FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Prémiové účty u českých bank |
---|
![]() ![]() |
20. 10. 2020 14:33 ![]() |
EP: Sjednocujeme úrokovou sazbu u čerpání prostředků z kreditní karty Visa Infinite. U výběrů z bankomatů bude nově úroková sazba 9,9 % ročně namísto původních 23,88 %. Současně rozšiřujeme možnost využít bezúročné období v délce 55 dní také pro převod jednorázovým příkazem a výběry z bankomatu.
Změny začnou platit od prvního účetního období nového roku, tedy od 11. ledna 2021. |
Poslední příspěvek |
![]() ![]() |
20. 10. 2020 15:17 ![]() |
xls: Díval jsem se a mně spořák bankéřka zrušila. Cizoměnový účet jsem neměl.
|
![]() ![]() |
23. 10. 2020 19:46 ![]() |
ripper6 píše ERSTE - zruseni uctu mate nekdo zkusenost s rusenim online? Tedy jestli to probehlo pri zaslani scannu s podpisem a rusim ten a ten ucet vcetne IB, karet... nebo se musi premiove na pobocku? ![]() Dnes jsem mluvil s bankéřem a EP lze prevést na standardní účet. Mluvila, že by to šlo podepsal v IB bez návštěvy. Bohužel já tam stejně musím kvůli zrušení investic. Dle nového ceníku bude poplatek 2500 Kč, když nebudou splněny podmínky EP. |
![]() ![]() |
23. 10. 2020 20:53 ![]() |
Investice snad muzes mit i mimo EP i mimo ucet?
Stal ti ten EP za to? |
![]() ![]() |
23. 10. 2020 21:40 ![]() |
to:vpe
Ano investice jsem po měl i před EP. Za trvaní EP jsem žádné nepořizoval. Nicmeně teď potřebuji zrušit ten EP + také zrušit účet investice a to bez navštěvy pobočky nelze. Ne, EP je oničem. Salonky jsem nevyužil a george je katastrofa. Účet jsem si založil hlavně kvůli EUR účtu a multi kartě. Účel to splnilo. Šrouby se budou utahovat i v jinde. Nyní je potřeba konsolidovat. ![]() |
![]() ![]() |
2. 11. 2020 00:32 ![]() |
Má někdo povědomí o benefitech u premiového účtu RB? Uvažuji nad RB a ČSOB. Co ocením je pojištění, salonky a pozvánky na akce (až to bude možné)...
|
![]() ![]() |
2. 11. 2020 01:02 ![]() |
Pozvanky na akce? Tak jdi k novinarum a budes chodit na rauty
![]() |
![]() ![]() |
2. 11. 2020 04:53 ![]() |
Dle mých zkušeností a zkušeností kamarádů velmi záleží na osobním bankéři. Ten dostává vstupenky na různé akce, které přiděluje svým klientům dle toho, jak moc vřelý vztah (tedy jak moc z nich případně kápne) s nimi má.
Krom toho má ale ČSOB občas nějaké "veřejné" akce, na které chodí pozvánky přes newsletter, ale i tady může bankéř říct, že už není místo. |
![]() ![]() |
2. 11. 2020 07:10 ![]() |
ČSOB je celkově dobré, dobré cestovní pojištění, prodloužení záruky, jedno pojištění ze tří zdarma (odpovědnost, auto právo, internetové rizika), pojištění osobních věcí a karet a 4 vstupy salonky.
RB v závislosti na typu účtu Exkluzivní, nebo Prémiový různé benefity. Prémiový 2 vstupy salonky na jejich kreditku. Exkluzivní navíc neomezené salonky T2 v Praze a dle mě mnohem horší až špatně použitelné cestovní pojištění. RB jen kvůli T2 a multiměně, jinak slabota. |
![]() ![]() |
2. 11. 2020 14:32 ![]() |
Také mám ČSOB premium a jsem spokojený, bohužel cestovní pojištění teď není ta správná výhoda ale to se jistě změní a doufám, že brzy
|
![]() ![]() |
2. 11. 2020 18:50 ![]() |
Z vlastní zkušenosti k cest. pojištění RB.Vše v pohodě,nic jsem neplatil,ochota,rychlost/hospitalizace v Turecku/.
|
![]() ![]() |
3. 11. 2020 11:20 ![]() |
Tak ono to není ani tak o pojištění od banky, ale od kvality asistenční služby a výše krytí/pojistných částkách. Cestovní pojištění v drtivé většině případů funguje naoprosto excelentně.
|
![]() ![]() |
3. 11. 2020 12:37 ![]() |
S nějakým excelentním fungováním bych moc nepočítal. Dle mých zkušeností není problém si nechat nějaké drobné ošetření proplatit - ostatní si musí člověk na místě člověk sám zařídit.
Katastrofa pak s pojištěním od ČSOB nastala v Rusku při těžkém infarktu. Nejen že nebyli schopní nic zařídit, ale 4 dny jim nedřív trvalo, než kontaktovali ošetřujícího lékaře tady v ČR, aby rozhodli, jestli se na to vůbec pojištění vztahuje. Pak se k tomu stavěli tak, že nic nezajistí, neposkytnou žádné rady, jak postupovat a chovali se stylem "vy si dělejte, co chcete, my pak rozhodneme, jestli to proplatíme, nebo ne". Neschopnost spojit se s ruskou nemocnicí a poskytnout jí nějakou finanční garanci trvala týdny, já tam přitom volal bez problémů každý den, všechno jsem musel platit přes známe předem cash. Nakonec ošetřující lékař nedoporučil repatriaci letadlem, pojišťovna řekla, že pacient buď poletí, nebo ať se to zařídíme sami, tak jsme to riskli. Jinak ještě pozor na to, že na asistenci jsou jen telefonistky (většinou Slovenky, pokaždé jiný člověk), které prakticky ničemu nerozumí (ani medicína, ani jazyky, ani zeměpis), za měsíc nebyli schopní a ochotní ani jednou poslat mailem ani jediné stanovisko, všechno jen přes sms nebo ústně, takže nemáte pro případnou obranu v ruce vůbec nic. Když jim něco pošlete mailem, co vyžadují (třeba lékařské zprávy), tak nikdy nic nepotvrdili, jen se až po pár dnech dozvíte, že to doktor viděl a nic. Poučení z toho je, že je potřeba se spoléhat hlavně na sebe a známé. |
![]() ![]() |
3. 11. 2020 12:47 ![]() |
Asi je moudré spoléhat se především na sebe a ne slepě na pojištění a podle toho se zařídit. Nicméně z popsané příhody bych zkusil volat na další pojištění (věřím, že zdejší osazenstvo má sjednaných více pojistek zdarma v rámci účtů) a viděl bych, zda jiná pojišťovna/asistenční služba nebude fungovat lépe.
|
![]() ![]() |
3. 11. 2020 12:57 ![]() |
Ono těch pojišťoven jsou mraky, ale ty asistence budou tak 1-3. Daný člověk měl placené pojištění ČSOB, nic dalšího. Kromě toho si nedělám iluze, že by se nějak ty asistenční služby lišily a komunikovat s více by bylo nemožné, to by se z toho člověk zbláznil. Všechno je to o tom vybrat od klientů co nejvíc, za ošetření vyplatit co nejmíň, jako v každém byznysu.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286 ... 293 Další stránka Stránka 283 z 293 [ Příspěvků: 4389 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |