FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

HALIMEDES, a.s

Offline - Přeborník Profil 
1. 8. 2014 12:17 Odeslat příspěvek
No ale nikoli při fixaci (závazku na 2 roky).
Poslední příspěvek


Offline - Kolemjdoucí Profil 
23. 8. 2014 22:36 Odeslat příspěvek
No, protože změna dodavatele trvá tu výpovědní lhůtu, která je většinou 3 měsíce (jak píšete) a chcete stihnout přepis před hlavní topnou sezónou, tak je teď nejvyšší čas přejít. Spekulovat o tom, co když některý dodavatel zlevní v listopadu/prosinci... tak nemá moc smysl. Prostě teď zjistěte, kdo je nejlevnější a případně od Halimedes odejděte. S tou fixací to může být problém, třeba elektřina by měla zlevnit, plyn těžko říct. A na toto se samozřejmě už nevztahuje možnost odstoupit od smlouvy, když jsem se uvázal s fixaxí.


Offline - Přeborník Profil 
24. 8. 2014 19:17 Odeslat příspěvek
Jenže když teď přejdu k dodavateli, který je nyní v srpnu nejlevnější (pro můj region Fonergy), smlouva začne být aktivní v prosinci/lednu, to se může stát, že v tom prosinci zase zlevní někdo jiný... a já nebudu mít nejlevnějšího dodavatele a neušetřím tolik, kolik bych v topné sezóně ušetřit mohl.


Offline - Diskutér Profil 
27. 8. 2014 09:39 Odeslat příspěvek
Jo, to se stat muze :) Pak se taky da spekulovat, ze pokud tedy prejdete ted...budete u noveho dodavatele od prosince a pokud by nahodou od 1.1.2015 zdrazoval, muzete zmizet k nekomu dalsimu :)
Jinak, dle dosavadniho vyhledu by cena plynu na burze v nasledujicich nekolika letech nemela jit nahoru, ale ani vyrazne dolu...bude zaviset na dalsich eventualitach, ktere ale nelze predvidat :)

Takze to co muzete usporit, ev. prodelat zmenou dodavatele, nebude zadna zavratna castka...


Offline - Inventář Profil 
27. 7. 2017 22:51 Odeslat příspěvek
Vykopávám mrtvolu, ale před touto firmou důrazně varuji. Na webu http://www.plynule.cz/ mají již hodně dlouho uvedeno, že telefon na zákaznickou linku nefunguje. Na maily reagují tak po 2. urgenci. Zákaznický portál je naprostý výsměch, není tam nic, absolutně nic, ani smlouva, ani rozpis záloh, ani faktury, prostě nic, nic.

Mám 14 dní po odečtu - od RWE a EONu jsem měl již dávno fakturu, od tohoto xindlu nic. Prostě platí "Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit laciné věci"....


Offline - Diskutér Profil 
29. 7. 2017 07:33 Odeslat příspěvek
A plyn dodavaji?...tak v cem je problem ;)


Offline - Inventář Profil 
29. 7. 2017 11:37 Odeslat příspěvek
Problém je v tom, že před časem napsali, že se brigádnice spletla při rozesílání variabilních symbolů, ať to platím pod jiným, tak jsem se zeptal, co bylo s dřívějšími platbami. Prý OK, byly správně rozklíčovány a připsány. Jenže za 14 poté přišla upomínka, že neplatím zálohy... Takže při tom bordelu, co tam mají, mohu nejspíš očekávat exekutora ;-). A druhý problém je v tom, že mám přeplatek, který bych pochopitelně rád viděl...


Offline - Poslední varování Profil 
18. 8. 2017 12:02 Odeslat příspěvek
Tak si o přeplatek požádej

A exekutora na to musíš nejprve vidět výzvu předžalobni a rozsudek, tak nevyšiluj

-- 18. 8. 2017 13:05 --

Tomáš Marný píše
Mám 14 dní po odečtu - od RWE a EONu jsem měl již dávno fakturu, od tohoto xindlu nic. Prostě platí "Nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit laciné věci"....


To byvavalo, ze distributor to měl rychlejší, protože obchodník byl jeho (vloni se to oddělovalo) a nyní myslím vsici jedou přes OTE/P a ty bys to měl stejně pomalu jako u distributora... :-))

Obchodnik asi nemá důvod to vůbec zdržovat, chce zaplatit co musí on zaplatit distributorovi a jinde...


Já jsem se odkopal nabouchej si ceny do mobilu a tak si to můžeš porovnat kolik platit ty za silovou elektřinu? Pokud je něco levnějšího, zajímá mě to...

Přílohy

IMG_0598.JPG
IMG_0598.JPG
[ 170.33 | Zobrazeno 361 krát ]




Offline - Inventář Profil 
22. 8. 2017 14:21 Odeslat příspěvek
Takže HALIMEDES nezklamal... Včera jsem napsal na ERÚ, že jsem od této firmy ještě nedostal vyúčtování a vrácený přeplatek, a dnes mně mailem poslali vyúčtování, podle kterého nemám tisícovku přeplatek, ale naopak 8 500 Kč nedoplatek... Nějak zapomněli na ty zálohy, které jsem díky jejich blbosti pod špatným VS, ale které byly dle jejich sdělení nakonec připsány správně...

Takže tuhle firmu fakt "doporučuji", už jsem viděl leccos, ale takovou sbírku neschopů ještě ne.


Offline - Inventář Profil 
22. 8. 2017 19:48 Odeslat příspěvek
Další perla - na faktuře je uvedena mailová adresa pro reklamaci reklamace@plynule.cz, a velmi překvapivě se mail z této adresy vrátí jako nedoručitelný...

Takže teď se ukaž, hovínkáři s 68 nicky, co radíš :-D?


Offline - Poslední varování Profil 
22. 8. 2017 22:58 Odeslat příspěvek
Vyzvat ke sparovani plateb.


Offline - Inventář Profil 
23. 8. 2017 06:21 Odeslat příspěvek
To už, předpokládám, udělali sami, protože mně před časem napsali tohle:

"zálohy byly samozřejmě připsány k Vašemu zákaznickému účtu, ale vznikl problém, že jak již bylo řečeno, brigádnice poslala stejný variabilní symbol asi 20 zákazníkům.
Všechny platby byly ručně dohledány a zařazeny. Pro přehlednost plateb uvádějte laskavě již pouze variabilní symbol 1xxxxx".

Na další dotaz, proč mně posílají upomínku, když platby dohledali, poslali i datumy, kdy jsem zálohy platil.

Mail z adresy info@plynule.cz se vrátil s tím, že uživatel má plnou schránku...


Offline - Poslední varování Profil 
23. 8. 2017 12:58 Odeslat příspěvek
V tom pripade doruc reklamaci vyuctovani (jak se dorucuje tak to zjistis z VOP) a vyckej 30 dnu a pak je bonzni na ERU, pokud nebudou reagovat.

Soucasne jim zasli sdeleni o zapoctu a tu "tisicovku" si odecti z dalsi zalohy :-)

Ps: Proto ja mam povoleno limitovane inkaso a spravne nastavene zalohy.

Pps: reklamace@plynule.cz mi muj skript vraci jako platnou adresu, zrejme jsi spatne cetl vratny mail, mohl to byt jen warning, dle RFC se SMTP pokousi dorucit minimalne 4 dny a mezitim muze vracet ruzne hlaseni


Offline - Inventář Profil 
23. 8. 2017 13:23 Odeslat příspěvek
Na ERÚ už jsem je nabonzoval, když se neobtěžovali odpovědět na žádost, ať mně pošlou fakturu, takže to včerejší zaslání je evidentně reakce na zásah ERÚ.

BTW i při započítání těch záloh bych jim měl doplácet 2,5 kKč, zatímco podle mne mně mají 1,1 kKč vracet, takže mají další chybu v Matrixu, což budu muset bohužel delší dobu studovat v ceníku a faktuře.

S tou mailovou adresou máš asi pravdu, já to četl večer na telefonu takže jsem se překoukl, ta hláška je stejná jako u té adresy info@plynule.cz - user is over quota, "reklamace" jsou jen alias.


Offline - Inventář Profil 
23. 8. 2017 14:23 Odeslat příspěvek
Tak jsem porovnal fakturu s ceníkem a... nesedí jediná, ano, JEDINÁ položka. U většiny je rozdíl poměrně zanedbatelný, ovšem cena za plyn je opravdu síla:

Ceník kWh 0,54500 Kč, faktura 0,85000 Kč
Ceník měsíčně 25,00 Kč, faktura 99,00 Kč
(obojí bez DPH)

Mám pocit, že tohle už je nejen na ERÚ, ale i na orgány činné v trestním řízení.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, #  Další stránka
Stránka 2 z 4 [ Příspěvků: 46 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies