FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
|
Zkušenost s SPP |
---|
Luděk 1 - Kolemjdoucí |
22. 4. 2021 20:39 |
Dobrý den, chtěl bych se s vámi podělit o moji zkušenost s dodavatelem energií společností SPP. Jedním slovem ? ŠMEJDI! Neštítí se opravdu žádných praktik, klidně uzavřeli smlouvu po telefonu s mou 96.letou babičkou, která ani nevěděla že něco uzavřela. Po odstěhování a prodeji nemovitosti jsem se snažil ukončit dodávky plynu. U této firmy nemožné! Drží se odběrného místa zuby nehty, komunikují arogantně, neochotně, vyhrožují sankcemi atd. Až po předání právníkovi a jeho konání umožnili novému majiteli změnu dodavatele. Trvalo to 10 měsíců. Když už přišla konečná faktura, tak zase špatně, konečný stav nesouhlasil. Udělali ho odhadem spotřeby!!! Spletly se "jen" o 12750 Kč! (samozřejmě v jejich prospěch)Takže pokračujeme, reklamace, vyřizování... Hnus. On na tom místě sice není žádný odběr, ale stálý měsíční poplatek běží... Zneužít k zisku takto starou paní, na to musí být silný žaludek. Ale šlo to. Každopádně varuji před touto společností, mají opravdu klasické šmejdovské praktiky.
|
Poslední příspěvek |
jichaj - Diskutér |
25. 4. 2021 12:44 |
nechci se jich zastavat, jejich chovani nemusi byt uplne fer,ale to ze neudelate pri ukonceni samoodecet je vas problem (jak maji zjistit konecny stav)..
|
Luděk 1 - Kolemjdoucí |
28. 4. 2021 12:03 |
Udělat samoodečet by opravdu nebyl problém, plynoměr při předávání nemovitosti po prodeji mám ofocený. Ale já jsem neukončoval odběr, přihlašoval si ho na sebe nový majitel u jiného dodavatele. Stejně jako ostatní energie. Tam si stavy zjistili sami. Musel byste zažít jejich chování, opravdu prostě nechtěli opustit odběrné místo a jen vymýšlely důvody proč to nejde. Žádná snaha, na otázku co brání ukončení dodávek plynu nebyli schopni (ochotni) odpovědět (konkrétní chybějící dokument, nebo třeba samoodečet). Nevěděl si s jejich přístupem rady ani nový dodavatel (ČEZ)
A není to poprvé co měním dodavatele některé energie, ale co bylo potřeba, tak se mnou vykomunikovali. Asi proto, že opravdu chtěli. Nemusíte se mnou souhlasit, jen popisuji mou špatnou zkušenost. |
MirkaN - Kolemjdoucí |
7. 5. 2021 14:33 |
Máme stejně špatnou zkušenost! Po smrti maminky bez šance na přepis. Stejně vysoké vyúčtování po půl roce, přesto, že jsme platili zálohy a nebyl žádný odběr. Reklamace na dlouho, jiné věci tvrdí po telefonu a jiné pošlou poštou. Po 8 měsících konečně vyřízeno dědictví a k notářce si poslali zase jíné vyúčtování...
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Stránka 1 z 1 [ Příspěvků: 4 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Bydlení » Energie, ekologické bydlení |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |