FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Skautská energie

Offline - Nadšenec Profil 
15. 1. 2021 13:43 Odeslat příspěvek
mě taky . konečná faktura s zadaným samoodečtem. Jinak jsem vystřídal hodně obchodníků a nikdy mi se nestalo že by obchodník neakceptoval samoodečet
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
15. 1. 2021 14:10 Odeslat příspěvek
Yello mi dělalo dost velké problémy když jsem k ním přes Skautskou energií přecházel a tak se nedivím, že problémy dělají i nyní když od nich odcházím.


Offline - Diskutér Profil 
15. 1. 2021 15:35 Odeslat příspěvek
Takze jste to tu kazdej posilali na dve mista u te elektriky?
Ja mel info jen ze zapsat stav a zadat do Yello - samoodecet, takze to tam vse zapsano jo ale faktura porad nikde :(
Pripadne zda je tu nekdo z PRE uzemi, zda posilal Yello i PRE?


Offline - Diskutér Profil 
15. 1. 2021 16:00 Odeslat příspěvek
Nevidím nic špatného v tom, že se ten samoodečet nahlásí na 2 místa tj. dodavateli a distributorovi. Samozřejmě v případě, že se oběma nahlásí stejný stav.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 1. 2021 16:33 Odeslat příspěvek
Nahlásit to můžeš nicméně pak může distributor požadavek nahlášení odečtu od dodavatele zamítnout. Protože je duplicitní. Protože dodavatel tvůj odečet pošle ke schválení distribuci ale ta jej má a tak požadavek zamítne. Nezamítne jeho hodnotu. A napíše dodavateli že požadavek odečtu byl zamítnut. Ovšem hodnot odečtu se to nijak nedotkne a konečná fakturace je na hodnoty samoodečtu které jsi poslal oběma. Psal jsem že se mi to u Yello již stalo ale faktura byla správná podle odečtu poslaného oběma. A to na jaře minulého roku.
Žádná jiná faktura nedorazila ten email má informativní charakter tedy v případě že jde o duplicitní charakter zamítnutí odečtu.

Jestli máš konečnou fakturu jiná už nepřijde.


Offline - Diskutér Profil 
15. 1. 2021 17:21 Odeslat příspěvek
flightmax:
To, že je odečet duplicitní tak v tom bych nespatřoval problém. Distributor může odečet zaslaný od dodavatele zkontrolovat a porovnat s tím který už má a pokud oba odečty jsou stejné tak nevidím důvod proč by to měl distributor zamítat. Z Yello mi napsali mj., že "konečné vyúčtování z našich zkušeností proběhne nyní odhadem spotřeby za předcházející období. …… Prosíme proto, abyste nyní vyčkali na konečné vyúčtování,". Z toho bych usuzoval, že nějaké (třeba opravné) vyúčtování mi ještě zaslat můžou když mne prosí abych vyčkal na konečné vyúčtování a nebyl bych si tak jistý tím, že mi už žádnou jinou fakturu nezašlou. Pokud ten e-mail měl mít informativní charakter tak je dost blbě formulovaný a ve skutečnosti je tak spíše dezinformativní.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 1. 2021 18:08 Odeslat příspěvek
Dotaz. Má Kolobřík nějaký online portál? Nemůžu nic najít.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
15. 1. 2021 19:11 Odeslat příspěvek
To Vlazy: tak napiš distribuci proč to nedělají jak by si chtěl ty. A pokud ti přijde ještě další faktura tak ji u Yello reklamuj. Nic jiného ti nezbývá.


Offline - Nadšenec Profil 
15. 1. 2021 21:37 Odeslat příspěvek
Ja to napsal jen do toho yello online formulare a faktura prisla dva dny zpatky.


Offline - Diskutér Profil 
16. 1. 2021 01:12 Odeslat příspěvek
flightmax:
Tu nejde o to jak bych to chtěl já. To by snad tak mělo být samozřejmosti a mělo by to být i logické.


Offline - Nadšenec Profil 
16. 1. 2021 02:47 Odeslat příspěvek
vlazy píše
Yello mi dělalo dost velké problémy když jsem k ním přes Skautskou energií přecházel a tak se nedivím, že problémy dělají i nyní když od nich odcházím.

No mě nedělalo Yello problém ani kdy jsem k nim přecházel jak přes skautskou a odcházel v rámci skautské. Tak v případě kdy jsem k nim přecházel a odešel bez skautů

-- 16. 1. 2021 01:49 --

lubik2 píše
Dotaz. Má Kolobřík nějaký online portál? Nemůžu nic najít.
https://kolibrik.d3soft.cz/D3Soft.Isu.Web/


Offline - Administrátor Profil 
16. 1. 2021 10:56 Odeslat příspěvek
lubik2 píše
Dotaz. Má Kolobřík nějaký online portál? Nemůžu nic najít.

Kód
https://kolibrik.d3soft.cz/D3Soft.Isu.Web/


Offline - Diskutér Profil 
16. 1. 2021 12:57 Odeslat příspěvek
D.roak:
To, že tobě Yello nedělalo problémy ještě neznamená, že nikomu jinému je dělat nemohli.

Rop píše
lubik2 píše
Dotaz. Má Kolobřík nějaký online portál? Nemůžu nic najít.

Kód
https://kolibrik.d3soft.cz/D3Soft.Isu.Web/
Lidi naučte se už konečně vkládat odkazy jako klikací. Především administrátoři by to měli umět a pokud to neumí tak by měli zvážit rezignaci na tuto funkci. :-|
https://kolibrik.d3soft.cz/D3Soft.Isu.Web/

Kde se dají získat přihlašovací údaje do tohoto portálu Kolibříka? Mají tam uvedené, že "Přihlašovací údaje vám byly automaticky zaslány na e-mail uvedený ve smlouvě", ale mne nic takového nezaslali. Alespoň v žádném e-mailu od nich jsem to nenašel.


Offline - Trvalý BAN Profil 
16. 1. 2021 13:21 Odeslat příspěvek
To by byl admin ten vlazy, ten by tu udělal pořádek. :tleskani


Offline - Administrátor Profil 
16. 1. 2021 13:48 Odeslat příspěvek
vlazy: on to byl účel, aby odkaz nebyl klikací. Možná to mělo i něco znamenat, nemyslíš? Třeba, že ten portál existuje, ale nikdo se do něj nedostane, ty tydýte.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 74  Další stránka
Stránka 67 z 74 [ Příspěvků: 1107 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies