FinExpert.cz

Přihlásit se




Zkušenost s SPP

Offline - Kolemjdoucí Profil 
22. 4. 2021 20:39 Odeslat příspěvek
Dobrý den, chtěl bych se s vámi podělit o moji zkušenost s dodavatelem energií společností SPP. Jedním slovem ? ŠMEJDI! Neštítí se opravdu žádných praktik, klidně uzavřeli smlouvu po telefonu s mou 96.letou babičkou, která ani nevěděla že něco uzavřela. Po odstěhování a prodeji nemovitosti jsem se snažil ukončit dodávky plynu. U této firmy nemožné! Drží se odběrného místa zuby nehty, komunikují arogantně, neochotně, vyhrožují sankcemi atd. Až po předání právníkovi a jeho konání umožnili novému majiteli změnu dodavatele. Trvalo to 10 měsíců. Když už přišla konečná faktura, tak zase špatně, konečný stav nesouhlasil. Udělali ho odhadem spotřeby!!! Spletly se "jen" o 12750 Kč! (samozřejmě v jejich prospěch)Takže pokračujeme, reklamace, vyřizování... Hnus. On na tom místě sice není žádný odběr, ale stálý měsíční poplatek běží... Zneužít k zisku takto starou paní, na to musí být silný žaludek. Ale šlo to. Každopádně varuji před touto společností, mají opravdu klasické šmejdovské praktiky.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
25. 4. 2021 12:44 Odeslat příspěvek
nechci se jich zastavat, jejich chovani nemusi byt uplne fer,ale to ze neudelate pri ukonceni samoodecet je vas problem (jak maji zjistit konecny stav)..


Offline - Kolemjdoucí Profil 
28. 4. 2021 12:03 Odeslat příspěvek
Udělat samoodečet by opravdu nebyl problém, plynoměr při předávání nemovitosti po prodeji mám ofocený. Ale já jsem neukončoval odběr, přihlašoval si ho na sebe nový majitel u jiného dodavatele. Stejně jako ostatní energie. Tam si stavy zjistili sami. Musel byste zažít jejich chování, opravdu prostě nechtěli opustit odběrné místo a jen vymýšlely důvody proč to nejde. Žádná snaha, na otázku co brání ukončení dodávek plynu nebyli schopni (ochotni) odpovědět (konkrétní chybějící dokument, nebo třeba samoodečet). Nevěděl si s jejich přístupem rady ani nový dodavatel (ČEZ)
A není to poprvé co měním dodavatele některé energie, ale co bylo potřeba, tak se mnou vykomunikovali. Asi proto, že opravdu chtěli.
Nemusíte se mnou souhlasit, jen popisuji mou špatnou zkušenost.


Offline - Kolemjdoucí Profil 
7. 5. 2021 14:33 Odeslat příspěvek
Máme stejně špatnou zkušenost! Po smrti maminky bez šance na přepis. Stejně vysoké vyúčtování po půl roce, přesto, že jsme platili zálohy a nebyl žádný odběr. Reklamace na dlouho, jiné věci tvrdí po telefonu a jiné pošlou poštou. Po 8 měsících konečně vyřízeno dědictví a k notářce si poslali zase jíné vyúčtování...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď

Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 4 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies