FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Předchozí stránka | Další stránka |
Skautská energie |
---|
petrE70 - Mírně pokročilý |
16. 10. 2021 15:08 |
andreasbaader píše A ceny opravdu platí z toho ceníku z roku 2020? Ano součástí smlouvy je ceník a ceny sedí s tím co je na stránkách. Ale jak dlouho nikdo neví. |
Poslední příspěvek |
S474N - Inventář |
16. 10. 2021 15:30 |
S vama, co se bavil CEZ, co jste jim rekli? A opravdu u nich nemate nejaky jiny produkt? Jak je mozne, ze s nekym se nebavi a jinemu to udelaji?
|
dave_no - Mírně pokročilý |
16. 10. 2021 15:32 |
Já řekl, že jsem bývalý klient Skautů...
|
xls - Inventář |
16. 10. 2021 15:33 |
Počítám, že to velká výhra nebude. Co nevidět vydají ceník, který bude asi vyšší než ty fixy, navíc ho budou moci kdykoli zvýšit.
|
S474N - Inventář |
16. 10. 2021 15:38 |
XLS: ja vidim pozitivum v tom, ze clovek prekona par mesicu. A naopak bych zvazoval hned podat i vypoved (pokud tedy si nepockat jen na proste navyseni a odejit hned). Ta cena DPI je proste tak skareda, ze ji v pripade plynu nechci ani videt.
Stejne je to zajimave, ze cena elektriny nejak odpovida o par stovek cene na burze a v pripade plynu se bavime o nasobku. |
elinor - Mírně pokročilý |
16. 10. 2021 15:52 |
Dnes před 14 h mne kontaktoval Centropol. Věděli, že mám Kolibříka (v létě mi podávali konkurenční nabídku) a nabízeli fix na dva roky - elektřina - s tím, že přijímají nové zákazníky. Působilo to na mě, že přes víkend budou obvolávat klienty padlých. Po té jsem kontaktovala ČEZ, získala smlouvu na dobu neurčitou. Ale byla jsem dřív jejich zákazník a dohledali jak kontakty, tak EAN. Nabízeli fix, musela jsem si o smlouvu na neurčito říct.
|
halentech - Návštěvník |
16. 10. 2021 16:17 |
Centropol je prý další na ráně...
|
evelista - Nadšenec |
16. 10. 2021 18:14 |
mestska legenda, urban legend
|
JumpingJackFlash - Návštěvník |
16. 10. 2021 18:14 |
Právě na TV Prima sdělili zajímavé info, pro ty kdo platí zálohy přes SIPO na poště a ještě jej nezaplatili, tak je možné si za poplatek 5Kč nechat na poště vyjet náhradní doklad SIPO a vyjmout platbu za energie zkrachovalému dodavateli. Což jednoznačně využiju a platbu za říjen již Kolibříkovi nepošlu. Radši něco případně někdy doplatím, než abych z těch šmejdů horko těžko doloval přeplatek.
|
Markil - Nadšenec |
16. 10. 2021 19:19 |
Já se na ČEZ dovolal kolem 17 h po cca 35 minutovém čekání na lince. Řekl jsem, že bych chtěl uzavřít smlouvy na elektřinu a plyn na dobu neurčitou a nebyl žádný problém. Takže nevím, proč někomu říkali, že to nejde... Jen se mi zmínila, že pak ceny nebudou nijak garantovat, ale když jsem řekl, že to vím, fixaci mi nenutila. Poslali mi pak smlouvy mailem k podpisu. Jen teď váhám, jak jim po poslat zpět. Při uzavírání smlouvy mi operátorka řekla, že to máme podepsat poslat zpět poštou. V průvodním dopise ale vidím, že by měla být možnost to i jen naskenovat a poslat mailem. Jak jste to posílali - řekli někomu, že to stačí i mailem?
|
vpe - Poslední varování |
16. 10. 2021 19:45 |
Plyn: Společnost Kolibřík energie, a. s., oznámila pozbytí možnosti dodávat plyn od 19. 10. 2021
Operátor trhu v souladu s § 118 odst. 5 vyhlášky č. 349/2015 Sb., o Pravidlech trhu s plynem, ve znění pozdějších předpisů, oznamuje, že pozastavuje ve svém systému činnost společnosti Kolibřík energie, a. s., IČ: 27735001, EIC: 27XKOLIBRIK-EN-K, z důvodu pozbytí možnosti dodávat plyn od 19. 10. 2021, a to na základě oznámení této společnosti, které operátor trhu obdržel dne 15. 10. 2021 v 18:00 hodin. V souladu s vyhláškou č. 349/2015 Sb., o Pravidlech trhu s plynem, je u zákazníků umožněn příjem rychlé změny dodavatele v období od 16.10.2021 8:00 hodin do 18.10.2021 8:00 hodin. Následně budou u příslušných zákazníků zahájeny dodávky dodavatelem poslední instance nebo jiným dodavatelem na základě rychlé změny dodavatele s účinností od 19.10.2021 6:00 hodin. Zahájení dodávek dodavatelem poslední instance se nevztahuje na zákazníka, jehož spotřeba plynu za posledních 12 měsíců byla vyšší než 630 MWh. Dodavatel poslední instance (DPI) je nástrojem, který chrání spotřebitele v případě úpadku jakéhokoliv dodavatele energií. Nastupuje okamžitě a energie od něj lidé mohou odebírat nejdéle půl roku. Kdykoliv během této doby si mohou vybrat nového řádného dodavatele a přejít k němu bez jakýchkoliv omezení. I pokud měli s původním dodavatelem uzavřenou smlouvu na dobu určitou, ta v rámci DPI již neplatí. Z ceníků Innogy DPI i plyne jakýsi i poplatek za změnu dodavatele = 300,- takže pokud to nestihnete změnit ve lhůtě do do 18.10.2021 8:00 hodin, tak možná, chápu-li správně… https://www.innogy.cz/-/media/Files/cen ... 211008.pdf a zejména chuťovka je dnešní (16.10.) změna měsíční stálý plat z 25,- na 100,- takže pro paneláky se sporákem (asi většina OM) dobrý vejvar. https://www.innogy.cz/-/media/Files/cen ... 16_GSN.pdf |
bufalobil1 - Nadšenec |
16. 10. 2021 19:54 |
Markil píše Já se na ČEZ dovolal kolem 17 h po cca 35 minutovém čekání na lince. Řekl jsem, že bych chtěl uzavřít smlouvy na elektřinu a plyn na dobu neurčitou a nebyl žádný problém. Takže nevím, proč někomu říkali, že to nejde... Jen se mi zmínila, že pak ceny nebudou nijak garantovat, ale když jsem řekl, že to vím, fixaci mi nenutila. Poslali mi pak smlouvy mailem k podpisu. Jen teď váhám, jak jim po poslat zpět. Při uzavírání smlouvy mi operátorka řekla, že to máme podepsat poslat zpět poštou. V průvodním dopise ale vidím, že by měla být možnost to i jen naskenovat a poslat mailem. Jak jste to posílali - řekli někomu, že to stačí i mailem? Mě přímo říkala, že je možné naskenovat a poslat emailem. |
octaviampi - Diskutér |
16. 10. 2021 19:54 |
Tak to by mně zajímalo, jak té rychlé změny docílit.
S ČEZem šlo komunikovat přes scany už v minulosti, kdy jsem u nich byl. |
vpe - Poslední varování |
16. 10. 2021 20:00 |
Ale jak docílíte toho, aby včas čez podal přihlášku (tedy vaši papirovo skenovou smlouvu zpracoval do neděle), viz můj předchozí koment, kdy třeba u plynu v GASNET, kde za změnu dodavatele v DPI chcou 300,- tedy pokud u plynu se nový dod. nepřihlásí do 18.10. pondělí 8:00 hodin ráno (a spadne to pod DPI)?
Taky by mě zajímalo, jak odhlásit OM u plynu v Gasnet, aby se mohl přihlásit nový odběratel (změna odběratele v OM standardně trvá velmi dlouho). -- 16. 10. 2021 21:08 -- Jo a jak myslíte, ze nebo zda bude probihat odecet? Udelaji nejaky mimoradny odecty nebo jak budete nahlasovat koncovy stav ke dni ukonceni dodavatele Kolibrik? |
Jan_21 - Návštěvník |
16. 10. 2021 20:11 |
Markil píše Já se na ČEZ dovolal kolem 17 h po cca 35 minutovém čekání na lince. Řekl jsem, že bych chtěl uzavřít smlouvy na elektřinu a plyn na dobu neurčitou a nebyl žádný problém. Takže nevím, proč někomu říkali, že to nejde... Jen se mi zmínila, že pak ceny nebudou nijak garantovat, ale když jsem řekl, že to vím, fixaci mi nenutila. Poslali mi pak smlouvy mailem k podpisu. Jen teď váhám, jak jim po poslat zpět. Při uzavírání smlouvy mi operátorka řekla, že to máme podepsat poslat zpět poštou. V průvodním dopise ale vidím, že by měla být možnost to i jen naskenovat a poslat mailem. Jak jste to posílali - řekli někomu, že to stačí i mailem? A jaké jsou ceny? |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 203 Další stránka Stránka 84 z 203 [ Příspěvků: 3041 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |