FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Diners Club Pure+ |
---|
bigzachod - Návštěvník |
30. 12. 2020 08:57 |
objednával někdo poslední dobou něco z diners za body? nejde mi odeslat objednávka, pokaždé se stránka/košík zasekne pomůže, až odhlášení, a pořád do kola, snažím se použít kód na body, který jsem dostal při založení platný do 7.1. asi jim budu muset zavolat
|
Poslední příspěvek |
Delitzsch - Diskutér |
30. 12. 2020 16:58 |
Nefunguje to. Mně v listopadu objednávka ještě prošla, ale pak nečekaně vrátili zpátky body, doplacené peníze si zatím nechali a víc než měsíc se nic neděje. Počkám do ledna, pak to budu reklamovat.
|
Lol Phirae - Nadšenec |
30. 12. 2020 20:32 |
Asi už/konečně zavíraj?
|
Kurtis77 - Návštěvník |
30. 12. 2020 20:47 |
Znížili vám už niekomu limit na karte ?
akurát som si to všimol vo výpise - argumentujú zlým výpočtom limitu v ich systéme a poukazujú na povodný limit pri podaní žiadosti pred 11r. Odvtedy som ale limit menil už 2krat riadnym postupom :-# + info ak by to niekoho zaujímalo: od 2021 Polsky DC sa spaja s DC SK/CZ (viac info aj na stranke v sekcii dokumenty) |
bigzachod - Návštěvník |
30. 12. 2020 21:04 |
tak jsem tam dneska volal �, stále tam pracuje stejná paní, když jsem jí to vše složitě vysvětlil, tak mi nakonec řekla, že o tom vědí a že se na tom již pracuje, ať to zkusím později... no nevím co si mám myslet �
|
mareka - Mírně pokročilý |
3. 1. 2021 20:23 |
SMS od Diners: změna telefoního čísla pro hlášení pojistné události/asistenci + nový poskytovatel služeb (Europ Assistance) a doporučení k nastavení ePINu v účtu pro platby na internetu (ale ať zvolím jakoukoli kombinaci, výsledkem je jen hláška: Nesprávně vyplněné nebo nevyplněné pole.)
|
Delitzsch - Diskutér |
3. 1. 2021 20:44 |
Mně se to nastavit v pořádku podařilo. Čtyřmístný číselný kód. Ale vadí mi, že takovou zásadní věc, že změnili pojištění ke kartě, oznamují přes SMS bez toho, aby poskytli detailnější podmínky.
|
mbodlak73 - Návštěvník |
4. 1. 2021 21:39 |
To se máte, že vám vůbec něco přišlo. Mně nepřišlo nic, žádná SMS o změně pojištění, žádná SMS kvůli nastavení ePINu, nic. Navíc to vypadá, že jejich stránky přibírají slovenštinu (moj dinners), o tom spojení s Polskem jsem taky nikde nenašel ani půl slova.
Jsou to naprostí zoufalci a kreténi, téhle bandě má člověk věřit? Zítra tam volám a asi budu trošku "explicitní". |
FireBull - Kolemjdoucí |
4. 1. 2021 22:43 |
Kdy už DC vezme do rukou někdo schopnější ? Karta jako taková mi přijde dobrá, ale ze všech okolností mám husí kůži. Ztráty dat. Elektronické bankovnictví nejtragičtější co jsem kdy viděl a léta stále stejně hrozné - jak z roku raz dva. To jim napsal nějaký student, který pak odešel a teď na to nikdo nesahá ? Server v kanceláři, dle informací výše. Komunikace s klienty nulová, web hrozný, neměnný, jak z nejlevnější šablony. Diners club ? Ano, funguje, ale jak... moji objednávku nějaký Diners trotl poslal na úplně jinou adresu. Adresa na faktuře byla správně, adresa na balíčku byla blbě. Nakonec jsem svůj balíček pomocí údajů DHL dohledal, ležel v budově katastrálního úřadu a štěstí, že tam nepracoval můj jmenovec... Mám svou DC kartu rád, ale v té společnosti asi pracují samí břídilové, pokud tam vůbec někdo pracuje a neřídí to všechno jen jeden PC, léta nefixovaný a zapomenutý někde v garáži.
|
mbodlak73 - Návštěvník |
7. 1. 2021 22:12 |
Já mám svým způsobem tu kartu taky rád, je to kousek historie... ale tu firmu rád mít nemůžu, pořád jim to nefunguje, takže v důsledku s tou kartou asi už nikde na internetu nezaplatím.
|
chnapka_cz - Mírně pokročilý |
8. 1. 2021 08:01 |
Info o spojeni je na slovenskych strankach Diners.
https://www.dinersclub.sk/sites/default/files/informacie_o_planovanom_zluceni_0.pdf https://www.dinersclub.sk/sites/default/files/navrh_zmluvy_o_zluceni_.pdf |
dalich - VIP uživatel |
8. 1. 2021 12:14 |
Diners Club je pro mě jakousi srdcovkou se smíšenými pocity. Jsem členem "klubu" od 2005. Služby se zlepšují, ale pokud jde o formu komunikace směrem ke klientům, co si sám nezjistím, to nevím. I "blbá" (nějaká) banka mě moc ráda spamuje s různými (i zbytečnými) mktg informacemí a pokud jde o zásadní informace, tak ty posílá automaticky. DC přizná barvu s únikem dat až poté, co to začíná od klientů vybublávat na povrch a i to odbyde jen suchou zprávou na webu.
Pokud jde o akceptaci, tam není chyba úplně na straně DC, ale acquirů, kteří jednak nezaktualizovali terminály, takže neakceptují bezkontaktní čipovky DC, ale hlavně stále obchodníkům u DC účtují poplatky 2 % a více, přestože privátní karty JSOU součástí regulace (tedy 0,30 % ). Jenže acquiry do změny nikdo netlačí a v podstatě k ní ani nemají důvod. A tady je to už podle mě na globálním mktg DC, alias Discoveru, který na to kašle. Dalším mínusem je, že DC v Evropě jede hlavně na frenčízách a každá si hraje na vlastním písečku. A jsou si sobě navzájem vlastně dodavateli a odběrateli, sobě navzájem si fakturují za služby, které na jejich území nějaký držitel DC spotřebuje. K tomu obecná nevole ze strany velkých bankovních US providerů vůči Discoveru, takže Diners Club "asi nikdy" neuvidíme v Evropě na Google Pay a Apple Pay, byť to teoreticky umí (https://www.dinersclubus.com/home/consu ... l-payments) Myslím, že těch pár lidí v Blavě (a v Praze), který celý DC tvoří, mají plné ruce práce uřídit firmu a zůstat v černých číslech, takže prostě už nejsou kapacity na další věci. A tak to padá dál. |
fremantle - Inventář |
8. 1. 2021 14:01 |
Ty lidi zachvíli ale nebudou mít co řídit - pokud se nepřizpůsobí trendu a nebudou investovat do inovací - Apple/Google Pay je již naprostá nutnost, tak ty karty klientela přirozeně přestane ke transakcím používat ve prospěch konkurence a i ty malé příjmy se jim ještě více smrsknou... je to jen otázka času, kdy zkrachují (leč by možná bylo fajn mít konkurenci Visa a MC). "Blbou" kartu s sebou tahat nikdo nebude, když nic neumí (výběry z bankomatu jsou předražené s 2 % poplatkem jak z minulého století), akceptace mizerná - poslední smysluplné využití je v současnosti už jen snad platit přes Twisto nebo Mall Pay a vyúčtování následně "zatáhnout" Dinerskou...
|
PULPANM - Diskutér |
8. 1. 2021 15:37 |
Také jsem zrušil snad po 10ti letech, líbilo se mi jejich cestovní pojištění, ale nakonec jsem si udělal ČSOB prémium kde je solidní pojištění + popsané výhody Fremantle.
Takže Diners myslím, sotva někdy oživím. |
Lafayette16 - Diskutér |
8. 1. 2021 17:14 |
Já asi převedu na variantu Pure a uvidím, kam se to bude vyvíjet.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 103 Další stránka Stránka 90 z 103 [ Příspěvků: 1543 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |