FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Předplacené platební karty v ČR

Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 1. 2018 08:37 Odeslat příspěvek
Lepší měsíc než několik měsíců po 25 k....Je to za 30 Kč ?
Poslední příspěvek


Offline - Nadšenec Profil 
17. 1. 2018 14:53 Odeslat příspěvek
To je na reklamaci. Limity jsou uvedeny odděleně pro každý typ transakce (nikoliv v 1 sloupci).
https://www.coolkarta.cz/ck/File?fileNa ... 3.2017.pdf


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 1. 2018 20:17 Odeslat příspěvek
Přesně tak, je to na reklamaci. Limit 250tis se týká jedné karty. Kombinace samozřejmě možná je, už mám tento měsíc ověřeno:) Proto taky redukují ten počet karet v držení, jinak by to neřešili..


Offline - Návštěvník Profil 
18. 1. 2018 03:36 Odeslat příspěvek
Jenze on ten mesicni limit prave ze prekrocil na jedne karte. Tady jde o to, jestli je mesicni limit 250000 Kc spolecny jak pro vybery z bankomatu, tak i pro platby v obchodech a na internetu, anebo jestli je zvlast. Ja si myslim, ze je spolecny.


Offline - Nadšenec Profil 
25. 1. 2018 12:52 Odeslat příspěvek
jenda_s píše
Tak jsem volal na infolinku coolkarty: děs běs katastrofa

Stává se to někdy při dobití kartou, nevíme čím to je, řešíme to, neummíme řešit přímo tuto konkrétní kartu, zkoušejte to...

A že si to můžu dobít z účtu. Fajn řešení na prd samozřejmě...


Tak jsem právě po písemné reklamaci dostal požadavek, že mám doložit doklady vysvětlující původ/zdroj všech finančních prostředků připsaných na předplacené karty a doklad zaměstnání, případně podnikání.

Do doby doložení karty blokované... Už někdo řešil? Co jsme jim doložili?

Díky...


Offline - Návštěvník Profil 
25. 1. 2018 13:37 Odeslat příspěvek
Lepsi na sebe reklamaci neupozornovat. Ja to nastesti resit zatim nemusel. Kolik penez tam mas blokovanych? Dolozil bych jim zdroj pouze tech blokovanych penez.


Offline - Nadšenec Profil 
25. 1. 2018 13:47 Odeslat příspěvek
peníze tam blokované nejsou, 3 CK mám blokované, takže na ně nemůžu nic dobít...


Offline - Návštěvník Profil 
25. 1. 2018 15:12 Odeslat příspěvek
To: jenda_s

Mě se toto stalo na počátku roku u Hello bank:

Vážený kliente, na základě kontroly si Vás dovolíme požádat o upřesnění transakcí na Vaší kreditní kartě.
Dovolujeme si Vás oslovit na základě novely AML zákona 253/2008 Sb. s účinností od 1.1.2017.
Požádáme Vás o upřesnění účelu a zdroje finančních prostředků, které na kartu zasíláte.

Další email:
Požádáme Vás tedy o objasnění účelu tohoto čerpání, na co jsou finance využívány.
Vzhledem k tomu, že Vaše úhrady nejsou v souladu s Vámi deklarovanými příjmy, požádáme Vás o doložení aktuálních příjmů a úspor, ze kterých by měla být karta hrazena. Dokladem může být například výpis z bankovního účtu, kde budou tyto transakce patrné.


Poslal jsem jim výpis z Chytré rezervy Airbank k hypotéce, kde jsem prostředky využíval ke snížení úročení. Samozřejmě jsem také vybíral bonusy na KK.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
25. 1. 2018 17:12 Odeslat příspěvek
Také jsem obdržel takovýto email, ale je to psané v budoucím čase ("dovolíme si Vás požádat", "požádáme Vás"), tak jsem to neřešil.


Offline - Návštěvník Profil 
25. 1. 2018 17:18 Odeslat příspěvek
jenda_s píše
peníze tam blokované nejsou, 3 CK mám blokované, takže na ně nemůžu nic dobít...

V tom pripade bych se na to vykaslal a zalozil jine CK na pribuzne.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
25. 1. 2018 23:13 Odeslat příspěvek
Jak se dají případně zrušit cool karty přes ten brzo platný (pěti kartový) limit.
Na pobočce? Někdo už zkušenosti? Díky..


Offline - Inventář Profil 
26. 1. 2018 06:37 Odeslat příspěvek
Předpokládám, že po telefonu, když jim tam údajně mohu nahlásit, kterých 5 chci ponechat. (viz níže) Na pobočku se obtěžovat nebudu. Na dotaz mi taky napsali, že živých zůstane 5 s nejdelší platností.

"v tomto případě doporučuji kontaktovat naši linku na telefonním čísle 495800688 v pracovní dny od 8:00h do 20:00h, kde nám můžete nahlásit 5 COOL karet, které chcete ponechat aktivní."


Offline - Návštěvník Profil 
26. 1. 2018 09:14 Odeslat příspěvek
Ja jsem prebytecne zablokoval a zrusil po telefonu, to tel.c. je vytistene i na Coll kartach. Mohl jsem si vybrat, ktere karty.


Offline - Poslední varování Profil 
26. 1. 2018 16:29 Odeslat příspěvek
Kvinto píše
To: jenda_s

Mě se toto stalo na počátku roku u Hello bank:

Vážený kliente, na základě kontroly si Vás dovolíme požádat o upřesnění transakcí na Vaší kreditní kartě.
Dovolujeme si Vás oslovit na základě novely AML zákona 253/2008 Sb. s účinností od 1.1.2017.
Požádáme Vás o upřesnění účelu a zdroje finančních prostředků, které na kartu zasíláte.

Další email:
Požádáme Vás tedy o objasnění účelu tohoto čerpání, na co jsou finance využívány.
Vzhledem k tomu, že Vaše úhrady nejsou v souladu s Vámi deklarovanými příjmy, požádáme Vás o doložení aktuálních příjmů a úspor, ze kterých by měla být karta hrazena. Dokladem může být například výpis z bankovního účtu, kde budou tyto transakce patrné.


Poslal jsem jim výpis z Chytré rezervy Airbank k hypotéce, kde jsem prostředky využíval ke snížení úročení. Samozřejmě jsem také vybíral bonusy na KK.

Jestli to nedelaj, pokud nekdo vezme kk a jeste ji prednabije? Treba budu mit revolving uver 25K ale abych to mel jednodusi, prednabiju kk dalsima 25K. Coz najednou tam je 50K na karte a to se jim nemusi libit.
Nebylo to takto? Ze je to treba uz podezrele :)
Taky se stalo ze nekomu primo AirBank bloknula na uctu penize, slo o penize z vybrane kk Cetelem a chteli dolozit puvod.


Offline - Nadšenec Profil 
29. 1. 2018 09:49 Odeslat příspěvek
Lze z nějakýho bankomatu ČSOB v Praze vybrat víc než 80k? dík
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 201  Další stránka
Stránka 119 z 201 [ Příspěvků: 3013 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies