FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka 

Bidli energie - zkušenost

Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 11. 2022 11:35 Odeslat příspěvek
Denča12 píše
U dodavatele Bidli energie jsme již několik let.
Jsme spokojeni jak se službami, tak i s jejich vstřícným přístupem.

@Denčo12, a proč tedy Bidli klesá počet OPM jak v plynu
https://www.ote-cr.cz/cs/statistika/mes ... 2022-01-01
tak u elektřiny
https://www.ote-cr.cz/cs/statistika/mes ... 2022-01-01

Máš pro to vysvětlení?
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
8. 11. 2022 11:47 Odeslat příspěvek
Denča dnes založila účet aby poděkovala a pochválila Bidli. Tím je myslím její úkol splněn a ukončen :)


Offline - Poslední varování Profil 
9. 11. 2022 03:24 Odeslat příspěvek
Bidli vedouci zacinal tak, ze prinesl v M&M skolicim systemu multilevel marketingu prvni realnou realitni zakazku (volna cit.: “oni to fakt chteji koupit”) a tak museli M&M realne zacit ty reality i obchodovat (misto dosavadnich bezpracnych mlm licenci :-) Rikal tenhle tyden M.Jonas u Zizky v podcastu:-)

Tak to asi stale je Mlm, neboli ML *Marketing* kdo vi? ]:-<

Ted to bude pro vsechny vejvar to zastropovani, tak ukol znel jasne, nabor novych odberatelu :idea: :?:


Offline - Kolemjdoucí Profil 
5. 12. 2022 23:06 Odeslat příspěvek
Sám od Bidli odcházím a znám dva tři další domácnosti, které odcházejí také. Nevím jak ostatní, ale já rozhodně neodcházím kvůli spotovým cenám. Na těch by se dalo příští rok díky cenového stropu jen vydělat.

Problém je, že ten produkt prostě nezvládli. Jeden problém za druhým. Poslední problém je například ten, že nějak změnili výši záloh (jestli to avizovali ani nevím, mění je neustále) a přitom nechali v kalendáři záloh i ty staré zálohy. A přitom inkasem strhávají jen ty nové zálohy. Takže pak se v jejich portálu hromadí úhrady po splatnosti. Psal jsem jim kvůli tomu a samozřejmě nic.

Takových problémů už bylo víc, nebaví mě se tím už zabývat a ladit jim jejich produkt. A ta jejich komunikace - nebo spíš nekomunikace. Zkrátka kdyby to měli vychytané, nebo s rozumným množstvím problémů, tak alespoň já neodcházím.

Je to škoda. Nápad jako takový se mi líbí.


Offline - Poslední varování Profil 
6. 12. 2022 02:19 Odeslat příspěvek
Ninaa píše
Denča12 píše
U dodavatele Bidli energie jsme již několik let.
Jsme spokojeni jak se službami, tak i s jejich vstřícným přístupem.

@Denčo12, a proč tedy Bidli klesá počet OPM jak v plynu
https://www.ote-cr.cz/cs/statistika/mes ... 2022-01-01
tak u elektřiny
https://www.ote-cr.cz/cs/statistika/mes ... 2022-01-01

Máš pro to vysvětlení?


Už zase roste :-))
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, #
Stránka 2 z 2 [ Příspěvků: 20 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies