FinExpert.cz

Přihlásit se


 Další stránka

Europe Easy Energy a.s

Offline - Nadšenec Profil 
7. 6. 2014 11:08 Odeslat příspěvek
Jaké s nimi máte zkušenosti
Děkuji za pozitivní i negativní ohlasy
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
7. 6. 2014 12:35 Odeslat příspěvek
Zkušenosti takové průměrné. Bezesporu se zdá, že zatím patří mezi solidnější dodavatele, slušné smluvní podmínky, dobré ovládání přes internet. Přesto se při přechodu občas vyskytnou prakticky neřešitelné problémy. Jak se zdáli dřív velice výhodní, tak teď zdražili a už se asi dají najít levnější nabídky.


Offline - Návštěvník Profil 
7. 6. 2014 13:42 Odeslat příspěvek
Já jsem zase s přechodem k nim neměl problémy vůbec žádné, dokonce se zvládli přizpůsobit i když se eon chvíli vzpíral. Od té doby je komunikace v podstatě jen přes faktury, když se vyskytl přeplatek, poslali ho v podstatě hned. Když se mi stalo, že jsem neměl na účtu dost peněz na pravidelné inkaso, poslali slušné upozornění mailem a SMS a víc to neřešili.
Je fakt, že už nejsou nejlevnější, ale pro mě osobně těch (skoro doslova) pár korun ročně bohatě vyváží fakt, že mám smlouvu na dobu neurčitou. Až se mi u nich přestane líbit, prostě odejdu a basta. Když to srovnám s Bohemkou, od které jsem se snažil víc než rok vyvázat dědu, tak je to jednání na úplně jiné úrovni.
U těch cen je to takové ošemetné. Všichni "alternativní" dodavatelé je drží na +/- stejné úrovni (tedy alespoň ti, kteří se snaží jednat se zákazníky fér), jeden rok se dá pár korun ušetřit tady, druhý jinde. Mě osobně za to ty přechody nestojí, i když jsou snadné. Jiná situace je u "tradičních" dodavatelů a jejich produktů pro blby, kteří nejsou schopní přejít jinam (podobně jako účty u České spořitelny :-)). Kdybych si dnes měl vybírat znovu, tak si určitě vyjedu srovnání cen a pak si vyberu dle smluvních podmínek.


Offline - Poslední varování Profil 
7. 6. 2014 15:07 Odeslat příspěvek
Jsem u nich s plynem a elektřinou už více jak rok a prozatím nevidím důvod ke změně a přechodu k někomu jinému. Ty ceny až tolik nesleduji, ale i když možná už nejsou nejlevnější tak asi stále patří k těm levnějším dodavatelům energií. Hlavně jsou levnější než RWE a ČEZ od kterých jsem k ním přešel. Trochu jsem měl s nimi problém při přechodu k ním s elektřinou, protože až do poslední chvíle jsem neměl jistotu jestli je vše v pořádku a vše za mne vyřídili tak jak jsem jim na to dal plnou moc. Nakonec vše dopadlo dobře, ale kdybych to u nich neurgoval tak by možná problém s tím mohl nastat. Je také dobré si vše pečlivě kontrolovat a veškeré případné nedostatky reklamovat a domáhat se nápravy. Je známé, že dělají problémy s vyplácením bonusu za jejích věrnostní program. Mělo by to být odečtené ve faktuře po ukončení příslušného období, ale nejsem sám kdo to ve faktuře odečtené neměl. Po reklamaci to ale bez problémů dodatečně vyplatili. Připadá mi to, že možná spoléhají na to, že si toho asi ne každý všimne a proto to ne každému budou muset vyplatit. Komunikace s nimi není špatná i když někdy by mohla být lepší. Ze začátku když se někdo zajímá o přechod k ním tak na e-maily reagují docela rychle a ochotně, ale když už ho jako jejích zákazníka získají tak mi to připadá, že případná komunikace s nimi trochu vázne. Svým zákazníkům poskytují zdarma asistenční službu, ale šíří se informace, že údajně to má být pouze do konce letošního roku. Prozatím jsem tuto službu nepotřeboval využít, ale je to myslím dobrá služba a bylo by škoda kdyby to byla pravda a opravdu to zrušili.


Naposledy upravil vlazy dne 7. 6. 2014 16:35, celkově upraveno 1


Offline - Nadšenec Profil 
7. 6. 2014 15:46 Odeslat příspěvek
Ja jsem k nim presel pres eaukci www.ecentre.cz , vysoutezili si me s nejlevnejsi nabidkou, predchozi dodavatel byl Amper Market, oba dva jsou OK, ale 3E dokazal byt jeste levnejsi.


Offline - Nadšenec Profil 
9. 6. 2014 07:43 Odeslat příspěvek
Nevýte jestli ješte platí nějáký bonus za přivedení nového zákazníka?
Děkuji


Offline - Diskutér Profil 
9. 6. 2014 11:08 Odeslat příspěvek
Mají akci "přiveď souseda a dostaneš 300 Kč". Jen jsem nikde nenašel podmínky, jestli to opravdu musí být soused z domu, nebo to může být i někdo odjinud, třeba příbuzný, známý, kamarád apod.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
9. 6. 2014 11:23 Odeslat příspěvek
Akce skončila k 31. 12. 2013 - http://www.3-e.cz/kampane-prived-souseda


Offline - Kolemjdoucí Profil 
10. 6. 2014 09:49 Odeslat příspěvek
Jsem u Europe Easy Energy již více než dva roky. Odešel jsem od RWE, odebírám od nich plyn. A moje zkušenost s nimi je velmi špatná. Špatný servis. Zhruba na podzim minulého roku jsem potřeboval udělat rozdělení mých faktur. U Ampermarketu, kde odebírám elektřinu mně tu změnu udělali a u Europe to nešlo, měl jsem smůlu. Nedívám se na jenom cenu, ale hlavně pro mě je důležitý hlavně servis. Další špatná zkušenost, měl mně Europe vracet přeplatek za plyn. Splatnost 4.6.2014. Dneska tam volám, kdy mně přijde vrácení přeplatku a já jim dlužím 1 zálohu. Zálohu jsem poslal o 12 dní později. Až jim přijdou peníze, tak pošlou. A přitom stačilo si tu zálohu strhnout z přeplatku. což mně přijde logické a normální. >:-(
Doporučuji změnit dodavatele plynu a to já osobně sám také udělám.


Offline - Nadšenec Profil 
10. 6. 2014 10:33 Odeslat příspěvek
Díky mě jde o odběr elektřiny


Offline - Diskutér Profil 
10. 6. 2014 10:36 Odeslat příspěvek
lodzik: Díky, tyhle zkušenosti jsou hodně cenné. Bohužel kvalita servisu a výše ceny nemusí být v přímém vztahu, hodně špatné zkušenosti jsou s ČEZem, který patří k dražším dodavatelům.

Co konkrétně máš na mysli pod "rozdělením faktury"? EEE nemají nějakou online aplikaci pro náhledy spotřeby a plateb?


Offline - Diskutér Profil 
10. 6. 2014 15:13 Odeslat příspěvek
Máte někdo informaci, že asistenční služba letos končí? Protože pak by tato firma přestala být zajímavá. Jsou cenově levnější dodavatelé.


Offline - Poslední varování Profil 
10. 6. 2014 15:33 Odeslat příspěvek
astrapa píše
Máte někdo informaci, že asistenční služba letos končí?
http://forum.finexpert.e15.cz/viewtopic.php?p=10151462#p10151462


Offline - Diskutér Profil 
10. 6. 2014 15:37 Odeslat příspěvek
Já tam volal a bohužel mi řekli, že letos končí a nemají informaci, že by byla něčím nahrazena. Proto se ptátm, jestli tu informaci někdo tady nemá.

Je to škoda, EEE opravdu přichází o velkou konkurenční výhodu, byť samozřejmě domácí asistence obvykle bývá zdarma v rámci pojištění domácnosti, ale EEE v ní mělo navíc i medicínskou poradnu.


Offline - Nadšenec Profil 
10. 6. 2014 21:57 Odeslat příspěvek
To že asistenční služby zkončí je škoda. Třeba tohle byl důvot proč k nim chtějí přejít moji rodičE. Smlouva u PRE Jim končí v rosinci. Tak na podziim se podívám a uvidím .


Naposledy upravil D.roak dne 11. 6. 2014 05:56, celkově upraveno 1
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 76  Další stránka
Stránka 1 z 76 [ Příspěvků: 1136 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies