FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Fonergy

Offline - Diskutér Profil 
14. 8. 2014 06:07 Odeslat příspěvek
Nájemník neplatí činži - potřebuji se ho malinko drasticky zbavit. Za chvíli už začne zima, bez elektřiny nebo plynu se neobejde.
Poslední příspěvek


Offline - Inventář Profil 
14. 8. 2014 09:31 Odeslat příspěvek
Tos nemyslel vážně, že ne?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
14. 8. 2014 10:08 Odeslat příspěvek
Nechci zakládat nové téma, tak to píšu sem. Přecházím s plynem od 1. 8. k Blue-gas. Poslali rozpis záloh, ale neuvedli, co se má zadat do variabilního (případně jiného) symbolu tak, aby byla platba identifikovatelná. Na email nereagují a telefony nezvedají (což není zrovna ok). Splatnost 1. zálohy je zítra. Nemáte někdo zkušenost přímo s blue-gas, případně s jiným dodavatelem, co do variabilního nebo jiného symbolu napsat? Nebo jsou schopni platbu identifikovat i bez toho (pochybuju)? Díky.


Offline - Diskutér Profil 
14. 8. 2014 11:22 Odeslat příspěvek
mikicz: Jako pronajímatel jsem povinen dodávat jen vodu, o povinnosti dodávat elektřinu nikde nic není. Když ty nebudeš platit elektrárně, tak tě vypnou. Když nájemník neplatí pronajímateli (on je poskytovatel té služby vůči nájemníkovi), tak ho vypne. Totéž u SVJ, nebude platit - vypnou celý dům.
Hledám jen levnou cestu znovuzapojení.


Offline - Diskutér Profil 
17. 8. 2014 15:28 Odeslat příspěvek
Tak koukám, že Fonergy u plynu v Praze trochu podražil, resp. nejlevnější je nyní 3-e, za ním Halimedes a Fonergy až třetí.
U elektřiny je Fonergy pořád nejlevnější.


Offline - Diskutér Profil 
17. 8. 2014 17:31 Odeslat příspěvek
To astrapa:

U Fonergy cenu plynu ani elektřiny neměnili (platí ceník od 1.1.2014). Takže zbylí dva mohli jedině zlevnit...


Offline - Diskutér Profil 
17. 8. 2014 18:59 Odeslat příspěvek
To je právě ono, Fonergy nezmění ceník, jiní zlevní a rozdíl dělá asi 200 Kč na mém bytě (u plynu). U matčina bytu byl před 2 roky nejlevnější Elimon, teďka je nejlevnější Fonergy a rozdíl dělá 1000 Kč (elektřina+plyn)! Podobně u mých nájemních bytů. Rozhoduju se ke komu přejít, když přejdu k Fonergy, přechod trvá 4 měsíce, co když v listopadu-prosinci jiný dodavatel zlevní tak radikálně, že rozdíl bude ještě o 500-1000 Kč znatelnější?


Offline - Diskutér Profil 
17. 8. 2014 21:12 Odeslat příspěvek
Napadá mě, že z tohoto pohledu je ale výhodnější dodavatel, který v průběhu roku ceník mění (tedy i zlevňuje, protože od roku 2013 na trhu elektřina zlevňuje). Naopak Fonergy garantuje ceník do 31.12.2015, pokud by tedy současnou cenu 4,78 Kč do konce roku 2015 neměnil, tak v příštím roce se logicky stane dražším, jelikož ceny na trhu klesají a budou se objevovat levnější dodavatelé např. s cenou 4,40 Kč (což je odhad cen na příští rok).


Offline - Diskutér Profil 
17. 8. 2014 21:39 Odeslat příspěvek
Ty jsi tu jejich garanci ale špatně pochopil.

Citace
Garantujeme ceny elektřiny a plynu do konce roku 2015 bez fixace a bez závazků
Na rozdíl od fixace tak bude v případě snížení ceny všem zákazníkům cena automaticky snížena.


Offline - Diskutér Profil 
18. 8. 2014 07:13 Odeslat příspěvek
Ne, já to myslel tak, že na trhu se nepochybně objeví dravější konkurence a Fonergy přestane být nejlevnější i u elektřiny a u plynu klesne v žebříčku ještě více dolů!


Offline - Diskutér Profil 
18. 8. 2014 07:55 Odeslat příspěvek
Jak to víš? ;-)


Offline - Diskutér Profil 
5. 9. 2014 17:42 Odeslat příspěvek
Mám problém s odhlášením babičky z elektřiny/plynu a přihlášení sebe na její místo. Problém je, že ona bydlí v nájemním bytě (byt patří městu). Na Fonergy chtějí, aby při takovém přepisu (tj. ona se odhlásí, já přihlásím) se ukázala buď: kupní smlouva, darovací smlouva, nájemní smlouva. Logicky nic takového nemůžu předložit. Máte alternativní nápad?


Offline - Diskutér Profil 
6. 9. 2014 06:15 Odeslat příspěvek
Nevyhanej babicku! :)


Offline - Diskutér Profil 
17. 9. 2014 19:59 Odeslat příspěvek
Tak jsem zjistil, že Fonergy má jenom placenou linku 840... Odmítají mi dát normální geografické číslo, na které můžu volat zdarma. Nedokážu je přesvědčit, že volání na 840... je zpoplatněné, kdežto volání na 572... bych měl zadarmo.

Pokud jste někdo klientem Fonergy a taky vám to vadí, napište jim prosím email, asi jsem fakt první, kdo je na to upozornil a nechtějí to řešit.


Offline - Diskutér Profil 
18. 9. 2014 09:10 Odeslat příspěvek
astrapa píše
Tak jsem zjistil, že Fonergy má jenom placenou linku 840...


To jsi zjistil tedy brzo. ;-)
Teoreticky geografické číslo nemusejí mít vůbec přidělené. Tím neříkám, že to v jejich případě tak je.

Jinak pokud ti to až tak vadí, tak jim zavolej přes Skype...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další stránka
Stránka 3 z 8 [ Příspěvků: 106 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies