uz chybnym pozadavkem nebo k chybnemu datu), novy dodavatel se zamitnuti dozvi az k okamziku planovaneho zahajeni dodavky a cely kolecko jede znova.


Offline - Návštěvník Profil 
6. 1. 2022 08:44 Odeslat příspěvek
Zdar energetici, :-)

Mám dotaz. Došlo vám už někomu finální vyúčtování za elektřinu a plyn od "Europe Easy Energy" ? Mě zatím ne. Moje poslední zúčtovací období u nich běželo od 1.4.2021 do toho jejich krachu (13.10.2021). U plynu mám zacvakané zálohy cca 10 litrů a u elektřiny asi 8 litrů. Očekávám u obou médií přeplatek, páč tohle období téměř kopíruje "mimo-topnou sezónu" a v létě se svítí také méně. Odhad u plynu a elektřiny celkem trefili, to jsem nerozporoval, a to už řádně ukončené období u DPI (v mém případě pouze cca 14 dní) už mám také pořešené a vyúčtované... ale "dcera Bohemky" si dává na čas... Možná až vyberou něco na nedoplatcích, tak pak uspokojí "přeplatníky", těžko říct... Písařík je vysmátej na Bahamách... :-/


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 1. 2022 10:08 Odeslat příspěvek
Dva měsíce se nic nedělo, tak jsem jim v půlce prosince napsal email a za tři pracovní dny mně konečné vyúčtování přišlo emailem. Plyn i elektřina přeplatek.
Protože slibovali všem poslat finální vyúčtování do konce roku, rozhodně bych to začal řešit.


Offline - Nadšenec Profil 
6. 1. 2022 10:24 Odeslat příspěvek
Taky zatím nic od nich nemáme, a to nám dpi skončilo před měsícem.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85  Další stránka
Stránka 83 z 85 [ Příspěvků: 1263 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies