FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Předchozí stránka | Další stránka |
Europe Easy Energy a.s |
---|
mahdy1666 - Návštěvník |
13. 10. 2021 19:17 |
Stejně mám takový tušení, že nás pravý vypečou. Myslím, že velcí dodavatelé budou sázet na to, že s nima do sporu plebs nepůjde... Ale třeba jsem jen negativista...
|
Poslední příspěvek |
vlazy - Poslední varování |
13. 10. 2021 20:03 |
mahdy1666 píše co mě zarazilo je start dodávky 3.11.2021 (elektřina je od 1.11.2021). Co myslíte, jedná se o lidskou chybu přepisu textu nebo holt budeme 2-3 dny o svíčkách? O svíčkách asi nebudeš. Měl jsem podobnou situaci když jsem loni v únoru přecházel přes skautskou energií od 3-e k Yello. S 3-e jsem měl vypovězenou dodávku elektřiny k 31.1.2020 a Yello mi mělo podle smlouvy zahájit dodávku od 1.2.2020, ale bohužel nezahájili. Dostal jsem dopis od ČEZ Distribuce ve kterém mne informovali, že od 1.2.2020 není k mému odběrnému místu přiřazený žádný dodavatel a žádali mne k bezodkladnému učinění kroků vedoucích ke sjednání nápravy. Yello mne informovalo, že mne připojí až od 8.2.2020 což mi potvrdili i u ČEZu, že na mým odběrným místě evidují dodavatele elektřiny Yello až od 8.2.2020 a že elektřinu v době od 1.2.2020 do 7.2.2020 mi vyúčtuje ČEZ. Musel jsem si to u Yello vyhádat aby respektovali smlouvu a učinili nápravu což se stalo až někdy asi 10.2.2020 kdy zpětně zaevidovali dodávku elektřiny od 1.2.2020. Jedna se asi o šlendryjánství kdy nového zákazníka zaeviduji u distributora energie tak jak jim to vyhovuje a to, že bude několik dnů bez dodavatele jich nezajímá. Doporučil bych to řešit už nyní s novým dodavatelem elektřiny a nečekat až tě distributor bude informovat, že na tvým odběrným místě neevidují žádného dodavatele a budou tě žádat o učinění nápravy. |
otava5 - Kolemjdoucí |
13. 10. 2021 20:15 |
myšpulín píše Já odstoupení udělal přes https://online.3-e.cz a potvrdili mi ho asi 3 den do mailu, to jsem vytiskl a donesl s dalšími podklady na ČEZ, kde jsem uzavřel novou smlouvu. Já podepisoval plnou moc a ujišťovali mě 6.10. že za mě pošlou výpověď.... nevím jestli má nyní význam dávat extra výpověď u 3e když stejně skončili.... ČEZ dává pokutu jen 150 Kč za nevyužitý měsíc pokud odejdu v době fixace.... Takže budu 2 roky sledovat.... Slibuji že již nikdy malý dodavatel |
mahdy1666 - Návštěvník |
14. 10. 2021 09:15 |
Ufff.. Tak tu mám další věc...
V současnosti mám čerstvě uzavřené smlouvy s E.ONem, podepsané o zpětně doručené i z jejich strany, a to smlouvy na elektřinu (dodávka od 1.11.2021) a plyn (dodávka od 3.11.2021) ...a teď mi právě přistálo v mailu tohle: ________________________________ Vážený zákazníku, dovolte, abychom Vás informovali o ukončení Smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy s Vaším stávajícím obchodníkem s plynem. Důvodem ukončení je oznámení Operátora trhu, který v souladu s § 118 odst. 5 vyhlášky č. 349/2015 Sb., o Pravidlech trhu s plynem, pozastavuje možnost nominovat, přenášet a přebírat odpovědnost za odchylku a účastnit se vnitrodenního trhu s plynem společnosti Europe Easy Energy a.s.. Tímto Vám oznamujeme, že s účinností od 17.10.2021 není pro Vaše odběrné místo EIC XXXXXXXXX, umístěné na adrese: XXXXX, město XXXXX, zajištěna dodávka a distribuce plynu. Současně Vám sdělujeme, že pokud si nejpozději v termínu do 17.10.2021 nezajistíte dodávku plynu od jiného Vámi zvoleného obchodníka s plynem, bude Vám v souladu s § 12a zákona č. 458/2000 Sb., o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích a o změně některých zákonů (energetický zákon), ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "EZ"), s účinností od 17.10.2021 zajištěna dodávka plynu v náhradním režimu a to dodavatelem poslední instance (DPI), obchodníkem s plynem společnosti innogy Energie, s.r.o. Poznámka: Upozorňujeme na skutečnost, že dodavatel plynu poslední instance (DPI) není povinen (dle ustanovení § 12a zákona č. 458/2000 Sb., EZ) zajistit dodávku do Vašeho odběrného místa v náhradním režimu DPI v případě, že je na tomto odběrném místě evidován neoprávněný odběr plynu (NOP). Dále Vám uvádíme, že dle ustanovení § 12a EZ je dodavatel poslední instance oprávněn do Vašeho odběrného místa dodávat nejvýše po dobu 6-ti měsíců. V této době je tak nutné si zajistit řádnou dodávku a distribuci plynu u Vámi zvoleného obchodníka s plynem. Současně Vám níže uvádíme odkaz na webové stránky Energetického regulačního úřadu: http://www.eru.cz/, kde jsou uvedeny všechny subjekty, které mají platnou licenci na obchod s plynem. Děkujeme za využívání našich služeb. S pozdravem GasNet, s.r.o. ________________________________ Nevíte prosím, co mám teď dělat ? Jedná se o časový nesoulad vzniklý z aktuální bezprecedentní situace na trhu s energiemi nebo bordelem a chaosem v BE (respektive u 3E) ? Mám to v tuto chvíli nechat plavat nebo nakoupit svíčky a zásoby slivovice ? Díky Marek |
Marek Lutonský - Hlavní administrátor |
14. 10. 2021 09:22 |
Zajímavá situace. BE končí prakticky okamžitě, takže na 14 dnů byste byl u dodavatele poslední instance.
Zkusil bych kontaktovat Eon, jestli by jeho dodávky nemohly vzhledem k ukončení činnosti BE a jeho firem začít dřív, než je v aktuální smlouvě. Jestli se vám tam v aktuálním zmatku podaří dovolat... |
dalich - VIP uživatel |
14. 10. 2021 09:34 |
Aha, to vypadá, že s koncem smlouvy dodavatele skončila i smlouva s distributorem, což je nemilé. Osobně mám uzavřenou samostatnou smlouvu s distributorem plynu a elektřiny a jen měním dodavatele dle potřeby... Potřeba obratem uzavřít smlouvu s distributorem, tuším.
|
mahdy1666 - Návštěvník |
14. 10. 2021 09:58 |
Překvapivě jsem se po 10 minutách dovolal na linku E.ONu.
Řekli mi, že obě uzavřené smlouvy (elektřina, plyn) mají řádně evidované v jejich systému, ALE tím, že dodávka má začít až 1.11.2021, že se teprve vedení E.ONu rozhodne, jak s takovými smlouvami naloží a ve hře je prý i jejich odstoupení od smlouvy. To se dalo čekat. Jistota není žádná.. Zatím marně hledám v čerstvě uzevřené smlouvě, na základě jaké klauzule mě můžou takhle jednoduše eventuálně poslat "do zadele"... u plynu mám v nové smlouvě s E.ONem taxativně uvedeno toto: "Produktová řada a cena Produktová řada: Pro Základní smluvní období (24 měsíců) se sjednává produktová řada Variant PRO a cena za dodávku plynu, která je pro toto období neměnná, je stanovena Ceníkem Variant PRO 24 Únor 2021, přiloženým ke Smlouvě. Pro Následující smluvní období se sjednává produktová řada Variant a cena za dodávku plynu bude stanovena Ceníkem Variant, který je ke dni uzavření této Smlouvy zveřejněn na www.eon.cz a Dodavatel je oprávněn jej jednostranně měnit." u elektřiny je toto: Produkt dodávky elektřiny: Klasik, Produktová řada: Pro Základní smluvní období (24 měsíců) platí individuální cena za dodávku elektřiny uvedená níže (tj. 1390 Kč/MWh a stálý měsíční plat 74 Kč bez DPH) . Pro následující období se sjednává produktová řada Variant a cena za dodávku elektřiny bude stanovena Ceníkem Variant zveřejněným ke dni uzavření této Smlouvy na www.eon.cz. |
vpe - Poslední varování |
16. 10. 2021 20:25 |
A co pisemne pozadat EON o drivejsi - okamzite zahajeni dodavky? Dodavatel takovou moznost ma.
Napis jim to mailem ze chces zahajit dodavku okamzite a nasledne jim zavolej cislo pozadavku (z potvrzeni emailu) s urgenci vyrizeni. |
evelista - Nadšenec |
17. 10. 2021 13:07 |
hahaha urgence, hahaha, pani ja chci urgenci, kamo spadne do uplne stejnyho urgen kose jako kazdy.
|
JordanT - Návštěvník |
12. 12. 2021 17:48 |
Dostali jste už konečně vyúčtování? Podle jejich stránek na to měli 4 týdny.
|
Pavel444 - Návštěvník |
14. 12. 2021 14:51 |
Také na něj marně čekám, hold se jim nechce vracet přeplatky. Vše ostatní z následného režimu DPI je už k dnešnímu dni srovnáno.
|
vpe - Poslední varování |
14. 12. 2021 15:04 |
evelista píše hahaha urgence, hahaha, pani ja chci urgenci, kamo spadne do uplne stejnyho urgen kose jako kazdy. Vetsina problemu je zpusobena chybnou zadosti (at uz chybnym pozadavkem nebo k chybnemu datu), novy dodavatel se zamitnuti dozvi az k okamziku planovaneho zahajeni dodavky a cely kolecko jede znova. |
mahdy1666 - Návštěvník |
6. 1. 2022 08:44 |
Zdar energetici,
Mám dotaz. Došlo vám už někomu finální vyúčtování za elektřinu a plyn od "Europe Easy Energy" ? Mě zatím ne. Moje poslední zúčtovací období u nich běželo od 1.4.2021 do toho jejich krachu (13.10.2021). U plynu mám zacvakané zálohy cca 10 litrů a u elektřiny asi 8 litrů. Očekávám u obou médií přeplatek, páč tohle období téměř kopíruje "mimo-topnou sezónu" a v létě se svítí také méně. Odhad u plynu a elektřiny celkem trefili, to jsem nerozporoval, a to už řádně ukončené období u DPI (v mém případě pouze cca 14 dní) už mám také pořešené a vyúčtované... ale "dcera Bohemky" si dává na čas... Možná až vyberou něco na nedoplatcích, tak pak uspokojí "přeplatníky", těžko říct... Písařík je vysmátej na Bahamách... |
DrholecR - Mírně pokročilý |
6. 1. 2022 10:08 |
Dva měsíce se nic nedělo, tak jsem jim v půlce prosince napsal email a za tři pracovní dny mně konečné vyúčtování přišlo emailem. Plyn i elektřina přeplatek.
Protože slibovali všem poslat finální vyúčtování do konce roku, rozhodně bych to začal řešit. |
yndezit - Nadšenec |
6. 1. 2022 10:24 |
Taky zatím nic od nich nemáme, a to nám dpi skončilo před měsícem.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85 Další stránka Stránka 83 z 85 [ Příspěvků: 1263 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |