FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

ČEZ

Offline - Diskutér Profil 
28. 5. 2013 14:45 Odeslat příspěvek
Tomáš Marný píše
Pokud máte někdo plyn u ČEzu, vřele doporučuji překontrolovat si fakturu


Počkej, počkej .... jak zrovna ty jsi se dostal k faktuře ? Už ti zprovoznili faktury na webu ?
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
28. 5. 2013 15:08 Odeslat příspěvek
taky jsem prisel s plynem od CEZ a potvrzuji ze veskere informace o plynu zmizeli z virtualni kancelare. Faktura sedi. Pozor na figl s ceniky A a B.
Dotaz zkousel uz nekdo vypovedet automatickou prolongaci eTarifu po dvou letech? Zda prejdou na dobu neurcitou nebo s tim automaticky smlouvu vypovi?


Offline - Inventář Profil 
28. 5. 2013 16:24 Odeslat příspěvek
@ Akciový Klokan: Ta faktura je konečné vyúčtování po výpovědi smlouvy a momentálně je to to jediné, co je z odběrného místa "plyn" na webu k dispozici.

@ retron: Žádný ceník "B" jsem na webu nenašel, na faktuře je napsáno jen "eTarif, Topím+ a pásmo > 25 000 kWh. Když jsem se navíc před časem ptal, jaký mám vlastně ceník, odpověděli, že "A". Bohužel tato informace i s ostatními je v řiti :-(.

-- 28. 5. 2013 17:28 --

kamey píše
To máš přirážku za Albánii a Bulharsko 8-P

Tak pokud ta bude přirážka v ceníku, tak s tím pochopitelně nic nezmůžu. Ale se... mne, že mám něco spočítáno podle ceníku a najednou lusk ho, faktura je o 1400 Kč vyšší. Pro změnu zase nepočítali od 1.3.2013 měsíční poplatek, který zavedli, jenže ty nepočítané dvě stovky jaksi nenahradí ty vyšší ceny


Offline - Diskutér Profil 
28. 5. 2013 18:43 Odeslat příspěvek
zde mas cenik B:
http://www.cez.cz/cs/pro-zakazniky/ke-s ... rif-b.html
meni se po roce od zahajeni dodavek plynu, v CEZ online toto nezjistis, nutne se doptat.


Offline - Inventář Profil 
28. 5. 2013 19:35 Odeslat příspěvek
Dík, takže je to opravdu podle tohoto ceníku. A po roce se rozhodně nezměnil, vypadá to, že ho změnili po odečtu v prosinci, tj. rok a 7 měsíců od začátku smlouvy. A moc hezké je, že mně týden před tím na dotaz napsali, že cena se řídí ceníkem A a o nějaké změně nepadlo ani slovo. Takže od těch *****ů fakt co nejdále.

Navíc v době, kdy jsem si plyn od nich pořizoval, byl ceník jen jeden a o nějakém převedení na jiný ceník nemám ve smlouvě ani slovo.


Offline - Diskutér Profil 
28. 5. 2013 20:20 Odeslat příspěvek
V prosinci to menili, ale u me treba dodrzeli presne ten rok od pripojeni. Bohuzel to opravdu je v dodatku smlouvy k eTarifu, jak to ze po roce se meni na cenik B, tak i to ze pausalni poplatek 0 je pouze do konce roku 2012. Jediny hacek byl v tom, ze v dobe uzavirani smlouvy jeste cenik B nebyl zverejnen a nikdo nepredpokladal ze bude o tolik horsi.


Offline - Diskutér Profil 
28. 5. 2013 20:45 Odeslat příspěvek
retron píše
otaz zkousel uz nekdo vypovedet automatickou prolongaci eTarifu po dvou letech? Zda prejdou na dobu neurcitou nebo s tim automaticky smlouvu vypovi?


Nesouhlas s automatickou prolongací = ukončení smlouvy. Přímé převedení stávající smlouvy na smlouvu na dobu neurčitou není možné.

Ale na obchodních místech lze na žádost klienta sjednat novou smlouvu na dobu neurčitou. Tuto možnost připouštějí jejich obchodní podmínky.


Offline - Diskutér Profil 
3. 7. 2013 16:13 Odeslat příspěvek
Ahoj prosím o pomoc jak postupovat a jaký jsou možnosti ukončení smlouvy s plynem.Výročí smlouvy jsme prošvyhli a naběhla automatická prolongace na 12 měsíců. Máme tarif prý Comfort B.první rok platil A ,druhý rok B. Je možnost se toho nějak zbavit ,abychom mohli přejít?.Již mame vybraného nového dodavatele. CEZ je dle novejch ceníků drahej.Díky moc za pomoc. :-[ :hm


Offline - Nadšenec Profil 
3. 7. 2013 16:33 Odeslat příspěvek
Počkat do dalšího výročí nebo využít změny cen k výpovědi. Jiná možnost imho není.


Offline - Diskutér Profil 
3. 7. 2013 17:14 Odeslat příspěvek
marvy píše
Je možnost se toho nějak zbavit ,abychom mohli přejít?


Prý funguje jedna taková finta.
:arrow: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1 ... 048#220303


Offline - Diskutér Profil 
3. 7. 2013 20:04 Odeslat příspěvek
Havers: tak stěhovat se nehodlám a přepsat odběrný místo není na koho,ale díky. :oops: O:-)


Offline - Diskutér Profil 
14. 12. 2013 11:00 Odeslat příspěvek
Havers píše
marvy píše
Je možnost se toho nějak zbavit ,abychom mohli přejít?


Prý funguje jedna taková finta.
:arrow: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1 ... 048#220303



Tak jsem to chtěl aplikovat na sebe u Primagas s tzv "novym nájemníkem",řekl jsem to v létě matce, ale tvrdí že to na mě nepřepíše,že nechce dělat podvod.Podle mýho nechtěla smlouvu u nového dodoavatele napsat na mě.Tak vidíš už jsme tam mohli být a ušetřit 11 tisíc.Takhle prý raději počká a podá regulérní výpověd u ČEZU.Ach jo mam to těžký. :hm


Offline - Diskutér Profil 
14. 12. 2013 22:43 Odeslat příspěvek
Škoda, 11 tisíc je dost peněz.

Jinak doporučuji na nic nečekat a napsat co nejdříve "Nesouhlas s automatickým prodloužením smlouvy".

:arrow: http://www.energiejenda.cz/Formular_nesouhlas.pdf

dle tohoto postupu:

:arrow: http://www.energiejenda.cz/Nesouhlas.pdf

Jde to samozřejmě udělat i přes ČEZ ON-LINE.


Offline - Diskutér Profil 
15. 12. 2013 13:08 Odeslat příspěvek
díky,řekla že jim rovnou napíše výpověd a zašle s předstihem pozdrav... :-))


Offline - Poslední varování Profil 
13. 3. 2015 20:48 Odeslat příspěvek
Tomáš Marný píše
Já zas neviděl revizáka, který by to dělal poctivě. Ať elektriku, plyn, nebo komíny. Nasmolí papír a řeknou si za to nekřesťanské peníze (náš vesnický kominík bere za povinnou prohlídku komína 800,- Kč, aniž by komín vůbec viděl), za kulaté razítko na papír pro ČEZ po výměně hlavního jističe si revizák řekl 6 stovek. Blbému českému ouřadovi holt stačí bumážka, protože stejně nemá buňky na to, aby práci překontroloval.


Pri vymene jistice se revize rozvadece podle me nemusi delat, ale jen pri zmene hodnoty jistice a/nebo pri montazi elektromeru po jeho predchozi demontazi...

Pokud nekdo tvrdi opak, prosim odkazem na pripojovaci podminky :-)

-- 13. 3. 2015 20:56 --

Tomáš Marný píše
Takže ČEZ opět nezklamal a ukázal, že je to banda *****ů... Dal jsem výpověď smlouvy na plyn a ejhle, okamžikem změny dodavatele jsou veškeré údaje o plynu (tj. smlouvy, dodatky, faktury, termíny zaplacení...) za 3 roky z jejich vypečené virtuální obchodní kanceláře v ***** - aniž bych zatím viděl závěrečné vyúčtování...

Chápal bych, kdyby uvedli, že smlouva byla ukončena a tyhle věci tam po nějakou dobu nechali. Ale tohle je prostě jednání primitivních blbů, takže jdu hledat alternativního dodavatele i na elektřinu, i když bych se na to jinak kvůli pár ušetřeným desetikorunám vykašlal.


Proc tak expresivni vyrazy? Jednoduse jim pres VOK napis, at ti zaslou, to co potrebujes...

Jini obchodnici nemaji ani VOK... Nekdy to zmizi a nekdy ne... Nejde rici, ze to delaji schvalne :prudicum -)

-- 13. 3. 2015 21:00 --

Tomáš Marný píše
Infolinka je naprosto k hounu... Nevím, kterého blba napadlo vytvářet klientská centra v nějaké ***** (ČEZ konkrétně v Plzni), místo co by to nechali tak jak to bylo, v regionech. Tam měli alespoň ponětí, odkud jste a co potřebujete. Když voláte na to klientské centrum, tak službu konající slečna nemá ani ánung o tom, kde se vaše bydliště nachází a co vlastně chcete (což ovšem není chyba její, ale chyba toho blba (na 99,99% MBA), co to vymyslel).


Ten za to dostal premie za snizeni nakladu, telefonni infolinka se davno outsourcuje kvuli cene (externi callcentrum), ostatne jako u vetsiny globalnich sluzeb a bank ;-)

-- 13. 3. 2015 21:02 --

kejki3 píše
Pořád lepší platit revizi, než platit připojovací poplatek za A. Ten byl po 12 měsících.


Kdes na tom byl(a), ten je po 5 letech po snizeni...

-- 13. 3. 2015 21:06 --

kamey píše
No, tak jsme to vyřešili velmi dobře. Revizní zpráva být nemusí, pouze stačí razítko na smlouvě o připojení za 600,- a to si platí nájemce. Čez za připojení nechce nic. Takže pro mě pouze hodina času a cca 24 hodinová zkažená nálada, a včera opět špatné informace na infolince.


Revizni zprava na rozvadec a razitko v pripojovaci zadosti je jedno a to same... Je to tam prece napsane :-) jak sundas elektromer (nebo neco zmenis), potrebujes kontrolu revizakem, resp. Razitko... Tim se elektrozavod kryje. A elwktrozavod nikdy nechce revizi na cely byt, tu mas chtit ty - je veci pronajimatele, az se najemci neco stane a nebudes mit revizi, muzes jit sedet. Na to BACHA.

Pokud jen vymenis hl.jistic (kvuli poruse) za stejny, nezmenis jeho parametry, stempl neni potreba, jen nahlasit rozplombovani... Alespon u Cezu.

-- 13. 3. 2015 21:17 --

kamey píše
Zažila jsem jednou u bytu, kdy jsem doplácela zajímavé numero a mohla bych si tak max. najít ukrajince a dát mu nakládačku. Nemám zájem odpovídat za jiného, to už se mi mockrát nevyplatilo....



No nevim, u bytu prepisovat elektromer na najemce? Leda ze tam ma primotopy :-) prepisuje se u baraku (pripady pestirny rostlin), v tom pripade si dej do smlouvy, ze mas pravo "kontrolovat platby za elektrinu" a ze "najemce nesmi odhlasit elektromer XY bez vedomi pronajimatele"...
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 42  Další stránka
Stránka 5 z 42 [ Příspěvků: 628 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies