FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ING konto

Offline - Nadšenec Profil 
5. 3. 2020 14:56 Odeslat příspěvek
Občas to rozbíjí adblock a podobně, zkus anonymní okno.
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
5. 3. 2020 19:29 Odeslat příspěvek
Nevěřím moc, že by to byla chyba na naší straně, také se mi to stávalo, hlavně to nezobrazené pole pro zadání kódu, nebo nereagující odkazy na detaily konta, takže jsem se nedostal nikam, žádná změna z mé strany nepomohla, pak ale jiný den bez problémů. Tedy úrok jako na spořáku, ale likvidita jako na termiňáku, když to přeženu. No, vlastně horší problém: předpokládám, že mám peníze dostupné, ale nemám, musím čekat, až se jejich IB vzpamatuje.


Offline - Návštěvník Profil 
5. 3. 2020 19:36 Odeslat příspěvek
Poznám nějak, že se prostředky vložené v únoru úročí od března akčním úrokem?
Bohužel jsem zvolil trochu nestandardní postup a v těch šílených podmínkách akce se moc neorientuji.


Offline - Inventář Profil 
5. 3. 2020 19:41 Odeslat příspěvek
Možná tak jako minule pošlou (nejdéle tak do půlky března) do IB zprávu, kolik se v březnové obálce úročí. Dřív to taky tak dělali. Jisté to ale není, zprávy tam ale čti.


Offline - Návštěvník Profil 
5. 3. 2020 19:50 Odeslat příspěvek
Zatím žádná zpráva a nerad bych tam měsíc sušil peníze za základní úrok...

Jde o to, že jsem provedl vklad v lednu, ale do akce jsem se přihlásil až začátkem února. Na infolince mi odpověděli, že za únor bonusový úrok nedostanu a můžu prostředky zase vybrat a vložit je znovu až na konci února. Jenže tím za únor nemám žádný přírůstek na účtu a tím jsem možná nesplnil ty komplikované podmínky...


Offline - Trvalý BAN Profil 
5. 3. 2020 21:16 Odeslat příspěvek
Už jsem objevil, jak obejít to jejich nefunkční zobrazování pohybů: Klik na "platby" a až z něj pak klik "moje produkty" a funguje.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
6. 3. 2020 10:23 Odeslat příspěvek
Redhaven: To tak není vždycky. Mně to někdy funguje normálně, někdy až poté co na něco jinýho kliknu - buď cos psal, nebo ještě častěji přečíst zprávy a z nich otevřít menu. A někdy prostě zobrazení pohybů nebo zadání platby nejde v žádném případě. Většinou to pak při některém dalším přihlášení (pokud se zrovna jde přihlásit) jde - někdy za minutu, někdy třeba o pár dní později (mám pocit, že na nejpozději při 7. pokusu jsem se vždy dokázal přihlásit a zároveň najít/zadat, co potřebuju). Samozřejmě to příliš neřeší situaci, kdy nemáš čas čekat hodiny/dny. PS: Zkoušeno z různých PC/Androidu/iPhone a prohlížečů (Chrome, Mozilla, Opera, Safari).


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 3. 2020 08:33 Odeslat příspěvek
V lednu jsem vložil 100.000 Kč, následně mi v únoru přišla do IB zpráva, že mi vytvořili lednovou obálku, která se bude úročit od 1.2. po dobu 6 měsíců.
V únoru jsem vložil dalších 100.000 Kč ale dosud mi žádná zpráva o další vytvořené obálce nepřišla. Je zde někdo, komu do IB přišlo potvrzení o únorové obálce?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 3. 2020 15:35 Odeslat příspěvek
Zpráva o vytvoření únorové obálky dorazila zrovna dneska, mrkni na to


Offline - Inventář Profil 
10. 3. 2020 18:15 Odeslat příspěvek
Potvrzuji, zpráva s únorovou obálkou (její výší i s rekapitulací včetně té lednové) dorazila do IB dnes i mně.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
12. 3. 2020 08:57 Odeslat příspěvek
Zdravím mám na Vás dotaz. ING po mě chtěla aktualizaci údajů a pokud tak neučiním tak mi bude vypovězena smlouva. Jelikož jsem přestal služby této instituce využívat, žádnou aktualizaci údajů jsem neprovedl. Takže mi nejspíš smlouva byla vypovězena, nicméně žádná informace o zrušení z ING nikam nedorazila. Internetové bankovnictví nadále funguje ale v sekci moje produkty se nic nezobrazuje, což se mi zdá prazvláštní. Nesetkal se s tím někdo? Vlastně nevím zdali jsem či nejsem klientem banky, když bankovnictví jede ale produkty nemám.


Offline - Diskutér Profil 
12. 3. 2020 11:59 Odeslat příspěvek
To dělají snad všechny banky, že po zrušení produktů nechají IB klientovi nějakou dobu běžet dál.


Offline - Nadšenec Profil 
12. 3. 2020 21:25 Odeslat příspěvek
U Pošt.spořitelny jsem dávno zrušil produkt,ale IB mi taky zústalo.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
13. 3. 2020 08:36 Odeslat příspěvek
Tak dnes přišel dopis že účet byl zrušen na konci ledna. Volal jsem do ING a tam mi sdělili že ib bude ještě nějakou dobu fungovat.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
17. 3. 2020 19:08 Odeslat příspěvek
Funguje Vám přihlášení do IB? Nějak mi nechodí autorizační SMS pro přihlášení :pozor
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 344  Další stránka
Stránka 275 z 344 [ Příspěvků: 5153 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies